XXL Nutrition

kuurjte winstrol

kokorico

Novice
Waardering
0
ik heb mij laten vertellen dat opbouwen van u mg niet meer nodig is .. ik heb vorig jaar anavar genomen en daar bouw je op tot week 3 ofzo dan houde efkes vast en de laatste 2 weken weer wa minder...

Om mooi resultaten te halen hoeveel zou ik dan eigenlijk mogen gebruiken? ik zou het nemen in pilvorm..
anavar neem je 8 weken mag dit met winstrol ook ?

1.84 / 91 kg / 11 %

6 weken aan 40 mg en mss optrekken naar 50 mg, en gwn 2 potjes uitdoen, komt op 50 dagen bij 4Omg ED komt op 40 dagen bij 50mg ED

En dan nolva nakuur

ik persoonlijk vind winstrol only geldverspilling, vooral met orals...
als je toch voor winstrol only wilt gaan 4-6 weken 40-50mg/ed
eventueel nakuren nolva 4 weekjes 20mg/ed

4 weken nakuren met nolva ......

uhmz iets teveel van het goed...

1 tot 2 weken meer dan zat,
om eventueel toch iets te doen aan de nakuur.

ik heb mij laten vertellen dat opbouwen van u mg niet meer nodig is .. ik heb vorig jaar anavar genomen en daar bouw je op tot week 3 ofzo dan houde efkes vast en de laatste 2 weken weer wa minder...

Om mooi resultaten te halen hoeveel zou ik dan eigenlijk mogen gebruiken? ik zou het nemen in pilvorm..
anavar neem je 8 weken mag dit met winstrol ook ?

1.84 / 91 kg / 11 %

sinds wanneer bouw je anavar op en af? sinds wanneer bouw je AAS op of af?

je laat je blijkbaar een hoop vertellen :p

winstrol kan 6 weken sowieso. 8 weken zou ook nog wel kunnen. 50mg per dag geeft mooie resultaten.

nakuur kan nooit echt kwaad, maar daar zou 2 weken wel volstaan. eventueel 3 weken wanneer je 8 weken winstrol gaat gebruiken.
overigens zijn de meningen verdeeld over nakuren bij winstrol only.

sinds wanneer bouw je anavar op en af? sinds wanneer bouw je AAS op of af?

je laat je blijkbaar een hoop vertellen :p

winstrol kan 6 weken sowieso. 8 weken zou ook nog wel kunnen. 50mg per dag geeft mooie resultaten.

nakuur kan nooit echt kwaad, maar daar zou 2 weken wel volstaan. eventueel 3 weken wanneer je 8 weken winstrol gaat gebruiken.
overigens zijn de meningen verdeeld over nakuren bij winstrol only.

Klopt, je kan ook geen nakuur nemen winstrol onderdrukt niet zo hard ... ik persoonlijk raad altijd 3-4 weken pct aan.

Terug
Naar boven