XXL Nutrition

kuurtje winny deca

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
kuurtje:

week 1 t/m 8 winstroltabs 50mg ed
week 1 t/m 10 deca 400mg ew
week 12 t/m 14 nakuren nolva clomid

De voor en tegens van deze kuur?

jehmarjeh zei:
kuurtje:

week 1 t/m 8 winstroltabs 50mg ed
week 1 t/m 10 deca 400mg ew
week 12 t/m 14 nakuren nolvadex clomid

De voor en tegens van deze kuur?

de winstrol is te lang max 6 weken en ik ben ook geen voorstander van deca only

maar geef eerst eens wat stats en je kuurverleden.

Grtz

Waarom winnie en deca?
Waarom geen test?
en waarom geen winnie inject?

Ik weet je kuurverleden niet en en vraag me af waarom je deca met winnie wilt combineren.
Als het je eerste kuur is gewoon deca met test E. 200/250.
Heb je vaker gekuurd doe er dan de laatste weken winnie inject bij,maar persoonlijk ben ik een voorstander van standaard kuurtjes met Test als de basis.
Hou het simpel.

week 1tm 10 Test E 250mg pw of afhankelijk van je stats 500mg
week 1tm 8 Deca 200mg pw of afhankelijk van je stats 400mg

nakuur met nolva 20mg pd

deca altijd samen nemen met testo.............

jajaja deca altijd samen met test voor iedereen en altijd.... ik wordt er zo zout van.

Heb zelf van de zomer deca winny gedaan en nog niet eerder zo'n goede kuur gedaan. Deca op 400 mg 10 weken en winstrol 40 en 50 mg voor ca 7 weken.
Nergen last van gehad, zelfs minder bijwerkingen als mn 1e kuur 250 mg test met 250 deca.

@ts; Je bent in de veronderstelling dat deca mild is en test zwaar, althans dat is je aangepraat, denk ik. Klopt dat?

Iig, ik zou t liever anders doen:

wk 1-10 500mg test e
wk 7-11 50mg winny

Een deca only is wel mogelijk, maar dan moet je je eigen lichaam gewoon echt goed kennen. ALs eertse kuur is het gewoon k*t, en moet je er maar vanuit gaat dat het niet voor je weggelegd is.

Als je nou begint met een test/deca, dan kun je kijken hoe je er op reageerd, en miss vasthouden tot een volgend kuurtje. Voor hetzelfde geld krijg je hier al een enorme dip van en ben je ons zeer dankbaar dat we je er van af hebben gepraat, want een deca only zou dan een ramp voor je zijn gast.

Succes en ik hoor wel wat je gaat doen..

inVorm zei:
jajaja deca altijd samen met test voor iedereen en altijd.... ik wordt er zo zout van.
.

Komt nog wel.....nu ben je nog jong en ben je eigenwijs....zo was ik ook.;)

Ik beloof je dat er een dag komt dat je niet meer zo makkelijk hersteld van deca en dan lul je niet zo makkelijk meer.

Voorkomen is beter dan genezen,kerel.

• Topic Starter Topic Starter
als ik zelf een kuur zou doen zal het 10 weken 500 test worden en 9 weken 400 deca, ik vraag dit voor iemand anders en die wil deze kuur doen als overbrugingskuur naar een zwaardere in de zomer maar kan het hem tot nu toe niet wijsmaken dat deze kuur niet goed is. Het is zijn 2e kuur en heeft daarvoor winny inject 100mg 1x in de week en deca 200mg 1x in de week voor 8 weken lang. Hij zegt nergens last van te hebben gehad

Zijn stats zijn 1.82 lang, 82 kg zwaar en denk zon 10% fat

jehmarjeh zei:
als ik zelf een kuur zou doen zal het 10 weken 500 test worden en 9 weken 400 deca, ik vraag dit voor iemand anders en die wil deze kuur doen als overbrugingskuur naar een zwaardere in de zomer maar kan het hem tot nu toe niet wijsmaken dat deze kuur niet goed is. Het is zijn 2e kuur en heeft daarvoor winny inject 100mg 1x in de week en deca 200mg 1x in de week voor 8 weken lang. Hij zegt nergens last van te hebben gehad

Zijn stats zijn 1.82 lang, 82 kg zwaar en denk zon 10% fat

Als je winnie 1x in de week prikt zal het niet veel zoden aan de dijk zetten.
Ivm de korte halfwaardetijd zal je het eod of ed moeten zetten,dacht dat is toch echt wel iets wat je zou moeten weten.

Testo zei:

Ik beloof je dat er een dag komt dat je niet meer zo makkelijk hersteld van deca en dan lul je niet zo makkelijk meer.

dat is nou net wat ik wou zeggen....:D

inVorm zei:

Heb zelf van de zomer deca winny gedaan en nog niet eerder zo'n goede kuur gedaan. Deca op 400 mg 10 weken en winstrol 40 en 50 mg voor ca 7 weken.
Nergen last van gehad, zelfs minder bijwerkingen als mn 1e kuur 250 mg test met 250 deca.

Deca is ook niet voor iedereen een "ramp" hoor. Ken wel mensen die er goed op gingen en geen bijwerkingen hadden.

Maar het drukt wel zwaar op de axis. Waarom zou je niet gewoon test willen nemen? Het is relatief veilig tov deca en andere middelen.

• Topic Starter Topic Starter
dat zijn dingen die ik wel weet maar tgaat dus nu niet over mij en het gaat ok over deze kuur en niet die hij al gedaan heeft

Dat is ook wel zo wat je zegt Testo, maar nu ben ik idd nog vrij onervaren en herstel snel, indien ik merk dat dat verandert pas ik mijn kuren daar op aan, logisch.
Voorlopig kuur ik zowiezo niet met deca...over een paar maanden eerst maar is oa boldenone proberen, lijkt me ook erg lekka.

Wat mensen toch in die winny blijven zien in Europa. Duur spul dat amper wat doet. Leuk om in shape te komen maar waarom zoveel betalen voor die paar gram spier???

Just keep it simple!!! beginners: test only 8-10 weken, klaar. Alle experts en ervaren gebruikers zijn het hiermee eens dus waarom nog twijfelen en domme fouten maken.

Testo zei:

:rolleyes: Ja kerel hoe is het daar eigenlijk mee!!! Ben je nu eindelijk hersteld van die vorige deca kuur van 1 jaar geleden, vorige maand was het nog niets zei je :D

deca only kan wel maar is gewoon niet optimaal. Deca en test hebben gewoon synergie 1+1=3, daarbij kan deca only gewoon wat vervelende libido problemen met zich mee brengen. Maar dat laatste is niet bij iedereen het geval.

Sorry maar het bleek gewoon dat ik niet geil meer van jou werd,gab.....heb nu een ander schandknaapje gevonden en alles werkt weer perfect hier.:D

Terug
Naar boven