MuscleMeat

kuurvoorstel 2006/2007

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
Om alvast een beetje vooruit te plannen heb ik hieronder het volgende in gedachten.Graag jullie onderbouwde mening/ opmerkingen en suggesties aub.
Wil namelijk met deze kuur flink wat massa aanzetten.Dus als jullie betere stacks hebben die elkaar nog sterker aanvullen, be my guest.
Gezien ik goede ervaringen heb met GG, wil ik deze kuur ook met GG doen.
Planning start: medio augustus

wk01-04 hgh 4iu ed
wk05-24 hgh 6-8iu ed (ben ik nog niet helemaal uit)
wk05-07 100mcg igf-l3
wk01-04 100mg oxy ed
wk01-10 750mg sustanon
wk01-10 800mg boldenone
wk11-20 750mg test enth
wk11-18 600mg trenbolone en
wk13-15 100mcg igf-l3
wk19-24 100mg masteron of winny ed

wk25 40mg nolva ed
wk26-27 20mg nalova ed
wk01-24 1000mg vit b12 inject eod

Voor mijn start zoals jullie zien begin ik met sustanon ivm de diverse esters, kan het gelijk zijn werk doen en dit icm oxy voor mijn kracht zou ik toch gelijk vanaf het begin wat moeten merken.
En wat vinden jullie van de geplande weken voor IGF-L3,oke of zouden jullie het eerder/later doen?
Indien nodig zal ik extra nolva achter de hand hebben, omdat ik toch een beetje gevoelig ben voor gyno.
Vanzelfsprekend hoort hierbij ook een uitgekiend dieet, maar dat komt in een latere fase wel. Eerst een superkuurtje neerzetten.
Laat ik jullie voor zijn, voordat er de vraag komt, waarom geen insuline.
Nou heel simpel, ten eerste omdat ik er te weinig over weet over hoe je het beste en wanneer je het kunt gebruiken.Want je koolhydraten inname is bij insuline zeer cruciaal en ten tweede vindt het toch linke spul,vandaar.

Nou jongens, wees kritisch en laat me weten wat jullie er van vinden.

Groeten,

Hitman

kuur ziet er errug lekka uit

Ik zou wel hcg toevoegen en je nakuur een stuk langer maken en iets hoger doseren, ik zou met deze lengte en doseringen op: week 1-2 60mg nolva ed gaan zitten en week 3-4 op 40mg ed dan nolva blijven slikken tot alles weer ok is

60mg heeft volgens mij geen enkele zin...in principe zorgt 20mg al voor het bezetten van de receptors, de 1e week 40mg slikken kan ik me nogwel in vinden, maar ik ben van mening dat ie beter 20mg ed kan nemen tot hij het gevoel heeft,hersteld te zijn!

verder lijkt hcg me zeker een verstandige overweging.

ook denk ik dat je niet te veel moet gaan verwachten van de igf, ik weet niet of je het al eens hebt gebruikt? ik vind dat je het beter in je nakuur kunt cyclen, omdat je lichaam op dat moment minder effiecient omgaat met voedingstoffen t.o.v tijdens de kuur. zo kun je dus je massa veel beter vasthouden, en is het beter besteed IMO..

misschien is het een optie om tijdens je laatste fase (wk 10-24) wat proviron toe te voegen @ 50mg ed, puur om SHBG waardes te verhogen, aangezien het steeds lastiger wordt tijdens zulke lange kuren in dat stadium nog aan te komen.

grtz

Proviron verlaagt je SHGB waardes. Het is niet echt nodig, aangezien er aan het einde nog masteron of winny komt. Daarnaast kom je met HGH sowieso langer aan dan met AAS alleen. Maar proviron kan wel een toegevoegde waarde hebben vanaf week 10. Up to you.

