AndroidHealthClinic

Kuurtje midden januari

Drycure

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Zo nou ik heb er veel over na kunnen denken en dit word hem waarschijnlijk;

Dag1-28
Test prop 150mg EOD
Tren ace 112,5mg EOD

Dag1-21
D-bol 50mg ED

Nakuur

Dag 29-36
Clomid 50mg
Nolvadex 30mg
Clenbuterol 120mcg 2on/2off

Dag 37-50
Nolvadex 20-10mg

Dag 1-50
IGF
3x wekelijks 2x20mcg

Dag 28-56
MGF 4x wekelijks 100mcg-200mcg

Dag 1-150
HGH
2x2iu ED

Supplementen;

Whey
Amino`s (BCAA)
Dextrose
Glutamine
Visolie
Melk distel

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het hoop spullen voor 5e kuurtje misschien dat ik de hgh en mgf weg laat.

ik begrijp de dianabol, bij test p en tren acetate niet, die 2 laatste zijn toch voor een cutkuurtje?, en een kickstart zal je al hebben met test p

ik begrijp de dianabol, bij test p en trenbolone acetate niet, die 2 laatste zijn toch voor een cutkuurtje?, en een kickstart zal je al hebben met test p

Je begrijpt me bedoeling denk ik verkeerd, ik ben een voorstander van korte kuurtjes omdat ik de negatieve aspecten van kuren graag minimaal wil houden. Je hebt beter herstel en je gaint toch in de eerste paar weken het meest dus waarom zou je lange kuurtjes doen? Dan kan je net zo goed een paar korte kuurtjes pakken, het kost misschien wel wat meer maar daar heb ik het wel voor over.

De dianabol is gewoon voor massa en om in korte tijd me oestrogenen waarden te verhogen zodat de gevoeligheid voor androgenen hoger is.

Overigens schijnt er een synergie te zijn tussen de dbol en tren wat zorgt voor een groter effect.

Kzou de dianabol wat hoger doseren als je hem echt als massa wilt gebruiken in een korte kuur. Net zoals de test prop mag ook wat hoger hoor. Toch minimaal 200mg EOD. En als je HGH in een kuur wilt gooien doe je best een langere kuur v bv 16 of 24 weken ofzo.

Kzou de dianabol wat hoger doseren als je hem echt als massa wilt gebruiken in een korte kuur. Net zoals de test prop mag ook wat hoger hoor. Toch minimaal 200mg EOD. En als je HGH in een kuur wilt gooien doe je best een langere kuur v bv 16 of 24 weken ofzo.

Was van plan meerdere korte kuurtjes te doen ipv 16-24 weken.

Wat voor dosering dacht je aan bij D-boll? 70mg?

Was van plan meerdere korte kuurtjes te doen ipv 16-24 weken.

Wat voor dosering dacht je aan bij D-boll? 70mg?

ja toch 70/80mg. Is ook wat afhankelijk van hoeveel keer je het al gebruikt hebt he en op welke dosering. Meerdere korte kuurtjes tijdens een HGH kuur. Heb ik ook wel eens aangedacht. hoe ga je dan de IGF doen? 50dagen on, 7dagen off ofzo? En de korte kuurtjes dan? 6weken on 6weken off?

IGF 25dagen on (1000mcg) 7off
Korte kuurtjes dacht ik gewoon 4on 5off

Dianabol heb ik al 2x gedaan 50mg het hoogst voor 4weken.

ik zou dan 70/80mg nemen. 4on en 5off is doenbaar. Mss logje maken? zou toch de test prop wat hoger doseren. Mss masteron erbij zetten?

ik zou dan 70/80mg nemen. 4on en 5off is doenbaar. Mss logje maken? zou toch de test prop wat hoger doseren. Mss masteron erbij zetten?

Ja ben van plan een log bij te houden had al eerder kuur voorstel gedaan waren we uitgekomen op test,tren,mast maar, sinds ik goeie ervaring heb met dboll en echt voor massa ga ben ik niet van plan masteron toe te voegen.
Want dan treed er weinig aromatisatie op.

Misschien aan het einde als ik tevreden ben met me behaalde massa maar dat zie ik dan allemaal wel weer. Eerst massa, daarna ga ik pas de puntjes op de i zetten.

Prop dus op 200mg EOD. What else?

Diana en tren ace is echt relaxed! Wilde die 2 de hoofdrol laten spelen voor me volgende kuurtje. Maar denk toch dat ik voor Winny ga omdat ik mezelf wel groot genoeg vind

Waarom winny als je masteron hebt. Masteron is de shit dan vind ik winny maar zwak.

Zat overigens ook nog te twijfelen tussen Oxy+dianabol maar dat kan volgens mij nooit goed zijn met al die waterretentie.

Waarom winny als je masteron hebt. Masteron is de shit dan vind ik winny maar zwak.

Zat overigens ook nog te twijfelen tussen Oxy+dianabol maar dat kan volgens mij nooit goed zijn met al die waterretentie.

Nou ik had vorige keer al masteron, was ik wel tevreden over, maar weet niet of het wel zo erg sterker is als winny (als je 60mg winny per dag neemt)

Misschien is 1 van de redenen wel omdat ik dan teveel ml moet gaan spuiten waar ik geen zin in heb, en omdat ik dan mooi tot dag 20 die winny kan hebben

Ik wil nu het volgende kuurtje nemen:
1-15 100mg test prop eod
1-15 ±115mg trenbolone ace eod
1-20 60mg winny ed

17-31 50mg clomid + 20mg nolvadex

hoop anderhalf kilotje a 2 kilo eraan over te houden (dus ±3 aankomen)

Ziet het er nou zo lekker uit dat niemand er wat aan toe te voegen heb?

Ja ben van plan een log bij te houden had al eerder kuur voorstel gedaan waren we uitgekomen op test,trenbolone,mast maar, sinds ik goeie ervaring heb met dboll en echt voor massa ga ben ik niet van plan masteron toe te voegen.
Want dan treed er weinig aromatisatie op.

Misschien aan het einde als ik tevreden ben met me behaalde massa maar dat zie ik dan allemaal wel weer. Eerst massa, daarna ga ik pas de puntjes op de i zetten.

Prop dus op 200mg EOD. What else?
Denk niet dat er nog iets aan toe te voegen is. Zal wel lekker kuurtje zijn en ik zal je logje heel goed volgen ;)
Diana en trenbolone ace is echt relaxed! Wilde die 2 de hoofdrol laten spelen voor me volgende kuurtje. Maar denk toch dat ik voor Winny ga omdat ik mezelf wel groot genoeg vind

Idd, waarom winny als je masteron hebt. Oxy en dianabol combi? Nog nooit van gehoord :D. Je kan mss voor de verandering eens oxy nemen. Maar denk dat dianabol je meer zal bieden (heb nog nooit oxy geprobeerd)
Nou ik had vorige keer al masteron, was ik wel tevreden over, maar weet niet of het wel zo erg sterker is als winny (als je 60mg winny per dag neemt)

Misschien is 1 van de redenen wel omdat ik dan teveel ml moet gaan spuiten waar ik geen zin in heb, en omdat ik dan mooi tot dag 20 die winny kan hebben

Ik wil nu het volgende kuurtje nemen:
1-15 100mg test prop eod
1-15 ±115mg trenbolone ace eod
1-20 60mg winny ed

17-31 50mg clomid + 20mg nolvadex

hoop anderhalf kilotje a 2 kilo eraan over te houden (dus ±3 aankomen)
Je kan ook altijd de masteron iets hoger gaan doseren he.
Ik zou de test prop toch wel hoger gaan doseren man, je vorig kuurtje was 200mg EOD, waarom dan plots 100mg? Of is dat foutje?
Spijtig dat de UG's van tegenwoordig geen andere kortwerkende shit maken, kon je eens iets anders gaan proberen dan tren ace ;)
Ziet het er nou zo lekker uit dat niemand er wat aan toe te voegen heb?

Waarschijnlijk :D

Kan misschien aan bold prop komen maar hurts as hell en flinke koorts enzo, ik weet niet of het dat wel waard is. Heb ik liever npp maarja niemand die dat nog maakt.

Kan misschien aan bold prop komen maar hurts as hell en flinke koorts enzo, ik weet niet of het dat wel waard is. Heb ik liever npp maarja niemand die dat nog maakt.

Heb zelf nog nooit bold prop geprobeerd dus kan er niet echt over meespreken. Heb ook wel gelezen dat het pijnlijk is enz.. Mss dat ik het wel eens zou proberen.. ooit ;). Npp zou de beste optie zijn idd, maar heel moeilijk te vinden.

Terug
Naar boven