MuscleMeat

Kuurkeuze, hulp gevraagd

Petr0v

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Beste mede dbb-ers,

graag jullie advies bij het bepalen van mijn 3e kuur.

----------------------------------------
1e kuur;
3 weken dianabol 30mg p/dag
10 weken test-e 500mg p/week
2 weken nolvadex 20mg/dag

2e kuur;
4 weken dianabol 40mg p/dag
10 weken test-e 500mg p/week
10 weken mast-e 400mg p/week
3 weken nolvadex 20mg/dag
----------------------------------------

Hierna een behoorlijke dip gehad om privéredenen. Resulteerde in nauwelijks trainen en toename van m'n vp. De draad nu sinds een maandje of 3 weer opgepakt en hoogste tijd om weer eens flink gas te geven.

Huidige stats:

28 jr
1m82
89kg
14% vp

Training en voeding zijn op orde :cool:

Zit zelf aan dit te denken;

Week 1 t/m 12 test-e 500mg p/week
Week 1 t/m 10 deca 400mg p/week
Week 14 t/m 16 nolvadex 20mg p/dag
(Week 9 t/m 12 Winny 50mg p/dag)

Alle feedback is welkom!

Laatst bewerkt:
zou niet voor deca gaan met 14% denk je niet?

edit: winstrol op eind is vaak ook niet slim ivm cortisol. heb er geen ervaring mee overigens maar word vaak afgeraden om dit op het eind te doen

• Topic Starter Topic Starter
zou niet voor deca gaan met 14% denk je niet?

edit: winstrol op eind is vaak ook niet slim ivm cortisol. heb er geen ervaring mee overigens maar word vaak afgeraden om dit op het eind te doen
Oke, duidelijk. Ben wel benieuwd wat je dan aan zou raden? Wat m'n trainingsmaatje adviseerd is tren 400mg EW icm 250mg test-e EW. Ben zelf niet bekend met tren, ken het van horen zeggen. Beetje huiverig voor de side-effects. Zou m'n vp wel goed doen zegt hij!

Laatst bewerkt:
Oke, duidelijk. Ben wel benieuwd wat je dan aan zou raden? Wat m'n trainingsmaatje adviseerd is tren 400mg EW icm 250mg test-e EW. Ben zelf niet echt bekend met tren, ken het van horen zeggen. Beetje huiverig voor de side-effects.

geen idee, nog alleen maar test only gedaan. Maar deca zijn er niet zo veel fan van meen ik hier, tren wel. mocht je de side's kunnen hendelen is dat nummer 1 spul wat je kunt gebruiken als het goed is.

anders mocht je prikken niet erg vinden 8 weken tren ace. kun je altijd stoppen als je het niet aan kunt is er zo weer uit.

Ik heb ervaring met deca. Test/deca is een prima bulkkuur, maar je gaat wel, uiteraard afhankelijk van je voeding, redelijk wat vocht vasthouden. Ik kreeg er zelfs een behoorlijke plofkop van terwijl mijn zoutinname beperkt is. Maar de krachtgains waren geweldig!
Ik zou overigens een test/deca kuur kickstarten met dianabol.

Ik verloor trouwens meteen na het stoppen van de kuur 1,5kg aan vocht.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor je feedbak walter :) Die plofkop had ik met test/diana ook al behoorlijk last van, merkte het eigenlijk pas toen ik later foto's terug zag :p

Heb net op de sportschool nog even wat mensen hun mening gevraagd en de deca laat ik (voorlopig) met rust. Komen we inderdaad uit bij tren kidmonster. Graag jullie opinon over onderstaande kuur;

week 1t/m12 test-e 500mg EW
week 1t/m10 tren-e 400mg EW
week 1t/m12 provrion 25mg ED
week 4t/m12 hcg 2x 250iu EW
week 14t/m16 nolvadex 20mg ED

Doelen wat bijgesteld. Een combi van wat kilo's erbij en vp wat omlaag zou erg mooi zijn :)

edit; Test op 250mg of 500mg? en proviron erbij? werd me aangeraden, zou de combi test en tren versterken.

Terug
Naar boven