MuscleMeat

kuurtje goed of niet????

Sizable D.

Novice
Waardering
0
ga binnenkort aan een kuurtje beginnen en die gaat worden :

week 1 tm 8 -1x deca
- 3x sus
- 2x win dept

daar ga ik toch zeker op groeien ???

graag jullie mening !!

mazzels D.

Hi kerel.

Je kan beter eea neerzetten in mg per week/dag. Ik heb nu namelijk geen idee hoeveel je gaat gebruiken.

Bovendien is vragen over hoeveel je ermee kan winnen niet handig, want iedereen reageerd anders plus het feit dat er nog veel meer variabelen zijn om er iets zinnigs over te zeggen. :)

Vergeet niet dat je met goede voeding en training kan je een eind komen in een kuur. ;)

Wat zijn je stats?
Hoelang train je al?

Zet idd eerst de doseringen eens neer. Ik denk dat je veel te hoog gedoseerd zit namelijk. Bovendien is deca/test EN winny niet erg geschikt voor een eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
deca en sus zijn 250 mg
dit is m n tweede kuur !
train anderhalf jaar echt fanatiek !
1.86 en 85 kg !
vorige kuur was 1 x 250mg deca 1 x sus 250 mg en stanozolol tabs

D.

• Topic Starter Topic Starter
oh ja het is dus per week !!!

D.

Zozo 250 mg s deca die moet ik nog tegenkomen..en als ik zo naar je stats, trainingservaring en foto kijk is het zonde van je geld en gezondheid..eten moet je..

Grt. D.W.

Hm ik ben net zo lang als jou (1.87 m) en kwam m'n eerste kuurtje (bijna hetzelfde als jou, ook deca en sus) uit op een kleine 100 kg met tamelijk laag BF.
En ik ben niet echt wat je noemt een genetisch wonder.

Zijn je trainings- en voedingsschema wel goed in orde? Ik denk namelijk dat je naturel nog wel aardig kunt groeien. En AS gebruiken terwijl je naturel nog goed vooruit kunt is eigenlijk zonde.
Bedenk wel dat wanneer je AS gebruikt, en je trainings- en voedingsschema (en je rust) niet in orde zijn, dat je dan nog niet groeit.

Sizable D. zei:
ga binnenkort aan een kuurtje beginnen en die gaat worden :

week 1 tm 8 -1x deca
- 3x sus
- 2x win dept

daar ga ik toch zeker op groeien ???

graag jullie mening !!

mazzels D.

ik zou de deca op 400mg pw houden, de sus op 500mg pw en de winny op 150mg pw dus 2x deca, 2x sus en 3x winny en de winny zou ik 5 wkn pakken. de andere gewoon 8 weken.

ik weet niet wat je kuurverleden is dus daar is deze kuur ook niet op gebaseerd. dus eigenlijk moet ik het je noch adviseren en jij het klakkeloos overnemen.

ik pas alleen je eigen kuur een beetje aan als je het toch gaat doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven