MuscleMeat

kuur

karlijn

Cool Novice
Waardering
0
He, bb,:( :(

ik wil weer een kuur starten met 500 mg test en 50mg winstrol week 6 tot 12. Maar heb een vraag, omdat ik gevoelig ben voor gyno wil ik er een blokker nemen iedere dag, wat kan ik hier voor gebruiken nolva arimidex proviron......., had gelezen dat proviron ook goed is maar wil jullie mening horen.

Mijn stats, 41 jaar 100 kg
bf 19 procent
46 armen.

graag jullie mening. gr rob

dit is me eerste echte kuur, wel d-bol.

Gewoon nolvadex nemen zodra je er last van begint te krijgen. Al heb je echt veel vochtretentie dan zou ik arimidex erbij pakken, maar je geeft al aan dat dat niet je probleem is. Dus zou nolvadex moeten voldoen.

• Topic Starter Topic Starter
Waar ik bang voor ben is weer gyno te krijgen, had gelezen over een anti e te nemen de gehele kuur dan verminder je het vocht en de kans op gyno word dan ook minder, en krijg je dan toch last van gyno dan nolva.

Ja maar de positieve kanten van oestrogeen kan je dan geen gebruik van maken en dat scheelt in je gains, ikzelf stel anti-aromatase/oestrogeen altijd zo lang mogelijk uit.

Maar de gains die je pakt is een hoop vocht en vet, en wat je na je kuur over houd is het zelfde.

Neem gewoon liquidex.
Vocht en vet rekening ik niet mee tot gains, het gaat om schone massa.
Dan maar een paar kilo minder op de weegschaal.

ok, ja dat dacht ik ook wil schone massa, liquidex hoeveel moet ik nemen iedere dag als ik vragen mag, en nolva erbij houden?

dat is wat iedereen wilt droge massa, hoeveel moet je nemen van liquidex, en nova bij de hand houden voor gyno als is de kans dan klein met liquidex

mss zal een antie e zelfs niet nodig zijn;)
omdat winny een dht variant is net als proviron en gyno ook helpt voorkomen:p

mss zal een antie e zelfs niet nodig zijn;)
omdat winny een dht variant is net als proviron en gyno ook helpt voorkomen:p

dacht ik ook mischien winny only gaan en je test er uit laten
als je enkel voor droge massa wil gaan

ok, hitman bedankt voor de info, het schijnt goed spul te zijn heb even op gezocht, jij heb delfzijl mee gedaan ken je richard v de linden

ok, hitman bedankt voor de info, het schijnt goed spul te zijn heb even op gezocht, jij heb delfzijl mee gedaan ken je richard v de linden

Ken ik niet persoonlijk, maar ik had meer aandacht voor de dames in de fitnessklasse die achter de schermen, nasst mij stonden op te warmen.:D

Daar kan je ook beter aandacht voor hebben voor de vrouwen, bedankt voor de info hit man. moet ik nog wel nolvadex erbij hebben voor als de gyno wel komt?

Toch nog even navraag gedaan bij een andere bb, en die zei het zelfde als Hitman met 05mg beginnen en dan heb je de minste kans op gyno, bedankt hitman

Terug
Naar boven