Fitness Seller

kuurtje + roa

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hi Bro's ik heb even een vraagje ik ben ongeveer 1,5 week bezig met Roa.
Vrijdag moet ik voor controle naar de dokter.
Nu heb ik een kuurtje thuis liggen waar ik graag mee wil beginnen.
Denken jullie dat de dokter bijv. aan mijn bloed gaat zien dat ik iets neem.
Dat wil ik namelijk niet omdat ik de roa al niet van harte gekregen heb ben ik bang dat hij het zeker niet tof vindt als hij ontdenkt dat ik mede roa wilde uit voorzorg voor mijn kuur. Natuurlijk is de roa ook voor puistjes naast mijn kuur.
Ik heb al gehoord dat ze er niets van zullen vinden omdat ze er niet naar gaan zoeken, is dit zo? Anders begin ik volgende week met het kuurtje.

Geef me even een advies ??

Als je na de controle toch begint is er toch niets aan de hand?

spirosz zei:
Hi Bro's ik heb even een vraagje ik ben ongeveer 1,5 week bezig met Roa.
Vrijdag moet ik voor controle naar de dokter.
Nu heb ik een kuurtje thuis liggen waar ik graag mee wil beginnen.
Denken jullie dat de dokter bijv. aan mijn bloed gaat zien dat ik iets neem.
Dat wil ik namelijk niet omdat ik de roa al niet van harte gekregen heb ben ik bang dat hij het zeker niet tof vindt als hij ontdenkt dat ik mede roa wilde uit voorzorg voor mijn kuur. Natuurlijk is de roa ook voor puistjes naast mijn kuur.
Ik heb al gehoord dat ze er niets van zullen vinden omdat ze er niet naar gaan zoeken, is dit zo? Anders begin ik volgende week met het kuurtje.

Geef me even een advies ??

oke dit is een logische redenering wat ik nu ga zeggen, hoop dat je er wat aan hebt.

het zou heel goed kunnen dat ze er wat van gaan vinden, omdat 1 van de eigenschap van het mannelijke hormoon testosteron is dat het acne veroorzaakt (1 van de androgene bijwerkingen). het zou dus best kunnen zijn dat jouw dokter een bloedtest gaat doen en ook je testosteron test als argument, dat er een verhoogd testosteron niveau uitkomt en dus de conclusie dat je AAS gebruikt.

dat is wat ik denk, succes ermee man

gr
Michel

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Als je na de controle toch begint is er toch niets aan de hand?

Wilde eigenlijk vandaag beginnen, als jullie dat afraden wacht ik tot volgende week maar je begrijpt dat het echt begint te kriebelen om snel te beginnen!

spirosz zei:
Wilde eigenlijk vandaag beginnen, als jullie dat afraden wacht ik tot volgende week maar je begrijpt dat het echt begint te kriebelen om snel te beginnen!

ik zou op safe spelen man en lekker na je controle beginnen, tijd zat!

succes!

je hebt ook tussentijdse controles. Tenminste ....dat had ik toen ik 3 jaar terug mijn 1e roa-kuurtje deed. Tijdens mijn laatste heb ik helemaal geen bloedtesten gedaan.

Terug
Naar boven