Hee hier ikke weer terug van (een tijdje) weggeweest
heb voor dit jaar weer wat plannen om te gaan kuren
voor mijn 1e kuur waar ik 6 febr aan wil gaan beginnen heb ik een aantal middelen ter beschikking, oke oke ik weet dat je normaal eerst samenstel en dan koop MAAR.......soms moet je roeien met de spnen die je heb hee .
heb tot mijn beschikking :
20 ML testo enanthate
20 ML masteron dipropionate
300 tabs (10 mg) stanozolol
en niet te vergeten de nolvadex en pregnil
nu lees ik over masteron dat het vbaak de laatste weken wordt gebruikt en dat de stromba tabs niet te lang genomen moeten worden.
DIT is mijn planning :
frontload 750 mg testo
week 1 t/m 8 500 mg testo
week 1 t/m 6 50 mg stromba per dag
week 4 t/m 8 100 mg masteron elke 3e dag
nakuur doe ik met 4 weken pregnil afbouwend van 3x p/week naar week 4 met nog maar 1x, en de nolvadex wil ik tijdens de kuur elke dag 20 mg nemen.
1m93
93 kilo
11% vet
wil dit jaar echt gaan knallen en lijkt me met dit kuurtje als 1e dit jaar wel te gaan lukken..........of...
reacties en commentaar altijd fijn om te krijgen
heb voor dit jaar weer wat plannen om te gaan kuren
voor mijn 1e kuur waar ik 6 febr aan wil gaan beginnen heb ik een aantal middelen ter beschikking, oke oke ik weet dat je normaal eerst samenstel en dan koop MAAR.......soms moet je roeien met de spnen die je heb hee .
heb tot mijn beschikking :
20 ML testo enanthate
20 ML masteron dipropionate
300 tabs (10 mg) stanozolol
en niet te vergeten de nolvadex en pregnil
nu lees ik over masteron dat het vbaak de laatste weken wordt gebruikt en dat de stromba tabs niet te lang genomen moeten worden.
DIT is mijn planning :
frontload 750 mg testo
week 1 t/m 8 500 mg testo
week 1 t/m 6 50 mg stromba per dag
week 4 t/m 8 100 mg masteron elke 3e dag
nakuur doe ik met 4 weken pregnil afbouwend van 3x p/week naar week 4 met nog maar 1x, en de nolvadex wil ik tijdens de kuur elke dag 20 mg nemen.
1m93
93 kilo
11% vet
wil dit jaar echt gaan knallen en lijkt me met dit kuurtje als 1e dit jaar wel te gaan lukken..........of...

reacties en commentaar altijd fijn om te krijgen