MuscleMeat

kuurtje test-p drostenolone-p -stanozolol

buldogske

Cool Novice
Waardering
0
Massa
84kg
begin terug een kuurtje eventueel tips ? suggestie's ,

wk 1-6 600mg test - 500mg dros
wk 3-7 winny tabs - 50 mg ( of eventueel alleen week 7 om te overbruggen ? )
wk 8 beginnen met clomid - 5d / 10tabs /dag 50 mg/tabs
5d / 5 tabs/dag
3d / 3 tabs
1 d / 1 tab
einde :-) ;)

Ziet er lekker uit! Weet niet wat jouw ervaring met winny is? Mijn ervaring is dat het heerlijk is in een stack, mits hoog gedoseerd.. Ik zelf zou week 1-6 winny mee laten lopen op 100 mg ED.. eventueel week 1-5 ivm cortisol verhaal..

verder idd geen clomid, maar tamoxifen.. (beter nog arofixen)

succes!

• Topic Starter Topic Starter
thx - ja idd dacht eerst ook aan nolva als nakuur dus bij deze zal ik dit ook doen ! betrefd de winny , ben ik er nog ni goed uit -denk idd laten mee lopen vanaf week 3 of zo , word je lekker hard van :-) of indien het toch niet nodig moest zijn er tussen uit laten , , who knows :rolleyes:

thx mannen !

• Topic Starter Topic Starter
deze heb ik van een ander bron ifbb jurilid

Tamoxifen ( Nolvadex ) is een ani-oestrogeen, MAAR i.t.t. Clomifene ( Clomid) BLOKKEERT het NIET de receptoren op de hypothalamus, het werkt in de periferie en is daardoor een middel dat goed is bij Gynecomastia.
Daarvoor werkt het beter dan Clomid.
Clomid echter zorgt voor een hogere afgifte van Genadotrofinen ( LH/FSH) en dus indirect een stimulans voor de TESTES.
Dus gebruik Nolvadex niet als een nakuur, maar enkel als je last hebt van Gynecomastia, heeft ook niet de zelfde werking als Clomid .

is wel waar wat hij zegd eigenlijk he
en nolvadex is ook tegen gyne indien je er last van krijgt naar mijn weten .
natuurlijk is het gekend dat bij clomid eventueel meer bijwerkingen zijn , wazigheid e,c ..

deze heb ik van een ander bron ifbb jurilid

Tamoxifen ( Nolvadex ) is een ani-oestrogeen, MAAR i.t.t. Clomifene ( Clomid) BLOKKEERT het NIET de receptoren op de hypothalamus, het werkt in de periferie en is daardoor een middel dat goed is bij Gynecomastia.
Daarvoor werkt het beter dan Clomid.
Clomid echter zorgt voor een hogere afgifte van Genadotrofinen ( LH/FSH) en dus indirect een stimulans voor de TESTES.
Dus gebruik Nolvadex niet als een nakuur, maar enkel als je last hebt van Gynecomastia, heeft ook niet de zelfde werking als Clomid .

is wel waar wat hij zegd eigenlijk he
en nolvadex is ook tegen gyne indien je er last van krijgt naar mijn weten .
natuurlijk is het gekend dat bij clomid eventueel meer bijwerkingen zijn , wazigheid e,c ..

Nog erger is dat clomid erg slecht voor de ogen is ;) De ideaalste combo met de middelen en kennis die op dit moment beschikbaar is is aromasin en nolvadex.. Of indien verkrijgbaar arofixen (20 mg aromasin 20 mg tamoxifen (nolva) in 1 cap)..

begin terug een kuurtje eventueel tips ? suggestie's ,

wk 1-6 600mg test - 500mg dros
wk 3-7 winny tabs - 50 mg ( of eventueel alleen week 7 om te overbruggen ? )
wk 8 beginnen met clomid - 5d / 10tabs /dag 50 mg/tabs
5d / 5 tabs/dag
3d / 3 tabs
1 d / 1 tab
einde :-) ;)

Lekker...!!! Hopelijk is het wel korte esters toch?
Voor een lange ester is 6 weken te weining.

Syc6

Terug
Naar boven