Fitness Seller

kuurvoorstel

ArnoldJR

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo dbbers,

ik sta nu op 8,5% en wil naar de 6%. Mijn stats zijn 1.80m 81kg. Ik twijfel tussen 2 kuren

1e is
Test E 1-10 250mg
Tren E 1-8 200mg

of
Test prop 1-6 100mg eod
Mast prop 1-6 100mg eod

en dan uiteraard nakuur.

Ik hoef geen massa aan te komen. Vandaar ook de lage doseringen. 2e kuurvoorstel vind ik weer prijzig worden. Ik denk dat ik met test e tren e combinatie mijn doel wel zal behalen?

Heb trouwens een foto geupload van huidige shape

Laatst bewerkt:
Wat is je kuurverleden

ik zou toch voor de prop gaan als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
het scheelt je zeker wat vocht.maar als je goedkoop wilt kuren moet je voor de e gaan.
wil je er perfect bijstaan moet je voor de prop gaan

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Om de 5 dagen ook goed? Naast test tren zal ik ook kickstart doen met winny en gedurende kuur clen bij nemen

ow er komt nog een hele wastlijst bij aan spullen.
dan ziet je kuur er ook heel anders uit dan je hierboven omschreef

het scheelt je zeker wat vocht.maar als je goedkoop wilt kuren moet je voor de e gaan.
wil je er perfect bijstaan moet je voor de prop gaan

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

ow er komt nog een hele wastlijst bij aan spullen.
dan ziet je kuur er ook heel anders uit dan je hierboven omschreef

vergeten bij te vermelden. my wrong

Maar dan wordt het zo:

1-6 test prop 100mg EOD
1-6 mast prop 100mg EOD
1-3 Winny 30mg
1-8 Clen 80mcg

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Is hiermee 2-3kg massa met 2%vp daling haalbaar?

vergeten bij te vermelden. my wrong

Maar dan wordt het zo:

1-6 test prop 100mg EOD
1-6 mast prop 100mg EOD
1-3 Winny 30mg
1-8 Clen 80mcg

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Is hiermee 2-3kg massa met 2%vp daling haalbaar?

Als je bedoeld dat je 2-3kg zwaarder wilt worden met 2% daling ga je het zeker niet halen, 2kg VVM met 2% daling in VP is heel misschien haalbaar maar ook lastig. Ook hangt alles compleet van je voeding af, clen is geen wondermiddel.

Als je bedoeld dat je 2-3kg zwaarder wilt worden met 2% daling ga je het zeker niet halen, 2kg VVM met 2% daling in VP is heel misschien haalbaar maar ook lastig. Ook hangt alles compleet van je voeding af, clen is geen wondermiddel.

Wat vind jij van de combinatie test e , tren e? Zal dit een beter effect geven of sluit jij je ook bij de anderen aan?

Wat vind jij van de combinatie test e , tren e? Zal dit een beter effect geven of sluit jij je ook bij de anderen aan?

Zou je kunnen doen maar ook hierbij is het gewoon lastig om massa te vormen tijdens cutten. Zit zelf over een gram roids per week tijdens mijn cut en als ik van tevoren de resultaten wist was ik wel gewoon voor 500-750mg test gegaan.

Zou je kunnen doen maar ook hierbij is het gewoon lastig om massa te vormen tijdens cutten. Zit zelf over een gram roids per week tijdens mijn cut en als ik van tevoren de resultaten wist was ik wel gewoon voor 500-750mg test gegaan.

Maar met deze combinatie is toch de 6% haalbaar? Tren geeft over het algemeen wel een harde look als je schoon eet. Ik denk zelf dat ik niet veel vocht zal vasthouden en zeker niet met clen en winstrol erbij. Correct me if im wrong? Bij mij zijn de aders al goed zichtbaar

Terug
Naar boven