AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
MedeBB,

Graag jullie keuze voor het volgende bewust licht kuurtje

-1
W1-10
Test E 250 mg
Primo 200 MG

Clomid
W12-14
50 mg per dag

-2
W1-10
Test E 250 mg
Deca 200 mg

Clomid zoals in kuurvoorstel 1

Ik wil ook een beetje finasteride erbij latenlopen om de androgene effecten op prostaat en haargrens te minimaliseren

Wat vinden jullie hiervan?

Ik zou voor test + deca gaan. Iets meer vocht maar wel meeste gains. Primo is beter om te cutten.

Hoor veel mensen hier op DBB zeggen dat primo pas de moeite is vanaf 500mg. Zou dus ook de tweede kuur doen, alhoewel je misschien erectieproblemen kan krijgen met die verhouding test/deca. Of ben je dat op jouw leeftijd al gewoon? :p

Keuze 2 kan niet mis gaan, altijd goede combo. Wel licht natuurlijk maar dat wou je ook zoals je zelf aangaf.

• Topic Starter Topic Starter
Hoor veel mensen hier op DBB zeggen dat primo pas de moeite is vanaf 500mg. Zou dus ook de tweede kuur doen, alhoewel je misschien erectieproblemen kan krijgen met die verhouding test/deca. Of ben je dat op jouw leeftijd al gewoon? :p

Ha nee gelukkig heb ik nog geen erectie problemen, wel om hem soms een beetje hard te houden...dan moet ik even wat meer gaan fantaseren (over een trio met de buurvrouw bijvoorbeeld :D) dan alleen maar lomp te pompen.

Ik wilde primo op 200 mg houden puur om niet te veel op te blazen door de testo en gelijkertijd droog te worden door de primo.
Primo is wel weer slechter voor de prostaat, huid en haren dus misschien toch beter Deca.
Deca staat wel weer bekend om zijn Deca d*ck en zijn typische plofkop.
Bij deca zou ik ook proviron kunnen gebruiken?

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 13:46 ----------

Keuze 2 kan niet mis gaan, altijd goede combo. Wel licht natuurlijk maar dat wou je ook zoals je zelf aangaf.

Is toch niet echt licht? Test + Deca?
Voor mij als 40 jarige is dat toch zwaar als eerste injectie kuurtje?

Je kan beter test 500 en masteron nemen dan en bulken.
ookal is het 200mg je herstel zal moeizaam zijn zeker als je met zo een kuurtje er al over inzit.

Krijg je al erectieproblemen van 200mg deca ?
Ik zie hier soms kuurtjes passeren van 600mgr en meer?

Nr 1. En om de 5dagen prikken,heb je genoeg aan.

Krijg je al erectieproblemen van 200mg deca ?
Ik zie hier soms kuurtjes passeren van 600mgr en meer?

Ben zelf geen expert maar denk niet dat de dosis deca van belang is, wel de verhouding test:deca. Zou 2:1 moeten zijn of iets daar rond om safe te zijn. Dus als hij 250:200 doet, kan dat gevaarlijk worden.

5 kg droge spiermassa.:D

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 17:33 ----------

Nr 1. En om de 5dagen prikken,heb je genoeg aan.

Hmm, maar is primo niet link voor de huid, prostaat en haargrens?
Deca is toch safer op dat gebied? maar goed, deca is natuurlijk wel linker voor het libido.:eek:

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 17:33 ----------

Zie ik ergens staan dat het je eerste kuur is dan? Moet je betere info geven kerel;)

Je hebt gelijk, sorry

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 17:36 ----------

Je kan beter test 500 en masteron nemen dan en bulken.
ookal is het 200mg je herstel zal moeizaam zijn zeker als je met zo een kuurtje er al over inzit.

Bedankt voor je reactie. 500 mg vind ik eerlijk gezegd net te veel, plus daarbij masteron. ben er al 40 en zal waarschijnlijk gevoeliger zijn voor side's dan voor de jonge atleten onder ons;)

Ik zoek eigenlijk een tussenweg. niet te veel maar ook weer niet te weing dat ik er weinig aan hebt.
Mischien 250 e5d?