En is het niet iets om te eindigen op test prop?:D de laatste 3 weken

• Topic Starter Topic Starter
Test prop in de laatste weken zou eventueel nog een optie kunnen zijn.
Voor wat betreft hcg, ook die hebben we gelukkig ergens in een burolade liggen.Heb het in het verleden niet hoeven te gebruiken, maar aangezien dit een langere kuur is, zou het misschien wel van toepassing kunnen zijn.
Hoe denken jullie over 8iu HGH tov 6iu.Heeft de 2iu meerwaarde of zullen de bijwerkingen alleen maar groter worden.

ook denk ik dat je niet te veel moet gaan verwachten van de igf, ik weet niet of je het al eens hebt gebruikt? ik vind dat je het beter in je nakuur kunt cyclen, omdat je lichaam op dat moment minder effiecient omgaat met voedingstoffen t.o.v tijdens de kuur. zo kun je dus je massa veel beter vasthouden, en is het beter besteed IMO..

misschien is het een optie om tijdens je laatste fase (wk 10-24) wat proviron toe te voegen @ 50mg ed, puur om SHBG waardes te verhogen, aangezien het steeds lastiger wordt tijdens zulke lange kuren in dat stadium nog aan te komen.

Heb in het verleden wel eens IGF van Nutral gehad, kon merken dat ik er goed hard van werd.
Maar corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar igf zorgt toch voor aanmaak van nieuwe spiercellen en door de toevoeging van hgh zou dit het proces versterken.
Wat betreft proviron vindt ik nog wel een goede tip van je.

Heb in het verleden wel eens IGF van Nutral gehad, kon merken dat ik er goed hard van werd.
Maar corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar igf zorgt toch voor aanmaak van nieuwe spiercellen en door de toevoeging van hgh zou dit het proces versterken.
Wat betreft proviron vindt ik nog wel een goede tip van je.

grtz[/QUOTE]

Yep hgh,igf-1, slin is de combi :D

hitman zei:
Test prop in de laatste weken zou eventueel nog een optie kunnen zijn.
Voor wat betreft hcg, ook die hebben we gelukkig ergens in een burolade liggen.Heb het in het verleden niet hoeven te gebruiken, maar aangezien dit een langere kuur is, zou het misschien wel van toepassing kunnen zijn.
Hoe denken jullie over 8iu HGH tov 6iu.Heeft de 2iu meerwaarde of zullen de bijwerkingen alleen maar groter worden.

Ik ben nu ook bezig met een HGH kuur ......ik dacht ook 6 a 8 IU te nemen (24 weken)maar ik heb wat gelezen en met wat mensen gesproken en hun zeggen dat je beter 4 a 5 IU kunt nemen maar wel langer (ik neem zelf hele jaar door).

rafael25 zei:
Ik ben nu ook bezig met een HGH kuur ......ik dacht ook 6 a 8 IU te nemen (24 weken)maar ik heb wat gelezen en met wat mensen gesproken en hun zeggen dat je beter 4 a 5 IU kunt nemen maar wel langer (ik neem zelf hele jaar door).

Oke klinkt interessant, maar heb je daar ook een onderbouwing voor.
Ben erg benieuwd.

wat versta je onder onderbouwing.....sry ik ben maar een POOL..:P

rafael25 zei:
wat versta je onder onderbouwing.....sry ik ben maar een POOL..:P

Maakt niet uit, onderbouwing betekent dat je het even moet toelichten, dus iets meer informatie waarom het beter is om hgh op 4iu te houden en voor een jaar te gebruiken ipv 8iu en een half jaar.

hitman zei:
Maakt niet uit, onderbouwing betekent dat je het even moet toelichten, dus iets meer informatie waarom het beter is om hgh op 4iu te houden en voor een jaar te gebruiken ipv 8iu en een half jaar.

Wat ik tot nu toe heb ervaren is dat je van HGH niet veel kunt verwachten(zeker niet voor massa)ik merk goed dat ik beter lijnen krijg(spieren ronder,goed zichtbaar).Mensen gebruiken niet voor niks min half jaar HGH ....HGH knalt niet zo sterk vind ik als testo of deca enz.....(die knalt eigenlijk niet :P)je krijgt gewoon nieuwe spiercellen erbij meer niet(de fase van nieuwe spiercellen aan te maken is lang .....de fabrikant van jinotropin zegt zelf dat je met 4 a 5 IU voor de eerste keer genoeg hebt ...2 a 2.5 IU s'morgens en 2a 2.5 IU s'avonds 2 uur voor slapen gaan .Je zult zo als de meeste in begin pijn krijgen in je gewrichten (ik tenminste wel)na een tijdje gaat het over.Maar ik weet dat er op de forum meer mensen zijn die veel ervaring hebben met HGH...mischien kunnen hun wat tips geven

