He Bro's,
De vorige kuur die ik heb gedaan met 500 mg test-e + 400 mg Trenbolone>tren-e voor 12 weken + wk 1-5 met 50 mg dianabol is goed bevallen. Redelijk wat massa gepakt en nadien door aromasin goed het overtollig vocht verloren.
Ondanks de gewonnen massa, heb ik wel wat last van aardig wat vet opslag op de zijkant van mn onderrug (lovehandels), alhoewel de voorkant van mijn buik aardig droog is.
Ik zit te denken om dit aan te pakken met oa de volgende kuur:
week 1-3/4 > 40 mg Anavar ed
week 1-12 > 100 mg Test-prop eod
week 1-12 > 100 mg mast-prop eod
Nakuur met nolvadex>nolva aromasin
wk > 12/13 - 14/15 > 20 mg aromasin ed
wk 12/13- 14/15> 20 mg nolvadex>Nolva
daarnaast heb ik nog zo'n 40 tabs T3 liggen die ik maybe later in de kuur er nog bij pak.
Reden waarom ik nu voor het eerst voor korte esters kies:
- wil dat het sneller inkickt
- het is sneller uit mijn systeem wat gezien detectietijden ook nodig is.
Waarom mast-p ipv tren-ace? > Ik ben een echte tren liefhebber geworden, maar deze heeft helaas een detectietijd van 5 maanden
Doel kuur:
- Massa behoud en liefst wat uitbouwen
- Kracht behoud en liefst wat uitbouwen
- verlagen vet% en gewicht behoud.
2 vragen:
- wat vinden jullie van de kuur gezien de doelen?
- Proviron lijkt mij niet nodig gezien de eigenschappen van mast, of denken jullie er anders over?
Feedback op het voorstel word gewaardeerd!
De vorige kuur die ik heb gedaan met 500 mg test-e + 400 mg Trenbolone>tren-e voor 12 weken + wk 1-5 met 50 mg dianabol is goed bevallen. Redelijk wat massa gepakt en nadien door aromasin goed het overtollig vocht verloren.
Ondanks de gewonnen massa, heb ik wel wat last van aardig wat vet opslag op de zijkant van mn onderrug (lovehandels), alhoewel de voorkant van mijn buik aardig droog is.
Ik zit te denken om dit aan te pakken met oa de volgende kuur:
week 1-3/4 > 40 mg Anavar ed
week 1-12 > 100 mg Test-prop eod
week 1-12 > 100 mg mast-prop eod
Nakuur met nolvadex>nolva aromasin
wk > 12/13 - 14/15 > 20 mg aromasin ed
wk 12/13- 14/15> 20 mg nolvadex>Nolva
daarnaast heb ik nog zo'n 40 tabs T3 liggen die ik maybe later in de kuur er nog bij pak.
Reden waarom ik nu voor het eerst voor korte esters kies:
- wil dat het sneller inkickt
- het is sneller uit mijn systeem wat gezien detectietijden ook nodig is.
Waarom mast-p ipv tren-ace? > Ik ben een echte tren liefhebber geworden, maar deze heeft helaas een detectietijd van 5 maanden

Doel kuur:
- Massa behoud en liefst wat uitbouwen
- Kracht behoud en liefst wat uitbouwen
- verlagen vet% en gewicht behoud.
2 vragen:
- wat vinden jullie van de kuur gezien de doelen?
- Proviron lijkt mij niet nodig gezien de eigenschappen van mast, of denken jullie er anders over?
Feedback op het voorstel word gewaardeerd!