bokkejan
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 18%
Goedemiddag mensen.
Even in het kort:
Jaren lang getraind met het nodige kuurverleden.
4 jaar gestopt ivm aanhoudend blessure leed.
Sinds 5 maanden de draad weer opgepakt, gaat prima tot nu toe, pak wat minder gewicht om te zorgen dat ik niet opnieuw last van de blessures krijg (ben nog een beetje voorzichtig), 4x12 reps, uiteraard wel met de enige inspanning, voelt goed, ben van 27% nu weer naar 18% gegaan.
Nou wil ik weer beginnen met een korte kuur, om zo te proberen nog wat %bf te droppen en misschien een kilo'tje of 2 vvm te pakken.
voorstel:
1-6 test p 150mg eod
7-10 tamofixen 20mg ed
evt week 1-6 winstrol tabs 40 mg ed, maar dit betwijfel ik nog.
wat vinden jullie er van? en hoe denken jullie er over om de eventuele stanozolol erbij te stacken?
Thanks,
Even in het kort:
Jaren lang getraind met het nodige kuurverleden.
4 jaar gestopt ivm aanhoudend blessure leed.
Sinds 5 maanden de draad weer opgepakt, gaat prima tot nu toe, pak wat minder gewicht om te zorgen dat ik niet opnieuw last van de blessures krijg (ben nog een beetje voorzichtig), 4x12 reps, uiteraard wel met de enige inspanning, voelt goed, ben van 27% nu weer naar 18% gegaan.
Nou wil ik weer beginnen met een korte kuur, om zo te proberen nog wat %bf te droppen en misschien een kilo'tje of 2 vvm te pakken.
voorstel:
1-6 test p 150mg eod
7-10 tamofixen 20mg ed
evt week 1-6 winstrol tabs 40 mg ed, maar dit betwijfel ik nog.
wat vinden jullie er van? en hoe denken jullie er over om de eventuele stanozolol erbij te stacken?
Thanks,