AndroidHealthClinic

kuurtje ook om iets droger te worden!!??

bikerboy1980

Novice
Waardering
0
schema:

week 1 t/m 8 Test Propionate 100mg EOD
week 2 t/m 8 Winny tabs 40mg ED
week 9 PCT/nakuur met Nolva/Clomid

dit is mijn 2e kuur !!
bf = 16%
gewicht=86 kg
lengte=1.85
leeftijd=25

ik hoop er niet te fatsig van te worden dus als jullie nog tips hebben om ook gelijk wat droger te worden graag!!!!??

Het gaat een pijnlijke kuur worden, waarom kies je voor test prop?

Zeg niet dat je daar minder vocht mee vasthoudt want dat geloof ik niet als je sowieso op 400mg ew zit.

Wat dacht je van het volgende:

wk 1-8/10 500mg test enth ew
wk 1-6 40mg winstrol tabs ed
wk 4-12 50mg proviron ed

nakuren doe je wel langer dan een week natuurlijk en begin je in wk 13

Week 1-10 Cut schema
Week 1-10 CArdio 750 kcal verbranding per dag
Week 1-10 ECA stack oid.

Dit lijkt me wel lekker om iets droger te worden

Ik zou masteron nemen 100mg eod ipv test prop.
Dan weet je zeker dat je geen vocht gaat vasthouden. Alleen wel 8 weken met een stijve rondlopen :D

Kuren om droog te worden dat snap ik dus niet he ...

Ga eens lekker hard aan de cardio of zo :) optimaliseer je voeding om te cutten ! Dat je droge massa zou willen ok ,maar droog "worden" van een kuur ?

• Topic Starter Topic Starter
ja droger worden is misschien niet goede woord maar ik wordt snel fatsig als ik ga kuren en bulken SNAPPIE!!!!!!!????????

cleaner bulken of minder kcal. gebruiken???

lunatic zei:
Ik zou masteron nemen 100mg eod ipv test prop.
Dan weet je zeker dat je geen vocht gaat vasthouden. Alleen wel 8 weken met een stijve rondlopen :D

Masteron helpt bij een (extreem) laag vet%.

Suat zei:

En jij denkt dat je er met test prop wel droger gaat uitzien?
het gaat hier volgens mij om droge massa opbouwen. Dan zit je met masteron wel goed vind ik. Zelf ga ik binnenkort een kuurtje tren/mast/T3 doen.

lunatic zei:
En jij denkt dat je er met test prop wel droger gaat uitzien?
het gaat hier volgens mij om droge massa opbouwen. Dan zit je met masteron wel goed vind ik. Zelf ga ik binnenkort een kuurtje tren/mast/T3 doen.

Woww, beetje respect is wel op zijn plaats niet, kerel? Waarom schiet je aanvallend in de verdediging. Heb ik je pijn gedaan?

Ik geef een nette reply of jouw voorstel, kraak het niet eens af, maar zal daar de volgende keer wellicht anders over denken.

Lees maar eens rond wanneer masteron effectief is, dan kom je er wel achter dat jouw voorstel om masteron te gebruiken niet efficient zal zijn bij een vet% van 16%.

Van wat ik heb begrepen wil hij niet zozeer droog worden maar bulken zonder dat ie daarvoor moet inboeten in vet%, willen we dat allemaal niet?

Ik ken masteron niet zo goed maar als dat geen goede testvervanger is zou ik ook maar eens goed over jouw geplande kuurtje denken, want als masteron niet libido verhogend is wens ik jou heel veel geluk met je pielemans, moge hij de kuur overleven. :)

• Topic Starter Topic Starter
dus je vond mijn mailtje respectloos JAMMER zo bedoelde ik het niet!!!!?
ik zit op dit forum om kennis uit te wisselen en niet om mensen zonder respect te behandelen !!

mvg BB

Suat zei:

Suat ben ik het niet helemaal mee eens, spreek namelijk uit ervaring.
Bij een van mijn vorige kuurtjes zat ik ook rond de 15% BF.
Heb in de laatste 4 weken 50mg eod masteron gebruikt, dit in combinatie met een aangepast dieet resulteerde dat mijn BF zakte naar de 10%, dus degelijk wel effect.

bikerboy1980 zei:
dus je vond mijn mailtje respectloos JAMMER zo bedoelde ik het niet!!!!?
ik zit op dit forum om kennis uit te wisselen en niet om mensen zonder respect te behandelen !!

mvg BB

Nee, maat. Ik heb het tegen Lunatic

Het is niet bedoeld voor jou Bikerboy :)

hitman zei:
Suat ben ik het niet helemaal mee eens, spreek namelijk uit ervaring.
Bij een van mijn vorige kuurtjes zat ik ook rond de 15% BF.
Heb in de laatste 4 weken 50mg eod masteron gebruikt, dit in combinatie met een aangepast dieet resulteerde dat mijn BF zakte naar de 10%, dus degelijk wel effect.

Als jij er ervaring mee hebt weet je er iig meer over dan ik, want ik heb nooit interesse getoond in dit produkt, heb echter mijn info gehaald uit een stukje van Big Cat

[Link niet meer beschikbaar]

Ik citeer:
Perhaps the most favorable effect of drostanolone is that it can increase muscle hardness and density in the athlete, giving him a more complete and finished look when he steps on stage. A lot of pure androgens have this effect. But with all of them you need an already rather low bodyfat level for it to take full effect. A lot of people who had heard of this effect experimented with drostanolone and were sorely disappointed because they were too fat when they started.

cardio inderdaad en clenbuterol in de laatste weken van je schema stoppen

Nog steeds delen mensen anabolen in 2 verschillende soorten.Droog kuurtje en bulk kuurtje.Je kunt het beter verdelen in sterkte,hoe sterke de kuur des te meer vocht je vasthoud.Cutten doe je voornamelijk met je eten net zoals bulken.

