AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel 250 mg of 500 mg test

Boca

Competitive Bodybuilder
Waardering
974
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Mijn kuur word test/tren alleen twijfel nog over de hoeveelheid. Tren wil ik op 400 mg maar test lager of hoger ben ik nog niet uit.
Welk verschil zou je kunnen merken? Of is 250 mg test eigenlijk best weinig als je toch een kuur doet en daarom voor 500 mg gaan?

Wil e5d zetten.

Ook lees ik t3 mee te laten lopen met tren. Is 25 mcg genoeg tijdens de kuur of dien je dit ook te verhogen naamate je verder bent?

Kuur is in principe voor 10 weken. Tren sowieso max 10 weken. Maar als het bevalt cruise is door met test.
Is pas eerste kuur dus misschien vind het ik het wel helemaal niks.

178 cm
95 kg
15 %

Kuur begint zodra ik op 90 kg sta.

Als het je eerste kuur is dan moet je geen trenbolone pakken.

Tren op eerste kuur is idd wel zwaar... mocht je dit toch per se willen dan zou ik je test af laten hangen van je kuur. Bulken:500mg en cutten op 250mg.
ik zou bulken op 1e kuur. Zul je meer massa pakken dan de evt volgende kuren. Maargoed al zou je gaan bulken zou ik tren eerder inwisselen voor deca oid

Bulk lkkr 500 test, cut 250.

Dit en zeker geen tren in eerste kuur. Zijn genoeg voorbeelden hoe mensen reageren op test of tren. Gewoon goed om te weten hoe je op test only reageert.

Noem eens een voorbeeld van iemand die "niet goed" reageerde op 500mg test?

Jij bent natty. Maar hypothetisch, wat ging er mis? Je verhoogde naar een gram en voegde 600mg tren toe ;)?

Je kunt toch al bijvoorbeeld al merken dat je snel erg veel omzet naar oestrogeen? Dan weet je dat je daar altijd al rekening mee moet houden. Wanneer je bijv direct tren mee laat lopen heb je geen enkel idee waar het door komt

Je kunt toch al bijvoorbeeld al merken dat je snel erg veel omzet naar oestrogeen? Dan weet je dat je daar altijd al rekening mee moet houden. Wanneer je bijv direct tren mee laat lopen heb je geen enkel idee waar het door komt

Ik snap de gedachte wel hoor ;) heb zelf ook 600mg test als eerst kuur gedaan. Ben gewoon nog geen voorbeelden tegen gekomen van mensen waarbij iets bijzonders is gebeurd en GruX schijnbaar wel.

Ik snap de gedachte wel hoor ;) heb zelf ook 600mg test als eerst kuur gedaan. Ben gewoon nog geen voorbeelden tegen gekomen van mensen waarbij iets bijzonders is gebeurd en GruX schijnbaar wel.

Je zou het ook als overdreven kunnen zien. Maar denk dat je met deze zaken beter zeker van je zaak kunt zijn!

Mijn kuur word test/tren alleen twijfel nog over de hoeveelheid. Tren wil ik op 400 mg maar test lager of hoger ben ik nog niet uit.
Welk verschil zou je kunnen merken? Of is 250 mg test eigenlijk best weinig als je toch een kuur doet en daarom voor 500 mg gaan?

Wil e5d zetten.

Ook lees ik t3 mee te laten lopen met tren. Is 25 mcg genoeg tijdens de kuur of dien je dit ook te verhogen naamate je verder bent?

Kuur is in principe voor 10 weken. Tren sowieso max 10 weken. Maar als het bevalt cruise is door met test.
Is pas eerste kuur dus misschien vind het ik het wel helemaal niks.

178 cm
95 kg
15 %

Kuur begint zodra ik op 90 kg sta.

Uit deze post maak ik op dat je te weinig weet van kuren. zodra je op 90kg staat of op 12% vetp ?

Wat is het doel van je kuur ?

• Topic Starter Topic Starter
Uit deze post maak ik op dat je te weinig weet van kuren. zodra je op 90kg staat of op 12% vetp ?

Wat is het doel van je kuur ?
90 kg. is het vp wat omlaag gebracht. Of ik te weinig weet? Ja dat klopt, daarom mijn vragen. Moeten ook weer niet doen alsof het hier om broscience gaat.

Vraag is overigens niet of ik tren wel of niet moet nemen. Want dat heb ik al besloten. Had alleen nog wat vragen.

Doel? cutten onder de 10 en een kg of 4 erbij zou leuk zijn.

Toch maar besloten om voor tren te gaan? :P

Mijn eerste kuur was:
250mg test
200mg tren

Me likey.

• Like
Waarderingen: Boca
Mijn eerste kuur 14week (net klaar) was 500 Test met 500 Bold pw. Dit ging wel lekker. Weet wel ckr dat ik 250 Test te weinig had gevonden. De volgende wordt icm met Tren.. :P

Volgens mij moet je beter lezen voor je zo achterlijk reageert. Of de tren laten staan.

Zijn genoeg mensen die van test al agressief worden of andere side's ervaren. Zijn voorbeelden zat van mensen die niks merken. Daarom verstandiger om de eerste keer alleen test te zetten en dat te ervaren. Ipv meteen tren er in te te trappen, waarvan je veel ergere side's krijgt.

Dan doe je alleen test. En dan? Dan weet je alleen maar hoe je op test reageert. Dan weet je nog steeds niet hoe je op andere stoffen reageert.

Terug
Naar boven