Fitness Seller

kuurtje

jeroen1985

Novice
Waardering
0
Kan iemand mij aub vertellen of dit een goed kuurtje is en of je er veel spiermassa mee wint? (Is niet mijn eerste kuur!)

per week

210 mg gr dianabol (30 mg per dag) +
500 mg deca enathate

500mg deca is een beetje veel niet?

Is niet de 1e die met 19 is begonnen te kuren.

Bij z'n profiel staat z'n echte leeftijd namelijk 24 tenminste dat hoop ik voor hem

vage shit dit. Zo te zien weet je nog niks van AAS

jeroen1985 zei:
Kan iemand mij aub vertellen of dit een goed kuurtje is en of je er veel spiermassa mee wint? (Is niet mijn eerste kuur!)

per week

210 mg gr dianabol (30 mg per dag) +
500 mg deca enathate

goed ik zal even netje's antwoord geven op je vraag :D

je kunt niet even wat hoeveelheden posten en denken dat iemand je kan vertellen hoeveel je gaat bijkomen...

dat is afhankelijk per persoon ..hoe reageert jouw lichaam erop hoe eet je hoe train je en nog andere factoren...

maar de richtlijn is ongeveer dat je tussen de 5 en 10 kg van zo'n kuurtje zou kunnen!! bijkomen... hoeveel je daar uiteindelijk weer van vast houd is natuurlijk ook weer van je zelf afhankelijk...

en bovendien doseringen zeggen niet veel.. ken jongen die gebruiken het 3 voudigen van wat ik gebruik en komen echt niet meer als mij bij...

Ik veronderstel dat die 1985 refereerd naar je geboortedatum. :| Hmm... *staart 't beeldscherm aan en denkt*

deca enanthate bestaat niet..maar 30 mg dbol per dag en 500 mg deca per week is een leuk kuurtje hoor :)

Succes ermee en vergaat je nakuur niet!

D.W.

Is wel leuke naam voor zon prohormoon op een van die Amerikaanse sites: Deca enanthaat. :D

Staat prima naast Paradrol, Dianobol en Clenbutrx

Of Winny V :D

Terug
Naar boven