Fitness Seller

Kuurvoorstel Test Enth + Tboll

In_Progress

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Voorstel

Ik zit wat te brainstormen over een kuur:

......

Hou ik met deze kuur vocht vast?
Me nakuur is aan de lichte kant.. erg :)

Laatst bewerkt:
waarom nie tgewoon 8a 10 weken test enth. je stopt op het moment dat het ze werk begint te doen grts
verder zou ik de dossiering constant houden op 500mg

6 weken vind ik te kort.. gewoon 10 weken van maken ;) als je bang bent voor deca gooi er dan equipoise bij.. tbol ben ik nu ook vandaag mee begonnen.. arimidex is top.. maak je nakuur dan een week langer en gebruik er de eerste 2 weken 50mg/ed clomid bij en dan heb je een pareltje.. oh ja.. arimidex kan je gewoon meteen mee beginnen op 0.5mg/ed.. succes!

Welke turinabol heb je?

Ben zelf nu de laatste weekjes van mn kuur met de tbol capsules van MRP bezig, en gaat lekker. Fijn spulletje, geen vochtretentie, lekkere pomp, krachttoename en alles begint er nu een stukje harder uit te zien.

Leviathan zei:
Welke turinabol heb je?

Ben zelf nu de laatste weekjes van mn kuur met de tbol capsules van MRP bezig, en gaat lekker. Fijn spulletje, geen vochtretentie, lekkere pomp, krachttoename en alles begint er nu een stukje harder uit te zien.

Alles??? :D

Ontopic: martin, ik zou ook gaan voor minimaal 8 weken test. misschien tren enanthaat erbij...frontload kan, maar door de tboll niet echt nodig.

Als je er toch voor kiest maar 6 weken te kuren zou ik Testosteron propionate pakken,
dat heeft een snellere ester, is wel meer prikken helaas.
Tbol zou ik op het einde doen om lekker hard uit de kuur te komen aangezien je
al een frontload gebruikt heb je de kickstart niet echt nodig.

dan zou ik gaan voor :

week 1-8: 500mg Sustanon
week 8-11: 40mg Tboll
week 1-?: 0.5mg liquidex EOD

week 12-13: 40mg Nolva + wat je zelf nog wilt van supps
week 14-15: 20mg Nolva + ...

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Welke turinabol heb je?

Ik heb nog niks, ik kijk eerst waarmee en hoe ik ga kuren.
Hoeveel tboll gebruik je en voor hoe lang?

ECLIPSE zei:
6 weken vind ik te kort.. gewoon 10 weken van maken ;) als je bang bent voor deca gooi er dan equipoise bij.. tbol ben ik nu ook vandaag mee begonnen.. arimidex is top.. maak je nakuur dan een week langer en gebruik er de eerste 2 weken 50mg/ed clomid bij en dan heb je een pareltje.. oh ja.. arimidex kan je gewoon meteen mee beginnen op 0.5mg/ed.. succes!

Is 0.5mg arimidex ed genoeg??

Aan zo'n kuur zit ik ook te denken. Test met T-bol. Ik wil hem dan een week of 9 houden, maar weet nog niet of ik kickstart met T-bol of begin met een frontload en de T-bol als toetje bewaar.

pat21 zei:
Aan zo'n kuur zit ik ook te denken. Test met T-bol. Ik wil hem dan een week of 9 houden, maar weet nog niet of ik kickstart met T-bol of begin met een frontload en de T-bol als toetje bewaar.

Als toetje: Dat lijkt me eigenlijk ook wel lekker inderdaad :)
Volgens mij kom je dan wel lekker droog uit de kuur.

Lijkt mij ook, maar als je dan wilt frontloaden terwijl je normale dosis test 500mg is dan zou je eigenlijk met 1000mg moeten loaden. Lijkt mij voor een eerste kuur erg veel. Jij houdt hem op 750 dat is ook wel idee.

Terug
Naar boven