AndroidHealthClinic

Kuurtje D-bol 40 mg p/d

robbert1976

RIPPED MMAer
Elite Member
Waardering
7
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Ik wil volgende week beginnen met een kuurtje D-bol 40mg p/d wil maximaal spiermassa pakken ik pak een kuur van 6 weken en dan nakuur Clomid ben benieuwd naar het resultaat

Ik train 2 dagen en dan 1 dag rus en pak per dag 3 spiergroepen bv dag 1: Rug, Schouders en Biceps en dag 2: Borst, Benen en Triceps en ik pak elke keer na de trainingen Buik en max. 20 minuten hardlopen dan heb ik een rustdag en begin ik weer opnieuw.

succes met vocht pakken :) dboll only wast of money..... einde nakuur blij zijn je 1 kilo vast houdt, zet er 375 a 500 test e bij... doe het goed of doe het niet

Dbol only is echt waardeloos.

Trainingsschema vind ik ook niks overigens. Zou het meer verdelen.

• Topic Starter Topic Starter
Dbol only is echt waardeloos.

Trainingsschema vind ik ook niks overigens. Zou het meer verdelen.

Niet echt positief zeg.....

Bij mij werkt het trainingsschema perfect moet ik zeggen en de kuur heeft een maatje van me ook die zit in week 2 en die is al aardig gegroeid in kracht en massa moet ik zeggen ( gemeten en gewogen door deskundige !! )

Bij mij werkt het trainingsschema perfect moet ik zeggen en de kuur heeft een maatje van me ook die zit in week 2 en die is al aardig gegroeid in kracht en massa moet ik zeggen ( gemeten en gewogen door deskundige !! )

Waarom vraag je nog of de kuur goed is als je het toch gaat doen en hem zelf goed vindt?

Het gaat vooral om wat je na de kuur overhoud bro, en dat is met dbol only gewoon niet de moeite waard imo. Door vocht ga je er ook groter uitzien maar dat verlies je naderhand allemaal weer. Uiteraard hoor je altijd verhalen over mensen die van hun dbol only 10 kg aankomen en er dan 8 van overhouden maar imo is dat vette onzin. 4/5 kg in de kuur met na de tijd een winst van maximaal 1 a 2 kg lijkt me meer realistisch gebaseerd op mensen die ik een dbol only heb zien doen.

je maatje is toch gemeten en gewogen door een deskundige ?? nou wat let je ?? dan heb je hier geen advies nodig je bent 36 jr en reageert als een beachboy van 19 jr. die zijn eerste kuurtje doet

beter doe je test only met dianabol als kickstart en 2 weken na je laatste inject nakuur met nolva
gaat je meer brengen dan alleen dianabol ..

mits je training en voeding in orde is wat ik betwijfel ??

Terug
Naar boven