XXL Nutrition

kuurtje deca sustanon !

vdk

Cool Novice
Waardering
0
hello iedereen,

ik ga volgende maand een kuur doen van zes weken deca sust.
nu is mijn vraag vanaf wanneer , in welke hoeveelheid en hoelang ik moet nakuren met nolvadex ?
ik heb alles liggen maar juist ivm de nakuur ben ik er nog niet uit...
bedankt

6 weken te kort , maak er 8 van , zet alles om de 5 dagen i.v.m stabielere bloedwaarden.
bev:

week 1-8: E5D 200mg Deca
week 1-8: E5D 250mg sustanon
nakuur:
week 11-12-13: 50mg clomid en 20mg nolva en eventueel wat HCG(pregnyl)

greetz en veel succes

• Topic Starter Topic Starter
waarom om de vijf dagen ? alles in een spuit of zo?
had gehoord eerst deca en dag erop of zo de sust...

neen man, is het je eerste kuur? zoja dan ga je waarschijnlijk 250 sus en 200 deca zetten, dat is tesamen 2ml en is allebei op oliebasis, je kan ze gemakkelijk tesamen zetten, om de 5 dagen zeg ik omdat ik sustanon korte esters zitten die zorgen voor schommelingen in je bloewaarden, beter nog zou zijn sus elke 3 dagen te zetten, maar als eerste kuurtje ga je lekker gaan om de 5 dagen. je hebt hiervoor nodig:
11 x sustanon 250
11 x Deca 200
24 tabs clomid
30 tabs nolvadex (altijd beetje extra in geval van gyno)

hoe zit het met je dieet? op orde?
en wat zijn je stats?

je zou em eerst zelf wat research kunnen laten doen, er staat genoeg info over dit soort kuurtjes op het board

ja maar een hoop gezaag uitsparen hè, en als hij een deca sus kuurtje wil doen heb ik em volgens mij toch de juiste uitleg gegeven, of niet soms? heb ik nog iets over het hoofd gezien?

greetz

bencher zei:
ja maar een hoop gezaag uitsparen hè, en als hij een deca sus kuurtje wil doen heb ik em volgens mij toch de juiste uitleg gegeven, of niet soms? heb ik nog iets over het hoofd gezien?

greetz

Mwah...kan het eigenlijk wel met je eens zijn al zou ik liever om de 3 dagen sustanon zien en dat 10 weken lang maar daarover valt te twisten. :D

Ik heb het zelf uitgeprobeerd om om de 5 dagen sus+deca te zetten. De eerste keer deed ik dit om de 4 dagen. Ik moet zeggen heb geen last gehad van acne of dergelijke tijdens de kuur door om de 5 dagen te zetten.

Dus het lijkt me wel te werken in de praktijk, dat je om de 5 dagen injecteren stabiele(re) bloedwaardes hebt.

bencher zei:
neen man, is het je eerste kuur? zoja dan ga je waarschijnlijk 250 sus en 200 deca zetten, dat is tesamen 2ml en is allebei op oliebasis, je kan ze gemakkelijk tesamen zetten, om de 5 dagen zeg ik omdat ik sustanon korte esters zitten die zorgen voor schommelingen in je bloewaarden, beter nog zou zijn sus elke 3 dagen te zetten, maar als eerste kuurtje ga je lekker gaan om de 5 dagen. je hebt hiervoor nodig:
11 x sustanon 250
11 x Deca 200
24 tabs clomid
30 tabs nolvadex (altijd beetje extra in geval van gyno)

hoe zit het met je dieet? op orde?
en wat zijn je stats?

Indien z'n eerste kuur is dit zeker voldoende.
Eventueel wat hcg bij tijdens de kuur. 6 weken is inderdaad tekort en in feite is 8 weken met lange esters (vooral de deca) ook wat aan de korte kant,ik zou er 10 weken van maken.

als ik er over spreek met dealer zegt hij dat de coïtus veele minder is na acht weken dat hij geen mensen kent die dat doen....

??? wat is dat nu weer voor bull? wil je groeien of wil je niet groeien :rolleyes:

wie ga je geloven , die kerel die je je spullen verkoopt of de xxx members op dit forum waaronder pro's?

kijk eens even en de vorige threads en zoek het op man!

greetz

vdk zei:
als ik er over spreek met dealer zegt hij dat de coïtus veele minder is na acht weken dat hij geen mensen kent die dat doen....

echt grappig hoe onwetend sommige dealers zijn....... :D

6 weken is echt te kort. coïtus veel minder na 6 weken, wat een onzin.. :rolleyes:

ja kijk zal aanpassen dan !

in ieder geval bedankt gasten voor goede tips

vdk

vdk zei:

whehe, nou met testosteron op wordt de coïtus echt niet minder hoor, je bent juist zo horny als een mother****er. Het wordt pas minder als je stopt maar dat heb je net zo goed na 6 weken als na 8 weken en dat is ook alleen maar tijdelijk.

Terug
Naar boven