MIschien iets voor jou [Link niet meer beschikbaar]

als je het zo leest,klinkt het enigzins wel logisch, maar daarom dat je het volgens vele ook moet combineren met igf of slin.
over de hoeveelheid die je per dag moet gebruiken verschillen de meningen enorm.

rafael25 zei:
Wat ik tot nu toe heb ervaren is dat je van HGH niet veel kunt verwachten(zeker niet voor massa)ik merk goed dat ik beter lijnen krijg(spieren ronder,goed zichtbaar).Mensen gebruiken niet voor niks min half jaar HGH ....HGH knalt niet zo sterk vind ik als testo of deca enz.....(die knalt eigenlijk niet :P)je krijgt gewoon nieuwe spiercellen erbij meer niet(de fase van nieuwe spiercellen aan te maken is lang .....de fabrikant van jinotropin zegt zelf dat je met 4 a 5 IU voor de eerste keer genoeg hebt ...2 a 2.5 IU s'morgens en 2a 2.5 IU s'avonds 2 uur voor slapen gaan .Je zult zo als de meeste in begin pijn krijgen in je gewrichten (ik tenminste wel)na een tijdje gaat het over.Maar ik weet dat er op de forum meer mensen zijn die veel ervaring hebben met HGH...mischien kunnen hun wat tips geven

MIschien iets voor jou [Link niet meer beschikbaar]

oja wat betreft de site van jintropin, deze zetten natuurlijk de "normale" dosis neer.
Als je bijv de site van organon er bij haalt zullen ook niet vermelden dat je 800mg deca per week kunt gebruiken;) als je begrijpt wat ik bedoel.

hitman zei:
oja wat betreft de site van jintropin, deze zetten natuurlijk de "normale" dosis neer.
Als je bijv de site van organon er bij haalt zullen ook niet vermelden dat je 800mg deca per week kunt gebruiken;) als je begrijpt wat ik bedoel.

Nee dat is ook zo daar heb je gelijk in ........bij testo en deca enz trek ik me niks van aan van de dosis wat de meeste schrijven of zeggen maar bij HGH dacht ik hou je maar aan wat de meeste zeggen en schrijven want dat is toch een duur grapje ,en zeker voor een jaar !!maar iedereen heeft zijn eigen mening over de dosis( wat je zelf zegt)maar 1 ding is zeker de fase (groei fase) van HGH is gewoon langzaam ,langzamer dan van deca ,testo enz .Maar ja ik ben aan wachten op mensen die daar meer over kunnen vertelen .......

Het ligt toch ook wel een beetje aan je kuurverleden voor de dosering van de HGH?
Voor een eerste HGH kuur is 5IU per dag een gebruikelijke dosering. Verhogen kun je later altijd nog in een volgende kuur.

Verder zie ik er geen slin bijstaan? Het zou IMO een mooie vervanging van IGF-1 zijn; stukken goedkoper en gelijkwaardige tot betere gains.

Black Knight zei:
Het ligt toch ook wel een beetje aan je kuurverleden voor de dosering van de HGH?
Voor een eerste HGH kuur is 5IU per dag een gebruikelijke dosering. Verhogen kun je later altijd nog in een volgende kuur.

Verder zie ik er geen slin bijstaan? Het zou IMO een mooie vervanging van IGF-1 zijn; stukken goedkoper en gelijkwaardige tot betere gains.

Eerlijk gezegd is mijn kennis wat betreft slin nog te weinig om daar mee te beginnen, maar goed misschien moeten we ons daar wat meer in gaan verdiepen en in kontakt komen met mensen die er al ervaring mee hebben.
Kuur staat tenminste toch in augustus gepland.
Tot die tijd maar ff eerst ons huiswek doen;)

Terug
Naar boven