Fitness Seller

kuurtje voor een wielrenner

misschien nandrolone, Epo.

Eventueel wat winstrol :)

whoehahhaha Deca ??? wtf als ge na twee jaar nog positief wil testen doet dat zeker !!

Ik zou als ik hem was eens beginnen met Creatine, maar Boldenone schijnt toch ook goed te zijn ivm toenname rode bloedlichaampjes? hetgeen zorgt voor meer uithoudingsvermogen?

En ik heb al eens eerder gepost dat je wanneer je epo gaat aanraden , je zeker moet weten of hij kennis van zaken heeft .Dit doe je echt niet zomaar . Je moet weten wat je hematocriet waarden is en of wat je hebt terwijl je aan de epo zit . dus zonder dokter waar je een voorschriftje van kan krijgen ,of zonder eigen centrifuge doe je dit beter niet .

Epo wordt meestal ook nooit alleen genomen , HGH en tal van vitamine suplements zijn zeker nodig om de werking te stimuleren !

Een optie was direct na de zomer een cut cycle AAs te doen , 6 weken propionate en winstrol . Maar aan gezien winstrol ject 2 maanden opte sporen is is dat geen optie meer . Want het seizoen gaat starten .

Die Lange zei:
Ik zou als ik hem was eens beginnen met Creatine, maar Boldenone schijnt toch ook goed te zijn ivm toenname rode bloedlichaampjes? hetgeen zorgt voor meer uithoudingsvermogen?

Practisch elke AAS zorgt voor een verhoging van de rode bloedlichaampjes..

Kenjie zei:
En ik heb al eens eerder gepost dat je wanneer je epo gaat aanraden , je zeker moet weten of hij kennis van zaken heeft .Dit doe je echt niet zomaar . Je moet weten wat je hematocriet waarden is en of wat je hebt terwijl je aan de epo zit . dus zonder dokter waar je een voorschriftje van kan krijgen ,of zonder eigen centrifuge doe je dit beter niet .

Epo wordt meestal ook nooit alleen genomen , HGH en tal van vitamine suplements zijn zeker nodig om de werking te stimuleren !

Een optie was direct na de zomer een cut cycle AAs te doen , 6 weken propionate en winstrol . Maar aan gezien winstrol ject 2 maanden opte sporen is is dat geen optie meer . Want het seizoen gaat starten .

Hij zegt er ook niet bij wat voor soort wielrenner "zijn collega" is.

Maar idd EPO zou ik ook niet zomaar aan beginnen zonder medische begeleiding. Dit leken me wel goede kuurtjes voor wielrenners. :)

Dr. Worf zei:
Practisch elke AAS zorgt voor een verhoging van de rode bloedlichaampjes..

Maar dat weegt niet op tegen de duurtrainingen die worden gedaan . het kan dat wanneer een bb'r AAs neemt zijn bloedwaarde in rode bloecellen toe neemt . Maar een duursporter die minstens 3 uur perdag moet trainen gaat daar geen ondervinding van hebben . Want hoe meer en hoe zwaarder je gaat trainen hoe minder rodebloedlichaampjes je gaat krijgen .Effect van het pieken !

Kenjie zei:
Maar dat weegt niet op tegen de duurtrainingen die worden gedaan . het kan dat wanneer een bb'r AAs neemt zijn bloedwaarde in rode bloecellen toe neemt . Maar een duursporter die minstens 3 uur perdag moet trainen gaat daar geen ondervinding van hebben . Want hoe meer en hoe zwaarder je gaat trainen hoe minder rodebloedlichaampjes je gaat krijgen .Effect van het pieken !

Ja ok.. maar ik reageer op een post van die lange..

phoe.... Ik zou sowieso idd niet voor de deca gaan, aangezien dat enorm lang traceerbaar blijft... (dat is ook de reden waarom ik dat spul voortaan laat staan)...

Verder lijkt me het ook niet handig als je als een enorme vochtbom de fiets op moet... ;)

Persoonlijk zou ik als ik wielrenner was gaan voor de Anavar. Duur spul, dat wel, maar redelijk snel uit je systeem (tenminste dat geloof ik), geen vochtophoping en geen probs met je pezen, banden, en gewrichten zoals Winny dat kan geven...

Succes.... en leuke vraag dit :p

Winstrol/anavar lijkt me wel goed geschikt voor een wielrenner..

Terug
Naar boven