Fitness Seller

kuurvoorstel

newly

Novice
Waardering
0
best mensen ik ben raymon en nieuw hier ik heb een vraag over mijn kuur die ik wil nemen.ik ben 25 jaar 2 m en 90 kilo bij 6,6procent vet heb een kuur liggen van gg nandrolon deconate,test enanthate,deze in vial van 10 ml beide heb er 2 van 10 elk en oxandrolone (anavar)van epl.graag wil ik jullie mening over deze kuur en de beste hoeveelheid anavar erbij.heb ook een nakuur liggen 100 tabs tamoxifen van epl.
ps voeding zit eveneens goed in elkaar net als de training wat ik twee jaar doet 10kg naturel gepakt.jongens weet niet of ik het goed doet zo maar hoop wel op wat reacties alvast bedankt. zit op 4000 cal.per dag ongeveer met eten ,met 4 dagen traing per week

Laatst bewerkt:
2 meter bij 90 kg? 6.6% is wel netjes, maar je had wel wat zwaarder mogen zijn..
ik zou beginnen met 250mg pw van beide, meer is nog niet nodig, anavar heb ik zelf nooit gebruikt dus weet ik niet..
week 1t/m12 250 mg test en 250 mg nandrolon.

succes

weet je zeker dat je met jouw massa en lengte genoeg hebt aan 4k kcal in een kuur?

1 extra boterham met pindakaas gaat niet werken.

• Topic Starter Topic Starter
ik zit momenteel nog niet in de kuur dat eet ik nu en volgens de personen die er verstand van hebben is 4000 genoeg tijdens de kuur schroef ik het naar 5
6000 calorieen per dag me shakes zijn hierbij nog niet opgeteld neem twee maal per dag 2 shakes van weightgainer en 1 ei wit shake na de trainen met twee pillen amino 1500 verder veel vitaminen en lijn zaad olie wil ook de kuur nemen om een stap vooruit te gaan in massa gaat vrij moeizaam bij mij vandaar maar hoef er niet zo droog uit te komen zoals ik nu ben.maar wat had je in gedacht en voor de kuur?
30 mg anavar per dag met 250 mg test en nandro.6 weken de anavar en de test twee weken langer laten doorlopen om de klap op te vangen vd deca ?

Laatst bewerkt:
thanks xx ja vindt mezelf ook veel te licht vooral omdat ik 2 meter ben zou ik wel als doel 100 kg willen halen we gaan het maar eens met een bulk kuurtje proberen ,hoor ook wel mensen praten over kickstart 4 weken dianabol zou ik dat kunnen toevoegen of is dit als eerste kuur al heftig genoeg?

Heb je welleens gekuurd?

thanks xx ja vindt mezelf ook veel te licht vooral omdat ik 2 meter ben zou ik wel als doel 100 kg willen halen we gaan het maar eens met een bulk kuurtje proberen ,hoor ook wel mensen praten over kickstart 4 weken dianabol zou ik dat kunnen toevoegen of is dit als eerste kuur al heftig genoeg?

ik had als kickstart ook een d-bol.. dat werkt vele malen sneller dan de injects. die hebben een week of 2 a 3 nodig om in te werken, dus met éen een d-bol begin je wat sneller..
correct me if i'm wrong

nee sava dit wordt mijn eerste kuur maar weet er wel al best veel over heb me al een jaar ingelezen over van alles en nog wat weet wat de gevaren en nadelen kunnen zijn en dat de orals zwaarder voor je lever zijn dan de injects ,neem aan dat je daarop reageert of ik de d-bol erbij moet knallen of heb ik het mis?
zoja sorry daarvoor ik wil alleen graag een nog beter advies om goed aan mijn kuur te beginnen met zo goed mogelijk resultaat natuurlijk. thnx

maar is het dan verstandig om de dianabol erbij te knallen zit al een oral in mijn kuur natuurlijk en mocht de oxandrolone al goed zijn ,start je daar dan mee of juist de laaste 5 weken van je kuur zodat je wat harder uit je kuur komt?

synthol only

wat bedoel je met synthol only?

250 deca EW en 375 Test EW lijkt me voldoende voor een 1ste kuur.

Ananvar zou ik nemen op het einde van je kuur maar voor een goed effect ga je toch al snel naar 50mg ED moeten gaan.

dus hij zou er zo uit moeten zien dan:week 1/10 250mg dec.
week1/10 250 mg test e
week5/10 50 mg var
week 13,14 15 16 nolvadex 20 mg per dag

dus hij zou er zo uit moeten zien dan:week 1/10 250mg dec.
week1/10 250 mg test e
week5/10 50 mg var
week 13,14 15 16 nolvadex 20 mg per dag

Denk dat je die anavar beter kunt vervangen voor winny 30/50mg aangezien var niet echt bekend staat om zijn massa gains.

ja ik weet dat het niet bekend staat brian dat je der explosief van groeit maar een kleine massa met veel spierkracht ik denk dat dit mits het niet te is voor mij graag jullie mening hierover nog:week 1/4 dianabol 30mg
week1/10deca 250mg
1/12test e 250 mg
week 8/13var 40 mg
week 13,14,15,16 nolvadex 20 mg per dag
wat denken jullie daarvan vooral met de orals is dat niet te lang ?weet dat er voor orals normaal maar 5 weken staat.

Var doet weinig met je leverwaarden en lipiden, althans dat is mijn ervaring.

nou dan denk ik maar op deze manier te gaan knallen na mijn vakantie daar wacht ik op anders ben ik op vakantie aan het nakuren.is ook geen strak plan maar heeft er iemand nog vragen of opmerkingen dan hoor ik het graag.verder vinden jullie het beter om de nolva op te bouwen van 40,30,20,20 of was het juist beter 1 dosis voor 4 weken aan te houden?
als ik bezig ben met me kuur post ik in kuren en resultaten wel wekelijks me log. alvast bedankt

eerste kuur

beste builders ik heb dboll van epl en nolva van epl voor eerste kuur, hoelang kan (moet) ik elk gebruiken zonder neveneffecten maar wel met het beste result. alvast bedankt.

grtz

Terug
Naar boven