Suat zei:
Woww, beetje respect is wel op zijn plaats niet, kerel? Waarom schiet je aanvallend in de verdediging. Heb ik je pijn gedaan?
Net hoe je het opvat. Eerlijk gezegd, ik heb mijn twijfels over prop, dus ben tevens benieuwd en vraag of jij denkt dat je er wel droger zal uitzien. Je zal niet de eerste zijn. Heb het zelf 1x gebruikt en werd aardig droog ja. Maar gebruikte toen ook clen bij mijn kuur dus dacht dat het daardoor kwam. Ik weet niks 100% zeker dus.

Suat zei:
Ik geef een nette reply of jouw voorstel, kraak het niet eens af, maar zal daar de volgende keer wellicht anders over denken.
Ik ben blijkbaar zo onbeschoft dat ik niet weet waarom mijn antwoord dan wel respectloos was? Ik krijg zo nogal de indruk dat jouw reply iets aan de dominerende kant is.

Suat zei:
Lees maar eens rond wanneer masteron effectief is, dan kom je er wel achter dat jouw voorstel om masteron te gebruiken niet efficient zal zijn bij een vet% van 16%.
Ik weet wel wat je bedoel, de geripte look net iets meer naar voren brengen. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je met hogere doseringen bijv 100mg ED (of misschien zelfs nog met EOD) wel ff flink wat (droge) massa zal kweken, hoe hoog je vet% ook is. En ook dat het als massabouwer op zichzelf niet onder doet t.o.v test prop.

Suat zei:
Van wat ik heb begrepen wil hij niet zozeer droog worden maar bulken zonder dat ie daarvoor moet inboeten in vet%, willen we dat allemaal niet?
Daarom gaf ik ipv test een andere suggestie; masteron!

Suat zei:
Ik ken masteron niet zo goed maar als dat geen goede testvervanger is zou ik ook maar eens goed over jouw geplande kuurtje denken, want als masteron niet libido verhogend is wens ik jou heel veel geluk met je pielemans, moge hij de kuur overleven. :)
Jij kent masteron niet zo goed. Ik wel, want ik heb het gebruikt. Ik heb ook gezegd dat je 8 weken met een stijve rondloopt door masteron, dus vat je daar dan niet uit op dat ik weet waar ik over praat en het je libido juist prikkeld? Ik vind persoonlijk dat het meer libido verhogend is als testo. Ook de zin om intensief te trainen is hoger vind ik.

kortom masteron is the bomb!

lunatic zei:
Net hoe je het opvat. Eerlijk gezegd, ik heb mijn twijfels over prop, dus ben tevens benieuwd en vraag of jij denkt dat je er wel droger zal uitzien. Je zal niet de eerste zijn. Heb het zelf 1x gebruikt en werd aardig droog ja. Maar gebruikte toen ook clen bij mijn kuur dus dacht dat het daardoor kwam. Ik weet niks 100% zeker dus..

In dat geval is het me duidelijk dat je imo anders over kwam dan je hebt bedoeld. Als je nl iets leest dan maak je er een gepsrek van in je hoofd en ik kon het niet anders aannemen alsof je het mij kwalijk nam dat ik een normaal reply gaf op je voorstel.

lunatic zei:
Ik ben blijkbaar zo onbeschoft dat ik niet weet waarom mijn antwoord dan wel respectloos was? Ik krijg zo nogal de indruk dat jouw reply iets aan de dominerende kant is..

Na herhaaldelijk het korte gesprekje gevoerd te hebben in mijn gedachte (dus jouw antwoord op mijn reply) vond ik het nodig om mijn reply wat aan te passen aan jou, maar nu blijkt dus achteraf dat jouw reply niet negatief is bedoeld, dus mag je mijn reactie erop ook vergeten.

lunatic zei:
Ik weet wel wat je bedoel, de geripte look net iets meer naar voren brengen. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je met hogere doseringen bijv 100mg ED (of misschien zelfs nog met EOD) wel ff flink wat (droge) massa zal kweken, hoe hoog je vet% ook is. En ook dat het als massabouwer op zichzelf niet onder doet t.o.v test prop..

Daarom gaf ik ipv test een andere suggestie; masteron!.

Wanneer je niet eerder masteron hebt gebruikt vind ik het onverantwoord om gelijk in hoge doseringen te gaan zitten.

lunatic zei:
Jij kent masteron niet zo goed. Ik wel, want ik heb het gebruikt. Ik heb ook gezegd dat je 8 weken met een stijve rondloopt door masteron, dus vat je daar dan niet uit op dat ik weet waar ik over praat en het je libido juist prikkeld? Ik vind persoonlijk dat het meer libido verhogend is als testo. Ook de zin om intensief te trainen is hoger vind ik.

Nou, dan weet je dus iig waar je aan begint, dat is dan goed, hoef ik me ook geen zorgen te maken over je ;)

Nu alles duidelijk is kunnen we weer verder :D

Terug
Naar boven