hardasarock
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
zit al lang naar informatie te zoeken over aas op het internet en voornamelijk hier op dbb. ben absoluut niet van plan nu al te gaan kuren, wil eerst min 3j serieus trainen en nog wat natuur gainen zodat ik straks ook het maximale uit mijn kuur haal. weet ook zelf wel dat ik er nog veel natural uit kan halen. ben nu begonnen met bulken, in mei weeg ik 80-81kg is de planning, daarna tot juli/aug cutten tot 12% (als dat nodig is ?? nu ook +/- 12vp) om vanaf aug weer te bulken met een kuur.
ik heb de standaard 1e kuur, 500 test e overwogen om flink wat massa te pakken maar aangezien ik nog thuis woon etc. zie ik hier toch vanaf. daarbij komt kijken dat ik er niet zo bloated uit wil zien en ik toch steeds gyno in mn achterhoofd heb (gedachte
) en om al gelijk de eerste keer te gaan stacken om dit tegen te gaan.... daarom dacht ik nu eerder aan een winstrol oral, waarbij ik 4kg wil pakken en mn vp 1-2% lager wil laten uitvallen, 6 wk 50mg ed nakuur 2 wk nolva 20mg. mn doel is dan ook om er wat harder uit te komen zien. of stellen jullie dan eerder een (andere) inject kuur voor ipv winny orals ?
het is vroeg en snap dat jullie denken dat ik hem misschien nu al wil doen maar heb gewoon graag mn zaken op orde en plan vooruit zodat ik weet waaraan ik ga beginnen en er alle nodige info over heb.
onderstaande antwoorden 1 jaar vooruit beantwoord dus
Wat je leeftijd is
- 19
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
- 3
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
- begon op 78kg (25-28 vp), straks 80-81 op 12-14%
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
- genoeg en gevarieerd, eetpatroon/schema is in orde
Welke supplementen je al hebt gebruikt
- whey, bcaas, omega3's, multivit, magnificent, verschillende pre-workouts
Waarom je deze kuur wilt doen
- eerste, qua massa lichte kuur, kijken hoe mn lichaam op aas reageert etc. 4kg pakken en mn vp wat te verlagen dmv vvm aan te komen.
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
- een 'groot' fysiek, 90kg aantikken met een vp van 10 a 11%, daarna kijken we pas weer eens verder.
1 RMs NU:
DL 105
BP 75
SQ 105-110
BOR 60
MP 55
mn leeftijd, ik weet het. als je het er niet mee eens bent accepteer ik dat uiteraard maar maak er nou niet zo'n langdradig verhaal van met de eventuele gevolgen consequentes etcetetc
ik heb de standaard 1e kuur, 500 test e overwogen om flink wat massa te pakken maar aangezien ik nog thuis woon etc. zie ik hier toch vanaf. daarbij komt kijken dat ik er niet zo bloated uit wil zien en ik toch steeds gyno in mn achterhoofd heb (gedachte
) en om al gelijk de eerste keer te gaan stacken om dit tegen te gaan.... daarom dacht ik nu eerder aan een winstrol oral, waarbij ik 4kg wil pakken en mn vp 1-2% lager wil laten uitvallen, 6 wk 50mg ed nakuur 2 wk nolva 20mg. mn doel is dan ook om er wat harder uit te komen zien. of stellen jullie dan eerder een (andere) inject kuur voor ipv winny orals ?het is vroeg en snap dat jullie denken dat ik hem misschien nu al wil doen maar heb gewoon graag mn zaken op orde en plan vooruit zodat ik weet waaraan ik ga beginnen en er alle nodige info over heb.
onderstaande antwoorden 1 jaar vooruit beantwoord dus
Wat je leeftijd is
- 19
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
- 3
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
- begon op 78kg (25-28 vp), straks 80-81 op 12-14%
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
- genoeg en gevarieerd, eetpatroon/schema is in orde
Welke supplementen je al hebt gebruikt
- whey, bcaas, omega3's, multivit, magnificent, verschillende pre-workouts
Waarom je deze kuur wilt doen
- eerste, qua massa lichte kuur, kijken hoe mn lichaam op aas reageert etc. 4kg pakken en mn vp wat te verlagen dmv vvm aan te komen.
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
- een 'groot' fysiek, 90kg aantikken met een vp van 10 a 11%, daarna kijken we pas weer eens verder.
1 RMs NU:
DL 105
BP 75
SQ 105-110
BOR 60
MP 55
mn leeftijd, ik weet het. als je het er niet mee eens bent accepteer ik dat uiteraard maar maak er nou niet zo'n langdradig verhaal van met de eventuele gevolgen consequentes etcetetc