- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test deca zou je eigenlijk wel op moeten knallen. Zou eens een tijdje rust nemen en dan nog eens dezelfde kuur doen zonder dbol. Als je gear goed is en je dieet goed MOET je knallen op test deca. Is DE bulkkuur.
Als je een kickstart wilt is dit mssn een idee.
Week 1 t/m 4 test prop 100mg eod
Week 1 t/m 8 of 10 NPP 100mg eod
Week 1 t/m 10 500mg of 750mg test enth
Week 11 bridge
Wel vaak prikken maar als je npp ma-wo- vr zet en hierbij 1ml test enth valt het nog wel mee
Nakuur 1/3 van je kuur tot 1/2 van je kuur; beetje persoon afhankelijk.
Persoonlijk vond ik low-test/high-tren echt top! (bijv. 250test/600-800 tren)
En - zoals bodyvreaks zegt - kickstart met korte esters. Was mij in het verleden ook zeer goed bevallen.
We gaan het merken eventueel verhoog ik test rond week 5 ( aan de andere kant kan ik ook niet vreemdgaan al zou ik willen )Op low test high tren had ik wat meer last met een harde lul te behouden (500 test 1g tren) weet niet of dit onder low test valt tho. Nu op 900 test 1g tren lukt dit wat beter.
Ik krijg m juist niet omlaag @ 500 test 400 trenjust "heads up"
edit; succes met je kuur moge u zieke gains behalen![]()

korte esthers zie ik nog niet zitten word iets voor later bedankt kuur die je voorsteld sla ik iedergeval even op
ja twijfel erg tussen low test high tren of allebei hoog
denk dat ik maar allebei moet proberen en dan kan zeggen wat werkt en wat niet voor mij