AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel > getting more ripped

2Dominate

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
He Bro's,

De vorige kuur die ik heb gedaan met 500 mg test-e + 400 mg Trenbolone>tren-e voor 12 weken + wk 1-5 met 50 mg dianabol is goed bevallen. Redelijk wat massa gepakt en nadien door aromasin goed het overtollig vocht verloren.
Ondanks de gewonnen massa, heb ik wel wat last van aardig wat vet opslag op de zijkant van mn onderrug (lovehandels), alhoewel de voorkant van mijn buik aardig droog is.

Ik zit te denken om dit aan te pakken met oa de volgende kuur:

week 1-3/4 > 40 mg Anavar ed
week 1-12 > 100 mg Test-prop eod
week 1-12 > 100 mg mast-prop eod

Nakuur met nolvadex>nolva aromasin
wk > 12/13 - 14/15 > 20 mg aromasin ed
wk 12/13- 14/15> 20 mg nolvadex>Nolva
daarnaast heb ik nog zo'n 40 tabs T3 liggen die ik maybe later in de kuur er nog bij pak.

Reden waarom ik nu voor het eerst voor korte esters kies:
- wil dat het sneller inkickt
- het is sneller uit mijn systeem wat gezien detectietijden ook nodig is.
Waarom mast-p ipv tren-ace? > Ik ben een echte tren liefhebber geworden, maar deze heeft helaas een detectietijd van 5 maanden:treuren:

Doel kuur:
- Massa behoud en liefst wat uitbouwen
- Kracht behoud en liefst wat uitbouwen
- verlagen vet% en gewicht behoud.

2 vragen:
- wat vinden jullie van de kuur gezien de doelen?
- Proviron lijkt mij niet nodig gezien de eigenschappen van mast, of denken jullie er anders over?

Feedback op het voorstel word gewaardeerd!

Hoeveel tijd gaat er tussen de kuren zitten?
Anders had je beter bridge kunnen doen

Zonde, in dit kuurtje hoort toch zeker wel Tren Ace..

die "detection times" op het internet mag je met een korrel zout nemen, ze zijn niet echt gebaseerd op iets buiten persoonlijke ervaringen. De een zegt 3-4 weken bij tren ace, de ander 3-4 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel tijd gaat er tussen de kuren zitten?
Anders had je beter bridge kunnen doen

He Mack10 > bridge was inderdaad een mogelijkheid, maar is nu al ruim een gepasseerd station omdat ik alweer een tijdje (enkele maanden) clean ben.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Zonde, in dit kuurtje hoort toch zeker wel Trenbolone>Tren Ace..

Ben ik helemaal met je eens. Mijn voorkeur heeft het om eerder voor tren-ace te gaan ipv mast-prop, maar de detection time van tren-ace staat op 5 maanden. Ik heb alleen geen zin om later bij controle er tussen uit gehaald te worden. Dus ik wil liever op safe spelen:cool:
Tren-e is mij goed bevallen, dus ben benieuwd naar de tren ace. Ik neem aan dat jij ook bedoeld om eerder tren-ace te pakken in plaats van de mast-prop.

die "detection times" op het internet mag je met een korrel zout nemen, ze zijn niet echt gebaseerd op iets buiten persoonlijke ervaringen. De een zegt 3-4 weken bij Trenbolone>tren ace, de ander 3-4 maanden.

Dat klopt wel, alleen 3-4 weken of 3-4 maanden is wel een heel verschil. Ik wil graag op safe spelen, dus waar verhoud ik mij dan het beste na?

Zal toch heus wel iemand op het forum weten hoe dit zit. Lijkt mij niet dat ik de eerste ben die met wedstrijden start;)

denk dat bedoeld word(en wat ik ook zou doen als tren mij zou bevallen)om naast test en mast ook tren a te nemen.dan heb je alles...ik zou me ovedr die detectie tijd niet al te druk maken als je 'n laag vet% hebt...hoe minder vet hoe minder lang de detectie tijd(correct me if i'm wrong)dit is zo met drugs namelijk...vet slaat de stoffen op...spieren gebruiken het op.dus minder vet is minder opslag!
Succes met je keuze!

Waarbij word je gecontroleerd?

Denk Belg.
Die worden overal gecontroleerd.
Niet alleen op wedstrijden, ook in de sportschool.
Belachelijk

ik heb inmiddels een keuze gemaakt en ik ga voor de kuur zoals in post 1 beschreven.
Echter nog een vraag >
is de nakuur alleen voldoende qua herstel?
Ik heb nog niet eerder mastprop gebruikt + in mijn vorige kuren gebruikte ik hcg, echter ik denk gelezen te hebben dat aromasin opzich al voldoende is.
Zo ja ,hoe dit dan toe te passen tijdens de kuur?

Waarom korte esters 12 weken?

He Bro's,

De vorige kuur die ik heb gedaan met 500 mg test-e + 400 mg Trenbolone>Trenbolone>tren-e voor 12 weken + wk 1-5 met 50 mg dianabol is goed bevallen. Redelijk wat massa gepakt en nadien door aromasin goed het overtollig vocht verloren.
Ondanks de gewonnen massa, heb ik wel wat last van aardig wat vet opslag op de zijkant van mn onderrug (lovehandels), alhoewel de voorkant van mijn buik aardig droog is.

Ik zit te denken om dit aan te pakken met oa de volgende kuur:

week 1-3/4 > 40 mg Anavar ed
week 1-12 > 100 mg Test-prop eod
week 1-12 > 100 mg mast-prop eod

Nakuur met nolvadex>nolvadex>nolva aromasin
wk > 12/13 - 14/15 > 20 mg aromasin ed
wk 12/13- 14/15> 20 mg nolvadex>nolvadex>Nolva
daarnaast heb ik nog zo'n 40 tabs T3 liggen die ik maybe later in de kuur er nog bij pak.

Reden waarom ik nu voor het eerst voor korte esters kies:
- wil dat het sneller inkickt
- het is sneller uit mijn systeem wat gezien detectietijden ook nodig is.
Waarom mast-p ipv Trenbolone>tren-ace? > Ik ben een echte Trenbolone>tren liefhebber geworden, maar deze heeft helaas een detectietijd van 5 maanden:treuren:

Doel kuur:
- Massa behoud en liefst wat uitbouwen
- Kracht behoud en liefst wat uitbouwen
- verlagen vet% en gewicht behoud.

2 vragen:
- wat vinden jullie van de kuur gezien de doelen?
- Proviron lijkt mij niet nodig gezien de eigenschappen van mast, of denken jullie er anders over?

Feedback op het voorstel word gewaardeerd!

Zie vetgedrukt
Daarom dus :D

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

ik heb inmiddels een keuze gemaakt en ik ga voor de kuur zoals in post 1 beschreven.
Echter nog een vraag >
is de nakuur alleen voldoende qua herstel?
Ik heb nog niet eerder mastprop gebruikt + in mijn vorige kuren gebruikte ik hcg, echter ik denk gelezen te hebben dat aromasin opzich al voldoende is.
Zo ja ,hoe dit dan toe te passen tijdens de kuur?

meningen hierover?

Terug
Naar boven