XXL Nutrition

Kuurtje, schieten graag!

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Over enige tijd zal ik een volgende kuur gaan beginnen
Mijn laatste kuurtje was 11 maanden geleden;een test-deca 250-200 voor 10 weken. Kracht enorme toename, wel libidovermindering.......

Doel nu is een kilo of 10 erbij en er knetterhard en droog uit te komen, om vervolgens op termijn minimaal 100 KG te blijven, huidge stats zijn 95 kilo bij 10%.

Zit nu te denken aan:

week 1-10 Test E 500 MG/Week
week 1-8 Tren E 300 MG/Week
week 8-12 Winstrol 50 MG/Per dag

v.a. week 13 een 4 weekse nakuur:
week 1&2 100 MG Clomid, daarna 50
week 1&2 40 Mg Nolva, daarna 20

Hoe zit het met HCG? Wat is aanbevelenswaardig? In de vorige kuur krompen mijn knikkers wel, dus ben kennelijk een gevoelig typje en wil zo min mogelijk risico lopen ivm libido en evt krimpen van knikkers!
Had zelf het gevoel dat het van de DECA kwam, vandaar nu maar tren op 300 ipv de gebruikelijke 400.
Vorige keer was het verschil test -deca TE weinig imo. Ik weet dat Tren ook een 19-nor is..........maar andere "knallende" alternatieven zijn er d8 ik niet met mijn wensen........
Alvast bedankt jongens!

HCG erbij nemen en maybe Test. wat langer doortrekken.

Dat wordt een lekker kuurtje! Trainse!

• Topic Starter Topic Starter
Thanx InVorm, dat denk ook wel, heb al wat kuurtjes achter de rug, maar altijd kleine doseringen, nooit hoger dan 450 MG per week, en toch leuke resultaten geboekt.

Laatst bewerkt:
Die Lange zei:
Test nog langer? suggesties?

HCG welek hoeveelheden en wanneer? Dient ook in het buikvet geinjecteerd te worden he?

Of je winstrol een weekje naar voren schuiven, bespoedigd je herstel.

HCG vanaf week 10 ofzo elke 5 dagen. 3000/3000/1500/1500IU bijv.

Die Lange zei:
Over enige tijd zal ik een volgende kuur gaan beginnen
Mijn laatste kuurtje was 11 maanden geleden;een test-deca 250-200 voor 10 weken. Kracht enorme toename, wel libidovermindering.......

Doel nu is een kilo of 10 erbij en er knetterhard en droog uit te komen, om vervolgens op termijn minimaal 100 KG te blijven, huidge stats zijn 95 kilo bij 10%.

Zit nu te denken aan:

week 1-10 Test E 500 MG/Week
week 1-8 Tren E 300 MG/Week
week 8-12 Winstrol 50 MG/Per dag

v.a. week 13 een 4 weekse nakuur:
week 1&2 100 MG Clomid, daarna 50
week 1&2 40 Mg Nolva, daarna 20

Hoe zit het met HCG? Wat is aanbevelenswaardig? In de vorige kuur krompen mijn knikkers wel, dus ben kennelijk een gevoelig typje en wil zo min mogelijk risico lopen ivm libido en evt krimpen van knikkers!
Had zelf het gevoel dat het van de DECA kwam, vandaar nu maar tren op 300 ipv de gebruikelijke 400.
Vorige keer was het verschil test -deca TE weinig imo. Ik weet dat Tren ook een 19-nor is..........maar andere "knallende" alternatieven zijn er d8 ik niet met mijn wensen........
Alvast bedankt jongens!

Hey b*ch leef jij ook nog

Kan zowel IM als subcutaan.

wat is beter en waarom? niemand commentaar op deze kuur? :D

Niet echt commentaar maar je zou ook voor primo of bold kunnen gaan.Als je hoog genoeg doseert knal je daar ook wel op en het is kwaliteits massa.Maar dit kuurtje ziet er ook goed uit hoor:D .

:shoot:

Zou de tren op 400 mg pakken en de winstrol op 50 mg EOD ipv ED.
HCG vanaf week 3 op 500 IU/week. Of E5D. Ligt er een beetje aan hoe het met je knikkers zit :) Dan doortrekken tot week 12

Vind je nakuur erg hoog gedoseerd. 50 mg clomid en 20 mg nolva/dag voor 4 weken voldoet IMO prima. En goed blijven vreten in je nakuur! Wordt nog veel te vaak verwaarloosd.

en wat zou het resultaat zijn ZONDER nakuur? Of de gevolgen? Heb het idee dat je van clomid geen betere ogen krijgt, en van nolva krijg ik opvliegers........

redhead zei:
Niet echt commentaar maar je zou ook voor primo of bold kunnen gaan.Als je hoog genoeg doseert knal je daar ook wel op en het is kwaliteits massa.Maar dit kuurtje ziet er ook goed uit hoor:D .
test tren geen kwaliteitsmassa?

je zegt zelf dat je nogal libido problemen had van de deca uit je vorige kuur, die je op 200mg ew had gedoseerd!

bedenk je dan 2 keer voordat je met tren start, tren hakt nog harder in op je axis en libido..dit is iets om serieus rekening mee te houden als je al slecht hersteld op 200mg deca!!

er zijn ook andere roids die je kunt kiezen om schone massa mee te winnen zonder je systeem zo te onderdrukken, aangezien je nogal slecht hersteld..

en geen nakuur is geen optie!!!

G21 zei:
je zegt zelf dat je nogal libido problemen had van de deca uit je vorige kuur, die je op 200mg ew had gedoseerd!

bedenk je dan 2 keer voordat je met tren start, tren hakt nog harder in op je axis en libido..dit is iets om serieus rekening mee te houden als je al slecht hersteld op 200mg deca!!

er zijn ook andere roids die je kunt kiezen om schone massa mee te winnen zonder je systeem zo te onderdrukken, aangezien je nogal slecht hersteld..

en geen nakuur is geen optie!!!
andere opies? de beste graag? 500 boldenone erbij?primo?

kwam het libidoprobleem niet door dat de deca bekant net zo hoog was gedoseert als de test?

men zegt toc vaak test hoger inzetten dan de stack?

Minimaal 500mg bold of 400mg primo is prima.Primo is wel prijzig maar ok.Verder zou ik 2x nadenken voordat ik aan de tren ging helemaal omdat je bij 200mg deca al sides had.(zoals g21 al zei).

heb zelf altijd problemen met knikkers en libido,daarom was mijn laatste keer zonder deca,wel met tren.Met test erbij loop je geen kans op elende met libido.
Kep vanaf week 3 hcg 500iu per 5 dagen gezet.Nakuur net afgeloten met maar 20mg nolva steady,resultaat is perfect.
heb wel in mijn laatste wek voor de nakuur 5000iu verdeelt over 3 shots.

Kee, maar wel jammer dat je hier zo weinig positieve verhalen hoort over de boldenone...........dus dat was ook de reden dat ik daar niet vro zou kiezen.

Primo duur geintje..........tsja.....maar onderdrukt ook enorm toch?

Die Lange zei:
Kee, maar wel jammer dat je hier zo weinig positieve verhalen hoort over de boldenone...........dus dat was ook de reden dat ik daar niet vro zou kiezen.

Primo duur geintje..........tsja.....maar onderdrukt ook enorm toch?

primo is een erg mild middel ,hoor. Vandaar ook erg geliefd. Harde massa kun je verwachten van promo zonder aromatase en weinig kans op bijwerkingen.

Terug
Naar boven