AndroidHealthClinic

kuurvoorstel

Test deca zou je eigenlijk wel op moeten knallen. Zou eens een tijdje rust nemen en dan nog eens dezelfde kuur doen zonder dbol. Als je gear goed is en je dieet goed MOET je knallen op test deca. Is DE bulkkuur.
Als je een kickstart wilt is dit mssn een idee.
Week 1 t/m 4 test prop 100mg eod
Week 1 t/m 8 of 10 NPP 100mg eod
Week 1 t/m 10 500mg of 750mg test enth
Week 11 bridge

Wel vaak prikken maar als je npp ma-wo- vr zet en hierbij 1ml test enth valt het nog wel mee

Nakuur 1/3 van je kuur tot 1/2 van je kuur; beetje persoon afhankelijk.
Persoonlijk vond ik low-test/high-tren echt top! (bijv. 250test/600-800 tren)

En - zoals bodyvreaks zegt - kickstart met korte esters. Was mij in het verleden ook zeer goed bevallen.

• Topic Starter Topic Starter
Test deca zou je eigenlijk wel op moeten knallen. Zou eens een tijdje rust nemen en dan nog eens dezelfde kuur doen zonder dbol. Als je gear goed is en je dieet goed MOET je knallen op test deca. Is DE bulkkuur.
Als je een kickstart wilt is dit mssn een idee.
Week 1 t/m 4 test prop 100mg eod
Week 1 t/m 8 of 10 NPP 100mg eod
Week 1 t/m 10 500mg of 750mg test enth
Week 11 bridge

Wel vaak prikken maar als je npp ma-wo- vr zet en hierbij 1ml test enth valt het nog wel mee

korte esthers zie ik nog niet zitten word iets voor later bedankt kuur die je voorsteld sla ik iedergeval even op

Nakuur 1/3 van je kuur tot 1/2 van je kuur; beetje persoon afhankelijk.
Persoonlijk vond ik low-test/high-tren echt top! (bijv. 250test/600-800 tren)

En - zoals bodyvreaks zegt - kickstart met korte esters. Was mij in het verleden ook zeer goed bevallen.

ja twijfel erg tussen low test high tren of allebei hoog
denk dat ik maar allebei moet proberen en dan kan zeggen wat werkt en wat niet voor mij

Op low test high tren had ik wat meer last met een harde lul te behouden (500 test 1g tren) weet niet of dit onder low test valt tho. Nu op 900 test 1g tren lukt dit wat beter.

Zou iig de orals eruit laten als je hier misselijk van word. Ik hoop dat je hier geen last van krijgt op tren..mijn eetlust was altijd weg wat gains in de weg stond. Werd er wel droog en hard van maar qua kilogrammen weinig progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Op low test high tren had ik wat meer last met een harde lul te behouden (500 test 1g tren) weet niet of dit onder low test valt tho. Nu op 900 test 1g tren lukt dit wat beter.
We gaan het merken eventueel verhoog ik test rond week 5 ( aan de andere kant kan ik ook niet vreemdgaan al zou ik willen )

Voor de rest ziet kuur er goed uit? Niemand nog verbeteringen

Ik krijg m juist niet omlaag @ 500 test 400 tren :rolleyes: just "heads up"

edit; succes met je kuur moge u zieke gains behalen ;)

korte esthers zie ik nog niet zitten word iets voor later bedankt kuur die je voorsteld sla ik iedergeval even op

ja twijfel erg tussen low test high tren of allebei hoog
denk dat ik maar allebei moet proberen en dan kan zeggen wat werkt en wat niet voor mij

Ik had dus totaal geen libido problemen met low-test/high-tren, zo is dat voor ieder persoon weer anders.

Terug
Naar boven