XXL Nutrition

kuurtje -18??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen K

Novice
Waardering
0
wat er zo erg is aan een kuur onder de 18jaar?

ik zou dit jaar, dus eigenlijk 2maand voor mijn 18 jaar willen beginnen kuren waarom raad iedereen dit af? Als ik voel dat ik er klaar voor ben? is dat dan ook niet goed?

graag reacties

status: 17 jaar
68kg
1,80
vet -% 8,2%
vet-massa 5,2 kg
vetvrije massa 58,2 kg

alleen het feit al dat je het jezelf afvraagt, toont al aan dat je je voor geen ene meter erin interessert!

wat er zo erg is aan een kuur onder de 18jaar?

ik zou dit jaar, dus eigenlijk 2maand voor mijn 18 jaar willen beginnen kuren waarom raad iedereen dit af? Als ik voel dat ik er klaar voor ben? is dat dan ook niet goed?

graag reacties

status: 17 jaar
68kg
1,80
vet -% 8,2%
vet-massa 5,2 kg
vetvrije massa 58,2 kg
:rolleyes:

Je bent 1.80 en 68 kg. Begin eerst eens een paar jaar met krachttraining en juiste voeding.

Even serieus: train je eigenlijk wel?

oh god...we hebben dr weer een:rolleyes:

1 woord: :study:

heb je het gevoel dat je aan je natuurlijke max zit????

je hebt zelfs zwaar ondergewicht

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

Je bent 1.80 en 68 kg. Begin eerst eens een paar jaar met krachttraining en juiste voeding.

Even serieus: train je eigenlijk wel?

ja man train nu net twee maande maar ja ik ben nogal erg skinny van me zelf en annkomen gaat ook niet egt zo lekker bij mij ook al vreet ik me helemaal vol creatine alles helpt niet veel en tja anabolen kom je ook flink van aan dus wrm niet??

ja man train nu net twee maande maar ja ik ben nogal erg skinny van me zelf en annkomen gaat ook niet egt zo lekker bij mij ook al vreet ik me helemaal vol creatine alles helpt niet veel en tja anabolen kom je ook flink van aan dus wrm niet??

gast ,

maak een voedingsschem met 3500 kcal en kijk hoe je daar op gaat,

als je je er seriues voor inzet ben je binnen een jaar zeker 10 kilo zwaarder.

slotje?

train maar eerst een paar jaar naturel met een goed voedingschema
want nu al beginnen aan AS met jouw stats trekt op niets

Kom op, 2 maanden trainen en dan een kuurtje?
Je weet toch helemaal niet hoeveel je naturel bijkan.

Ik ben na 3 jaren training 6 kilo droog bijgekomen en met een aangepast voedings- en trainingsschema, dus niet zomaar aanmodderen, nog eens ff 8 kilo op één jaar.

Advies: niet doen en alles mooi in orde brengen à la naturel. Kijk je binnen een paar jaar nog maar eens rond.

haal es je leraar, zal hem zeggen dat ie een strafnota in je agenda moet schrijven :rolleyes:

lol.. somebody smack this kid.. jij mag nog niet eens no xplode gebruiken

Een ban is weer een beetje overdreven denk je ook niet.
Zo zal hij zich verder niet kunnen verdiepen in de info hier op het board

Een slotje is wel op zijn plaats omdat het topic toch ontspoord is.

TS: Lees de FAQ eens goed door.

OMFG :rolleyes:

lekker doen hoor terwijl je er geen ene verstand van hebt
succes???

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!Eduard Jansen?:D

Gooi je hele hormonenstelsel maar in de war gozer!!! Heb je zin in blijvende schade aan je lichaam? Dan kunnen er verschillende jongens je hier een heel mooi schema geven.
M.a.w. nog lang niet aan denken gozer...
En ja Arnold deed het ook ja maar de een is de ander niet en het risico kun je echt niet nemen. Pak lekker 5000 calorie. per dag en of je aankomt bro. Beetje vet erbij maakt niet uit in jou situatie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven