XXL Nutrition

Kuurtje

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Ik wil graag om voor de zomer wat gespierder te zijn een kuurtje gaan doen.
Ik wil niet te gek veel gaan nemen, alleen de eerste week 500mg en dan 9 weken lang 250mg test. entanthaat, en tussendoor nog wat hcg. De laatste 6 weken van de kuur wil ik elke dag 50mg winstrol tabs gaan nemen.
Ik wil niet te gek veel meer gaan eten, maar ik vraag me af of ik zo een beetje mooie resultaten kan halen, of dat er misschien iets veranderd moet worden. Met deze lage dosering testo zal de vochtoplsag wel minimaal zijn hoop ik..

so fckin what.

Is niks verkeerds mee lunatic, vooral door die winny aan het eind kom je goed droog uit de bus, denk wel aan je nakuur!Misschien is het verstandig om de test.enth door test.propionaat te vervangen, hou je net iets minder vocht vast en je kunt minder lang kuren als je wilt. nadeel is wel vaker prikken. Maar verstandig dat je laag wilt beginnen, hier op het forum zijn mensen wel gegroeid van 250mg test, moet lukken!
Wat betreft eten, kan wel omhoog, tenzij je echt wil cutten. Wat is je doel en waar sta je nu?

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
so fckin what.

Is niks verkeerds mee lunatic, vooral door die winny aan het eind kom je goed droog uit de bus, denk wel aan je nakuur!Misschien is het verstandig om de test.enth door test.propionaat te vervangen, hou je net iets minder vocht vast en je kunt minder lang kuren als je wilt. nadeel is wel vaker prikken. Maar verstandig dat je laag wilt beginnen, hier op het forum zijn mensen wel gegroeid van 250mg test, moet lukken!
Wat betreft eten, kan wel omhoog, tenzij je echt wil cutten. Wat is je doel en waar sta je nu?

Ja zo gek leek mij deze kuur niet. Test prop. ben ik niet zo weg van eigenlijk.
Ik had het gevoel dat dat eerder uit mijn systeem verdween dan de halvewaardetijd die er voor staat. Het vele injecteren is lastig, en het is ook nog eens veel duurder. Daarom enanthaat. Nakuur doe ik met nolvadex.
En voor degenen die mijn stats willen weten:
1,92m
BF 23/23,5%
125/127 kg

Mijn doel was eigenlijk ten eerste om mijn vet% wat lager te brengen, mijn kracht laten toenemen en mijn biceps meer op te pompen.

Laatst bewerkt:
Zou je misschien niet wat EQ gebruiken om ook wat droger te worden?

LOL

Iedereen maar met AAS-soorten in de rondte slingeren, tegen iemand met een BF% van 23%. Wákker wordennn!!! :D

Laat meneer Lunatic éérst es verantwoord afvallen naar zo'n 18% minimaal, en ga dán es over een kuur praten zeg! Als ie nu gaat kuren met test enanthaat, niet veel wil eten (een doodzonde i.c.m. kuren!!!) dan houdt ie een plofkopje én een vet lichaam over.

Lunatic, probeer es een héél streng schema voor jezelf neer te zetten t.a.v. voeding.
En áls je wat wil gebruiikken, neem Winstrol-only; geen spierverlies, mild en helemaal op je lijf geschreven (met dank aan DW lol)

Succes!

23% is idd veels te veel net wat DBCO1 zegt ga eerst maar es een stuk afvallen dan komen je spieren zowieso ook al een stuk beter uit...

Vanuit dat standpunt as maar ff laten zitten en tijdje aan de clen/stackers.

Dboll zei:
Vanuit dat standpunt as maar ff laten zitten en tijdje aan de clen/stackers.
Idd zou niet gaan kuren de kans is ERG groot dat je vetter zal eindigen...train je ff mooi droog en pak die look volgend jaar en je moet iets niet doen vor de zomer of voor ....ik bulk gewoon heel de zomer door en ik heb er schijt aan wat mensen van mij denken.zal ze next year wel laten zien hoe het hoort [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd same here, maar ik moet nu toch zeker wel gaan cutten. Mn BF is ook wat aan de hoge kant komen te liggen. Ik haal vandaag ff 100 clenbuterol en clomid op voor in mn nakuur, meteen maar ff dat vet gaan aanpakken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik moet dus niet kuren en eerst aan de stackers met clen. Precies waar ik nu mee bezig ben (en niet bepaald de eerste keer). Ik had al 4 weken stackers gebruikt, toen clen er bij, nog 2 weken stackers er bij genomen en verder gegaan met alleen clen. Ik heb nog 4 weken de tijd en denk wel dat het me zal lukken om op de 20% te eindigen.
En naar mijn eigen ervaring weet ik dat het niet nadelig voor mijn BF is als ik een kuur doe als deze. vorige zomer was ik bijv. ook zeer tevreden, wel wat vocht dus toch iets dikkere kop, maar dat zag ik alleen zelf en was na 2 weken weer weg. 4 kilo er bij en 3% minder vet. Alleen had ik toen trenbolone acetaat ipv. winstrol.

Mss een combinatie van winstrol met clen, en volgens Jerry wordt je van een combinatie T3 + clen erg droog en hard. Maar dat kun je hem beter vragen...hij weet er meer van.

Terug
Naar boven