MuscleMeat

kuurvoorstel

bokkejan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
111kg
Vetpercentage
18%
Goedemiddag mensen.

Even in het kort:

Jaren lang getraind met het nodige kuurverleden.
4 jaar gestopt ivm aanhoudend blessure leed.
Sinds 5 maanden de draad weer opgepakt, gaat prima tot nu toe, pak wat minder gewicht om te zorgen dat ik niet opnieuw last van de blessures krijg (ben nog een beetje voorzichtig), 4x12 reps, uiteraard wel met de enige inspanning, voelt goed, ben van 27% nu weer naar 18% gegaan.

Nou wil ik weer beginnen met een korte kuur, om zo te proberen nog wat %bf te droppen en misschien een kilo'tje of 2 vvm te pakken.

voorstel:

1-6 test p 150mg eod
7-10 tamofixen 20mg ed

evt week 1-6 winstrol tabs 40 mg ed, maar dit betwijfel ik nog.

wat vinden jullie er van? en hoe denken jullie er over om de eventuele stanozolol erbij te stacken?

Thanks,

Ik vind dat je op 18 zonder AAS moet cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat je op 18 zonder AAS moet cutten.
Daar heb je zeker een punt, echter wil ik pas ongeveer over een maand beginnen, dus ik zou naturel eerst nog wat bf kunnen droppen,, wat ik nog was vergeten te melden, ik kom van 109 kg bij 9 bf (4 jaar geleden).

Maar wat vinden jullie van de kuur opzich?

groet,

Laatst bewerkt:
Ik vind 6 weken test prop wat aan de korte kant, beter 7 of 8 en elke dag prikken imo

Is het niet een idee om eerst low dose DNP te doen en daarna met de kuur te starten, heb je denk ik meer aan. Eventueel verloren massa pan je toch weer snel terug met de kuur

Ik vind 6 weken test prop wat aan de korte kant, beter 7 of 8 en elke dag prikken imo Is het niet een idee om eerst low dose DNP te doen en daarna met de kuur te starten, heb je denk ik meer aan. Eventueel verloren massa pan je toch weer snel terug met de kuur

Misschien is dat idd een idee voor een 14 dgn. Ik heb verder nog nooit DNP gebruikt, wel ecay etc., ik heb er wel eens info over gevraagd jaren geleden.

Toen wou mijn supplier dat ik er voor tekende als ik het af zou nemen, dit omdat je er aan zou kunnen overlijden indien je te weinig vocht binnen zou krijgen, en hij dit niet op zijn geweten wil hebben., toen werd ik een beetje benauwd voor dit middeltje en ag ik er vanaf.

Echter +/- een halve kg aan vet per dag droppen is natuurlijk ook wel aantrekkenlijk.

Met een low dose bedoel je denk ik 200mg ed?

Wie heeft er gebruikerservaring met DNP?

Thanks Guys..

Laatst bewerkt:
Misschien is dat idd een idee voor een 14 dgn. Ik heb verder nog nooit DNP gebruikt, wel ecay etc., ik heb er wel eens info over gevraagd jaren geleden.

Toen wou mijn supplier dat ik er voor tekende als ik het af zou nemen, dit omdat je er aan zou kunnen overlijden indien je te weinig vocht binnen zou krijgen, en hij dit niet op zijn geweten wil hebben., toen werd ik een beetje benauwd voor dit middeltje en ag ik er vanaf.

Echter +/- een halve kg aan vet per dag droppen is natuurlijk ook wel aantrekkenlijk.

Met een low dose bedoel je denk ik 200mg ed?

Wie heeft er gebruikerservaring met DNP?

Thanks Guys..

Het is geen middel om te nemen zonder zorgvuldig inlezen. De bijwerkingen zijn ook op zn zachtst zeer ongemakkelijk te noemen. Dieet is uitermate belangrijk, alsmede het drinken van veel water.

Kijk anders even in dit topic over dnp: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/dnp-info-370287/

Terug
Naar boven