Fitness Seller

Kuurtje !??.....

boensy

Novice
Waardering
0
Hee hier ikke weer terug van (een tijdje) weggeweest
heb voor dit jaar weer wat plannen om te gaan kuren
voor mijn 1e kuur waar ik 6 febr aan wil gaan beginnen heb ik een aantal middelen ter beschikking, oke oke ik weet dat je normaal eerst samenstel en dan koop MAAR.......soms moet je roeien met de spnen die je heb hee .

heb tot mijn beschikking :

20 ML testo enanthate
20 ML masteron dipropionate
300 tabs (10 mg) stanozolol
en niet te vergeten de nolvadex en pregnil

nu lees ik over masteron dat het vbaak de laatste weken wordt gebruikt en dat de stromba tabs niet te lang genomen moeten worden.

DIT is mijn planning :

frontload 750 mg testo
week 1 t/m 8 500 mg testo
week 1 t/m 6 50 mg stromba per dag
week 4 t/m 8 100 mg masteron elke 3e dag

nakuur doe ik met 4 weken pregnil afbouwend van 3x p/week naar week 4 met nog maar 1x, en de nolvadex wil ik tijdens de kuur elke dag 20 mg nemen.

1m93
93 kilo
11% vet

wil dit jaar echt gaan knallen en lijkt me met dit kuurtje als 1e dit jaar wel te gaan lukken..........of...???

reacties en commentaar altijd fijn om te krijgen

boensy zei:
voor mijn 1e kuur waar ik 6 febr aan wil gaan beginnen heb ik een aantal middelen ter beschikking, oke oke ik weet dat je normaal eerst samenstel en dan koop MAAR.......soms moet je roeien met de spnen die je heb hee .

20 ML testo enanthate

nu lees ik over masteron dat het vbaak de laatste weken wordt gebruikt en dat de stromba tabs niet te lang genomen moeten worden.

DIT is mijn planning :

frontload 750 mg testo

nakuur doe ik met 4 weken pregnil afbouwend van 3x p/week naar week 4 met nog maar 1x, en de nolvadex wil ik tijdens de kuur elke dag 20 mg nemen.

1m93
93 kilo
11% vet

wil dit jaar echt gaan knallen en lijkt me met dit kuurtje als 1e dit jaar wel te gaan lukken..........of...???

De NAkuur doe je tijdens de kuur???

Nee kerel, hij doet een nakuur van 4 weken. Tenminste als ik het goed begrijp.

boensy zei:

20 ML testo enanthate

DIT is mijn planning :

frontload 750 mg testo

1m93
93 kilo
11% vet

ik denk dat hij die nolva wil nemen tegen gyno ?? dit kun je beter doen als je last begint te krijgen van je tepels (jeuk, een knobeltje achter je tepel...) als je daar geen last van krijgt ook geen nolva tijdens de kuur pakken...

ik vind t er wel netjes uit zien.. is je doel VVM?
dat gaat je wel lukke met deze middeltjes!!
succes

ziet er op zich best goed uit.

ik zou die nolva tijdens je kuur gewoon weg laten en er een nakuur van maken met nolva. Als je niet heel gevoelig bent voor omzetting naar oestrogeen zal je ook geen vocht bal worden van alleen test.

Ook heb ik zelf altijd het idee dat dit minder wordt in combi met winstrol.

succes ermee iig!!!

• Topic Starter Topic Starter
roykaandorp zei:
De NAkuur doe je tijdens de kuur???

Nou ehhhh......die Nolva neem ik mijn laatste 3 kuren al vanaf dag 1, en idd om gyno te voorkomen, ben er erg evoelig voor namelijk.......+ het feit (maar dat vind IK) dat ik niet zoveel vocht vasthoudt

boensy zei:
frontload 750 mg testo

ik zou hem iets aanpassen.

Die test.enth. kan je beter door laten lopen tot week 10.
Langzame esther, als je in week 8 al stopt heb je er niet het maximale uit gehaald.

die masteron moet je wat mij betreft niet samen met winstrol nemen;
2 X DHT, afgezien van het feit dat ze een soortgelijke werking hebben is het ook een grote belasting op je gezondheid, denk bijvoorbeeld aan je prostaat.

die masteron kan je best om de dag zetten, en twee weken langer laten doorlopen als overbrugging naar je nakuur. Daar komt nog eens bij dat die masteron er voor zorgt dat je keihard uit je kuur komt. Geil!

als je hem zo zet heb je wat mij betreft een strakke kuur;

wk 1-10 500mg test (met die frontload)
wk 1-6 50mg winstrol
wk 8-12 100mg masteron om de dag.

