XXL Nutrition

kuurtje maar graag zonder waterophoping

holdup

Novice
Waardering
0
hoi,ik had graag wat voorbeelden gehad van kuurtjes(beginnerskuurtjes),daar ik wat gevoelig ben voor waterophoping sluit ik deca-durabolin uit .

greets

CEE schijnt wel goed te zijn.:rolleyes:

bijna elke AS geeft je iets van vocht,meestal verdwijnt dit ook direct na je kuur.

maar mss kan je test prop( en/of tren ace) met winny proberen
als je btw een massa kuur wil zal je er toch dat beetje vocht moeten bijnemen.

Neem producten met snelle esters. OF neem een anti-e.

Vocht hoort erbij heeft ook goed eigenschappen (smering van de gewrichten etc etc) maar zolang het maar niet teveel gaat worden.

ik zet ook geen produchten neer dan zal je toch wat meer moetenn melden.

o:a stat's etc etc....

Idd, vind de snelle esters een goede tip, en maak er dan een lekkere dikke 6 of 8 weken kuurtje van.

'Ik wil kuren maar geen puist waarnemen op m'n rug'

Etc.

De zomer komt er weer an....:rolleyes:

Elke steroide veroorzaakt in lichte of ernstige mate vochtretentie.
Dat hoort erbij.
If you can't stand the heat....

dat vocht is ook te wijten aan je eten, zelfs met oxy en een gram test lukte me het om met een erg schoon dieet niet vreselijk op te zwellen

Asperges werken bijvoorbeeld vocht afdrijvend...
Van melk producten hou je meer vocht vast.
Dus je kan imo beter met je eten en dergelijk beetje klooien dan een anti-e, wat je gains zal beperken..

EN volledig met DBC eens...don't be a p*ssy.

kies voor roids die niet/nauwelijks aromatiseren..hoe dan ook, vocht retentie hoort er gewoon bij:D

IKKE zei:
Asperges werken bijvoorbeeld vocht afdrijvend...
Van melk producten hou je meer vocht vast.
Dus je kan imo beter met je eten en dergelijk beetje klooien dan een anti-e, wat je gains zal beperken..

EN volledig met DBC eens...don't be a p*ssy.

De enige gains die je met een anti-e of anti-a hindert zal vocht en vet zijn. Ik geloof niet dat het hinderlijk is voor je spiermassagroei.

En ik vraag me af of je wel al klaar bent om te kuren .....

Niet direct inderdaad
Maar vocht helpt je wel met harder trainen (zwaarder)
Wat weer zal helpen in spiergroei..

wat maakt niu die weken vochtophoping uit, die ben je zo weer kwijt en kies anders voor primo en test en misschien nog winny !

IKKE zei:
Niet direct inderdaad
Maar vocht helpt je wel met harder trainen (zwaarder)
Wat weer zal helpen in spiergroei..

Vocht zou ik zelf niet (in zijn totaliteit) tegenwerken. Maar een hoop vocht laat ook je bloeddruk stijgen en je conditie sterk doen verminderen. Ik heb 1x proviron gebruikt en 1x niets.
Toen ik niets gebruikte merkte ik dat ik al snel buiten adem was na 4 setjes trainen.

Ik zelf ben niet van plan om anti-e of aroma remmers te gebruiken. Maar begrijp het wel dat anderen het doen.

Er is wel een verschil tussen 1 proviron of femera/arimidex met hogere doseringen om al het vocht weg te halen

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de vele reacties,ik weet dat er altijd wel bij kuren hier en daar waterophoping bijhoort.
Ik denk om eens goed mijn voeding op peil te stellen(dicipline) en clean te trainen voor nog een paar maandjes.
Op dit forum is er genoeg info te vinden om me wegwijs te maken in wat voor produkten ik daarna misschien erbij wil nemen.

greets

Terug
Naar boven