AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draver

Novice
Waardering
0
Ik wou in maart met de volgende kuur beginnen, doel van de kuur is een recomp (vetpercentage omlaag terwijl spiermassa omhoog gaat). Word ook mijn eerste tren kuur, heb ondanks dit toch voor tren-e gekozen.

1-12 test-e 250
1-10 tren-e 400
1-5 Winstrol 50
7-12 Clen 7 -12 (2 weeks on 2 weeks off 2 weeks on)
PCT: Nolva 20/20/20/20

Zou het beter zijn om de winstrol aan het eind te doen in plaats van het begin en de clen in het begin?

Ik zou winny als kickstart pakken. Met tren kun je ook massa winnen en spiermassa pakken. Ik zou de clen alleen doen als je nog wat wilt verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou winny als kickstart pakken. Met tren kun je ook massa winnen en spiermassa pakken. Ik zou de clen alleen doen als je nog wat wilt verliezen.

Bedankt voor je reactie.

Ik twijfel nog of ik winstrol of toch beter turinabol als kickstart kan gebruiken. Maak mij toch zorgen over de gewrichtspijn.

Heb je zelf ervaring met clen? Ik twijfel omdat ik al erg onrustig van legale fatburners word en ik studeer in maart ook weer en ik weet niet of clen+studeren wel zo'n goede combinatie is

Clen eruit, winny aan het begin en nakuren met arofixen ( nolva + aromasin ) Zo zou ik het iig doen.

Dicht. Kloontje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven