Fitness Seller

kuurvoorstel

dinnemok

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
87kg
hey mannen Wat vinden jullie hiervan als bulkkuur? wk 1-4 winny 50mg ed wk 1-12 test e 500mg ew wk 1-12 boldenone 600mg ew kreeg namelijk te horen van iemand met meer ervaring dan mijzelf dat ik wat beters uit kon zoeken? Enige aanradingen van supps die ik kan nemen om bepaalde sides te verminderen? Taurine? En is een 5 weken durende nakuur met nolva voldoende? hoop dat ik overal antwoord op krijg!:D

Als je echt flink wilt bulken is een test/deca/dianabol stack natuurlijk heerlijk. Maar je maakt je nu al druk om bijwerkingen zie ik. Bold is een lekker middel zonder grote bijwerkingen.

Dus ik zeg doen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt flink wilt bulken is een test/deca/dianabol stack natuurlijk heerlijk. Maar je maakt je nu al druk om bijwerkingen zie ik. Bold is een lekker middel zonder grote bijwerkingen.

Dus ik zeg doen.

fijn om te horen

Wat vind je van de nakuur?

Ik zie net trouwens dat het een beetje onpraktisch zou zijn met mn vials als ik 12 weken doe, maar ik weet ook weer niet of 14 weken misschien telang zou zijn.
Maar als ik hem terugschroef naar 10 weken om wel met mn vials uit te komen is het weer tekort voor de bold...iemand advies?

Laatst bewerkt:
Zeker 14weken doen. Beter nog 16weken.

Nakuur is prima. Zou alleen nog hcg tijdens je kuur kunnen nemen.

Kuren tot de rek eruit is. Al die vaste hoeveelheid weken altijd (except orals). Als je na tien weken nog lekker groeit gewoon nog ff doorpakken. Dus extra vial kopen;)

om te bulken neem je beter dbol of anapolon ipv winny denk ik.

Wat is je vetpercentage, is je doel leanbulk ?

Terug
Naar boven