Fitness Seller

kuurtje????????

peter19091981

Cool Novice
Waardering
0
van mijn volgende kuur wil ik wat droger gaan worden ik wil daarom
dit gaan kuren week 1-10 250 mg ganabol
1-10 100 mg primo
week 4 tm 12 3 clenb. tablet per dag
wat vinden jullie ervan ???????????????????????
ik ben 196 lang 105 kg zwaar en train 2,5 jaar dit is mijn 3e kuurtje

ik vind het nix..

te lage dosering om goed resultaten te behalen voor jou lengte en gewicht..

primo is slechte keus.. bijna alles fake!! en 100mg per week is hetzelfde als elke dag zaadslikken.. werkt niet dus :P

sowieso zou ik clen nemen tijdens kuur om zo het effect te verbeteren! AAS verbrand vet en clen erbij dus meer vet verbranding ;)

ooh ff verkeerd gekeken.. je neemt de clen ook tijdens :)

1-8 prop 100 mg ed of eod
1-8 tren acate 80ed mischien 6 week inplaats van 8
winstrol 5-8 50mg ed

3dagen na laaste injectie 2 week 40 nolva 2 week 20

primo idd zeker naar 400 verhogen.
Wil ook een kuur doen met cuttingskuur doen met primo en Helios(clen+yohimbine oraal), alleen ipv ganabol winstrol.

Laatst bewerkt:
als je een cutter gaat doen heb je eigenlijk alleen maar as nodig om spierafbraak tegen te gaan zou daarom dus niet te hoge doseringen nemen hou het lekker simpel en neem gewoon test prop 100mg eod met je clen

4cc

• Topic Starter Topic Starter
kijk ik heb alleens gekuurt met ganabol daar werf ik echt super strak van en t bleef hangen vandaar kies ik voor ganabol tis een vrij relex maar zeer goed middel

4CC zei:
als je een cutter gaat doen heb je eigenlijk alleen maar as nodig om spierafbraak tegen te gaan zou daarom dus niet te hoge doseringen nemen hou het lekker simpel en neem gewoon test prop 100mg eod met je clen

4cc

Zelfs winstrol is genoeg om spierafbraak tegen te gaan

Champ zei:
ik vind het nix..

te lage dosering om goed resultaten te behalen voor jou lengte en gewicht..

primo is slechte keus.. bijna alles fake!! en 100mg per week is hetzelfde als elke dag zaadslikken.. werkt niet dus :P

sowieso zou ik clen nemen tijdens kuur om zo het effect te verbeteren! AAS verbrand vet en clen erbij dus meer vet verbranding ;)

yep,

helemaal mee eens, dit zal weinig zoden aan de dijk zetten.
zeker de primobolan met 100mg zul je weinig winst behalen en misschien dat de clen een kleine bijdrage zal leveren aan de ganabol.
ik neem aan dat hier over de orginele ganabol wordt gesproken!! wordt net zoveel gefaked als primo!! dus als je pech hebt ga je enkel alleen op clen :D

succes

Terug
Naar boven