wk 13- nakuur

boensy zei:
Nou ehhhh......die Nolva neem ik mijn laatste 3 kuren al vanaf dag 1, en idd om gyno te voorkomen, ben er erg evoelig voor namelijk.......+ het feit (maar dat vind IK) dat ik niet zoveel vocht vasthoudt
Ok, maar dan is t geen nakuur meer:D

hee LOO,

ik las net je berichie op mijn post over dat kuurtje wat ik wil gaan nemen.......
daarin had je gezegt dat die stromba EN masteron dezelfde werking hebben.......
- kan ik die masteron dan beter weglaten
- kan ik ook ZONDER frontload werken?? (heb maar 20ml)
- heb ook trenbolone, die beter te vervangen door masteron??

oke,
dit waren ff wat vraagjes.........
zou JIJ hier ff je mening over willen geven hee

In reply op je PM;

- Masteron is qua structuur bijna hetzelfde (zo niet helemaal hetzelfde) als DHT, het heeft dezelfde eigenschappen als DHT. Winstrol is DHT.
Het heeft dus weinig zin om zowel winstrol als masteron te nemen.

Daar komt nog eens bij;
een aanzienlijke hoeveelheid testosteron convergeert naar DHT, dan tel je daar nog masteron en winstrol bij op, dan heb je dus een grote hoeveelheid DHT in je fl**ker zitten die zeker zijn uitwerking zal hebben op bijvoorbeeld je prostaat. Wat mij betreft dus geen verstandige keuze.

-je hoeft die masteron niet weg te laten, je kan het gewoon doen zoals ik hem in eerste instantie heb voorgeschreven. De eerste 6 weken winstrol, de winstrol zorgt ervoor dat je geen shitload aan vocht vast houdt, en zorgt voor de kickstart. En als je aan je 6 weken zit ivm leverschade. Dan schakel je over op de masteron. Die masteron kan je ivm de korte esther twee weken langer laten doorlopen zodat je niet in een gat valt in aanloop naar je nakuur, en de eigenschappen van masteron zal er voor zorgen dat je goed en droog uit je kuur komt.

- je kan ook zonder frontload werken aangezien je de eerste 6 weken tabs gebruikt. Het is doorgaans OF een frontload om je kuur eerder in te laten slaan, OF een kickstart in de vorm van tabs dus om je kuur eerder te laten beginnen. Het kan natuurlijk ook allebei.

- Tuurlijk kan je ook tren gebruiken ipv masteron. Houdt er wel rekening mee dat tren weer heel wat anders is. Tren is een stuk zwaarder als masteron, zorgt nog ff voor een stevige onderdrukking richting je nakuur. Heb je bijvoorbeeld tren ac. en laat je deze doorloping richting je nakuur, dan zal je dit hoogstwaarschijnlijk merken aan je libido. Tren heeft ook meer bijwerkingen. Maar tren zorgt ook voor een grotere massa-winst dan masteron, je zal met tren zeker een paar kilo's extra pakken.
Het is maar wat je zelf wilt joh, wat mij betreft is tren en masteron appels met peren vergelijken....

Succes

Ik zou de masteron niet vervangen met trenbolone...ik zou de winstrol vervangen met trenbolone.
Dit is wat ik zou doen:
Week 1 tot en met week 15: 500mg test/week
Week 1 tot en met week 8: 300mg tren/week
Week 9 tot en met week 16: 300mg mast/week

In ieder geval veel geluk.
NPC

boensy zei:

20 ML testo enanthate

DIT is mijn planning :

frontload 750 mg testo

NPC zei:
Ik zou de masteron niet vervangen met trenbolone...ik zou de winstrol vervangen met trenbolone.
Dit is wat ik zou doen:
Week 1 tot en met week 15: 500mg test/week
Week 1 tot en met week 8: 300mg tren/week
Week 9 tot en met week 16: 300mg mast/week

In ieder geval veel geluk.
NPC

Jij maakt een compleet nieuwe kuur. Dat is ff wat anders dan een idee "bijschaven".
Afgezien van het feit dat ik die kuur eigenlijk vind zuigen (15 weken test, what the **** bro?) zegt ie nog nadrukkelijk dat ie de middelen al heeft en dat hij met "die spanen moet roeien."

mmm...

test/tren/masteron lijkt me wel een lekkere combo, maar misschien wel erg androgeen

1-10 500mg test e
1-6 75-100mg eod tren ace
6-11 100mg eod masteron

nakuur hcg/nolva

lijkt me wel nice,
al lijkt het me wel fijn om er iets van EQ er bij te nemen!!
(vind het zelf altijd wel fijn als test het laatste is wat mn lichaam verlaat!)