Als het je eerste kuur is zou ik sowieso gaan voor alleen testosteron en vooral op je 42e. Ik weet natuurlijk niet hoe het herstel is van aas op die leeftijd maar dan zou ik het motto better safe than sorry in gedachte houden en niet kiezen voor deca. Ik zou gaan voor deze kuur:
Week 1-10 testosteron 500mg
Week 1-11 HCG 500iu
Week 12-15 nolvadex 20mg

Succes!

ik sluit me aan bij deze knappe jongen boven me, deca op die leeftijd niet gokken met herstel. En zeker hcg mee laten lopen. 500 test is erg lekker, wel gyno in de gaten houden maar gewoon nolva bij de hand houden daarvoor.

Als het je eerste kuur is zou ik sowieso gaan voor alleen testosteron en vooral op je 42e. Ik weet natuurlijk niet hoe het herstel is van aas op die leeftijd maar dan zou ik het motto better safe than sorry in gedachte houden en niet kiezen voor deca. Ik zou gaan voor deze kuur:
Week 1-10 testosteron 500mg
Week 1-11 HCG 500iu
Week 12-15 nolvadex 20mg

Succes!

Bedankt Pleister.
Dus ik heb aan 500 mg Test meer aan dan Test 250 mg+200 mg Primo?
nu moet ik wel hcg erbij gaan zetten, dat hoef bij die andere kuurvoorstel niet?

Ik las op Amerikaanse boards dat Sustanon gebruik populair is?

Daarbij is Sustanon niet beter dan TestE?

5 kilo droge spiermassa?
Mag je hopen dat je dat in 1 jaar haalt;)

sustanon is test en nee is niet beter alleen anders, 500 test-e is makkelijker voor jou en daardoor beter als beginner. En ook bij die andere stacks is hcg aan te raden, niks moet maar zeker op jou leeftijd is het zeker een voordeel je zaakje op gang te houden. Nolva erbij halen voor je nakuur en als gyno optreed.

Bedankt Pleister.
Dus ik heb aan 500 mg Test meer aan dan Test 250 mg+200 mg Primo?
nu moet ik wel hcg erbij gaan zetten, dat hoef bij die andere kuurvoorstel niet?

Ik las op Amerikaanse boards dat Sustanon gebruik populair is?

Daarbij is Sustanon niet beter dan TestE?

Trenbolone is bij mij nog populairder maar daar gaat t nu even niet om. Het gaat zich erom dat het je eerste kuurtje is en je die pas gaat doen op je 42e. Hou het gewoon simpel en pak testosteron enanthaat, is een lange ester die zijn werk doet en waarbij het herstel normaal gesproken niet al te lang duurt en niet te zwaar is. Is gewoon een lekkere kuur waar je zeker goed op zal gaan;)

Ik heb niet alles gelezen maar wel dat je je druk maakt om je haargrens/uitval. Je weet ook dat primo dit aantast. Je kunt het simpelweg vervangen door boldenone. Dat houdt ook nauwelijks tot geen vocht vast. Klus geklaard zonder die nare bijwerking ;)

sustanon is test en nee is niet beter alleen anders, 500 test-e is makkelijker voor jou en daardoor beter als beginner. En ook bij die andere stacks is hcg aan te raden, niks moet maar zeker op jou leeftijd is het zeker een voordeel je zaakje op gang te houden. Nolva erbij halen voor je nakuur en als gyno optreed.

Bedankt voor de info!

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:17 ----------

Trenbolone is bij mij nog populairder maar daar gaat t nu even niet om. Het gaat zich erom dat het je eerste kuurtje is en je die pas gaat doen op je 42e. Hou het gewoon simpel en pak testosteron enanthaat, is een lange ester die zijn werk doet en waarbij het herstel normaal gesproken niet al te lang duurt en niet te zwaar is. Is gewoon een lekkere kuur waar je zeker goed op zal gaan;)

Oke. THX

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:18 ----------

Ik heb niet alles gelezen maar wel dat je je druk maakt om je haargrens/uitval. Je weet ook dat primo dit aantast. Je kunt het simpelweg vervangen door boldenone. Dat houdt ook nauwelijks tot geen vocht vast. Klus geklaard zonder die nare bijwerking ;)

Ja maar Boldenone moet je toch veel hoger doseren?
En Boldenone is volgens mij ook wel schadelijk voor je prostaat en haargrens?

Terug
Naar boven