- Waardering
- 450
Om alvast een beetje vooruit te plannen heb ik hieronder het volgende in gedachten.Graag jullie onderbouwde mening/ opmerkingen en suggesties aub.
Wil namelijk met deze kuur flink wat massa aanzetten.Dus als jullie betere stacks hebben die elkaar nog sterker aanvullen, be my guest.
Gezien ik goede ervaringen heb met GG, wil ik deze kuur ook met GG doen.
Planning start: medio augustus
wk01-04 hgh 4iu ed
wk05-24 hgh 6-8iu ed (ben ik nog niet helemaal uit)
wk05-07 100mcg igf-l3
wk01-04 100mg oxy ed
wk01-10 750mg sustanon
wk01-10 800mg boldenone
wk11-20 750mg test enth
wk11-18 600mg trenbolone en
wk13-15 100mcg igf-l3
wk19-24 100mg masteron of winny ed
wk25 40mg nolva ed
wk26-27 20mg nalova ed
wk01-24 1000mg vit b12 inject eod
Voor mijn start zoals jullie zien begin ik met sustanon ivm de diverse esters, kan het gelijk zijn werk doen en dit icm oxy voor mijn kracht zou ik toch gelijk vanaf het begin wat moeten merken.
En wat vinden jullie van de geplande weken voor IGF-L3,oke of zouden jullie het eerder/later doen?
Indien nodig zal ik extra nolva achter de hand hebben, omdat ik toch een beetje gevoelig ben voor gyno.
Vanzelfsprekend hoort hierbij ook een uitgekiend dieet, maar dat komt in een latere fase wel. Eerst een superkuurtje neerzetten.
Laat ik jullie voor zijn, voordat er de vraag komt, waarom geen insuline.
Nou heel simpel, ten eerste omdat ik er te weinig over weet over hoe je het beste en wanneer je het kunt gebruiken.Want je koolhydraten inname is bij insuline zeer cruciaal en ten tweede vindt het toch linke spul,vandaar.
Nou jongens, wees kritisch en laat me weten wat jullie er van vinden.
Groeten,
Hitman
Wil namelijk met deze kuur flink wat massa aanzetten.Dus als jullie betere stacks hebben die elkaar nog sterker aanvullen, be my guest.
Gezien ik goede ervaringen heb met GG, wil ik deze kuur ook met GG doen.
Planning start: medio augustus
wk01-04 hgh 4iu ed
wk05-24 hgh 6-8iu ed (ben ik nog niet helemaal uit)
wk05-07 100mcg igf-l3
wk01-04 100mg oxy ed
wk01-10 750mg sustanon
wk01-10 800mg boldenone
wk11-20 750mg test enth
wk11-18 600mg trenbolone en
wk13-15 100mcg igf-l3
wk19-24 100mg masteron of winny ed
wk25 40mg nolva ed
wk26-27 20mg nalova ed
wk01-24 1000mg vit b12 inject eod
Voor mijn start zoals jullie zien begin ik met sustanon ivm de diverse esters, kan het gelijk zijn werk doen en dit icm oxy voor mijn kracht zou ik toch gelijk vanaf het begin wat moeten merken.
En wat vinden jullie van de geplande weken voor IGF-L3,oke of zouden jullie het eerder/later doen?
Indien nodig zal ik extra nolva achter de hand hebben, omdat ik toch een beetje gevoelig ben voor gyno.
Vanzelfsprekend hoort hierbij ook een uitgekiend dieet, maar dat komt in een latere fase wel. Eerst een superkuurtje neerzetten.
Laat ik jullie voor zijn, voordat er de vraag komt, waarom geen insuline.
Nou heel simpel, ten eerste omdat ik er te weinig over weet over hoe je het beste en wanneer je het kunt gebruiken.Want je koolhydraten inname is bij insuline zeer cruciaal en ten tweede vindt het toch linke spul,vandaar.
Nou jongens, wees kritisch en laat me weten wat jullie er van vinden.
Groeten,
Hitman
de laatste 3 weken
als je begrijpt wat ik bedoel.