Loo zei:
ik zou hem iets aanpassen.

als je hem zo zet heb je wat mij betreft een strakke kuur;

wk 1-10 500mg test (met die frontload)
wk 1-6 50mg winstrol
wk 8-12 100mg masteron om de dag.

wk 13- nakuur

Hee Loo,

IK vind dit zelf ook wel aantrekkelijk klinken!!!
Heb besloten het op deze manier te gaan doen........maar zal die masteron per 3 dagen moeten gaan zetten gezien die 20ml die ik maar heb.
wat betreft die nakuur, die nolva wil ik wel elke dag vanaf dag 1 gaan nemen omdat ik errug gevoelig ben voor gyno (had van mijn laatste kuur ook weer bultje 8er me tepel zitten namelijk)
die week 13 ga ik gelijk beginnen aan pregnil en neem die nolva dan ook nog wel x aantal weken door. Nu las ik ergens iets over arimidex (ofzo?) dat dat ook goed is om te voorkomen???.....is er iemand die daar wat MEER over weet?

armidex gaat oestrogeen-vorming tegen, nolvadex niet.

armidex zorgt er dus voor dat je goed droog blijft.

nolvadex zorgt voor receptor-bezetting zodat oestrogeen geen gyno kan vormen.

persoonlijk zou ik me niet al te veel zorgen maken over oestrogeenvorming en gyno. Je zit de eerste 6 weken op winstrol en de laatste weken op masteron.

Je hebt dus een aanzienlijke hoeveelheid DHT in je bloed, en DHT gaat ook oestrogeenvorming tegen.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat je veel last gaat krijgen van een dikke plofkop of gyno, ik zou de nolvadex bij de hand houden voor als het nodig is.

daar komt nog eens bij dat armidex vrij prijzig is....

ciao

Oke dan!!..........

Ik ben eruit, en wil iedereen bedanken voor hun ADVIES en MENING......
het komt er dan als volgt uit te zien :

- 750 mg testo frontload
- week 1 t/m 10 = 500 mg testo
- week 1 t/m 6 = 50 mg stromba (tabs)
- week 8 t/m 12 = 100 mg masteron (elke 3 dagen)
- week 13 = nakuur, 4 weken pergnil afbouwend van 3x p/week t/m 1x i/d laatste week............Uiteraard hou ik de nolva bij de hand ;)

Nu heb ik ook nog glen liggen, en dat schijnt goed te zijn voor als ik klaar ben met de kuur om het vast te houden??, kan dit direct na mij NAkuur worden genomen?, en ik hoor 2 verschillende methodes.....namelijk 2 dagen 1 dag niet gedurende 6 weken en de andere is 2 weken 1 week niet. dus daar moet ik me nog ff in gaan verdiepen, maar dat is pas voor over een week of 16 dus zal tegen die tijd wel weer eens een topic aanslingeren :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Met glen bedoel je toch clen eh? Want glen ken ik niet hoor...

Als je clen bedoelt, dan is de juiste methode om het te nemen de volgende:

Week 1: opbouwen naar een maximum dosis (en zien hoe je erop reageert).
Week 2: Maximum dosis aanhouden.

En vanaf dan hangt het af van je doel, wil je het gebruiken om je massa vast te houden, dan doe je 2 days on/2 days off (op max dosis) voor 4 weken. Gebruik je de clen om vet te verbranden dan blijf je de maximum dosis nemen, hierbij moet je er wel rekening mee houden dat de receptoren sneller vol zitten en dat je eens een pauze van 2 weken moet inlassen...
Persoonlijk zou ik de eerste methode doen, want ik verlies toch nog vet op die manier maar ik ben wel ecto, dus vet gaat er heel snel af bij mij...

Ik weet dat ik nu heel wat commentaar zal krijgen op deze methode van clen gebruiken maar ik heb het uit het boek "THE ANABOLIC STEROID HANDBOOK" en ik heb de eerste methode gebruikt en het werkte wel degelijk, maandag begin ik weer met clen en ga het terug op dezelfde manier doen.
En ik begin het te nemen halverwege de nakuur...

Gr.

Hee......JA, ik bedoelde dus Clen !

bedankt voor je info hee, en ondanks de vele commentearen die je zal verw88 zel ik dan ook maar op deze manier gaan doen!.
halverwege de NAkuur dus........en de maximale dosis is ....?? (heb tabs van 0,02)

boensy zei:
Hee......JA, ik bedoelde dus Clen !

bedankt voor je info hee, en ondanks de vele commentearen die je zal verw88 zel ik dan ook maar op deze manier gaan doen!.
halverwege de NAkuur dus........en de maximale dosis is ....?? (heb tabs van 0,02)

Hangt er van af hoe je erop reageert, in m'n boek staat er 80 a 120 mcg (dus 4 a 6 tabs van 0,02), ikzelf neem 100mcg want tabs van GS bevatten 0,05mg/tab, anders zou ik 80mcg nemen want ik reageer er nogal heftig op (stuiptrekkingen, krampen, e.d.). Maar als je de 0,02 tabs hebt zou ik het op 80mcg houden en zeker niet hoger dan 100mcg gaan...

Heb wel eens gehoord dat magnesium supplementeren de krampen en zo zou tegen gaan, ik ga dit eens uittesten volgende week.

Voor alle duidelijkheid: 1mg (miligram) = 1000mcg (microgram)

Gr.

Terug
Naar boven