XXL Nutrition

Kuurvoorstel

Stunna

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
4.083
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
1-4 80mg Diana ED
1-12 500 test E
1-12 1g Deca

Doel is om vanaf 7 procent bodyfat zo veel mogelijk massa te plakken.
Deca een betere keuze dan Tren in jullie ogen?

Andere op/aanmerkingen ?

Warme kusjes

Geen betere keuze, gewoon een andere keuze.
Ik ben wel benieuwd hoe je libido zal zijn op 500/1000 test/deca.

Prima kuur om op te bouwen overigens. Wellicht kun je ook nog test/tren/deca overwegen.. Als je tren gewend bent, zou test/deca weleens tegen kunnen vallen imo.

Persoonlijk zou ik er de voorkeur aan geven om 750/600/600 oid te doen test/tren/deca.

Dikke zoen!

Kan je niet beter een AI erbij nemen zoals Arimidex of Aromasin zodat je niet in een vochtbom verandert?

groetjes van ria en de kids en poot van hond fido

Kan je niet beter een AI erbij nemen zoals Arimidex of Aromasin zodat je niet in een vochtbom verandert?

groetjes van ria en de kids en poot van hond fido

Wat is er mis met een beetje vocht? Een AI neem je imo niet om vocht tegen te gaan, maar bijvoorbeeld Gyno of andere high estrogen klachten..

Leuk en aardig maar vocht van Deca hou je niet tegen met een AI. Iets met AR receptor enzo.

Verder leuke kuur, hoog gedoseerd. Zou het zelf eerder andersom doen denk ik, maar ben dan ook groot fan van High test :) Zit zelf op 600/500 test/deca, heb ook al stukken hogere doses gebruikt dan dit maar ik ga er heeeerlijk op en vocht valt redelijk mee.

Wat is er mis met een beetje vocht? Een AI neem je imo niet om vocht tegen te gaan, maar bijvoorbeeld Gyno of andere high estrogen klachten..

Beetje vocht bij 80 mg diana + 1 gr. deca.... Gaat echt geen beetje zijn hoor.

Ik zou de dianabol niet hoger nemen dan 50mg/dag als je er al een gram deca naast zet.

Voor de rest verwacht ik een logje van deze kuur :p

• Topic Starter Topic Starter
Gaat dit vocht niet redelijk meevallen als je op 7 procent begint? En uiteraard met schone voeding.

Meevallen? Hangt grotendeels af van wat jij al gewoon bent ivm deca en dianabol.

Over deca kan je nog zeggen oke, met schone voeding valt het mee maar met 80 mg dianabol per dag is het feest ook al eet je clean...

Meevallen? Hangt grotendeels af van wat jij al gewoon bent ivm deca en dianabol.

Over deca kan je nog zeggen oke, met schone voeding valt het mee maar met 80 mg dianabol per dag is het feest ook al eet je clean...

Agreed, Dbol is gewoon vocht. 7% is heel droog dus denk dat je er nog niet als waterbuffel bij zal lopen maar vochtiger zul je zeker wel ogen.

Ik vind het alleen een mooie kuur als je een logje bij gaat houden. Anders keur ik het af.

Boeiend als je wat vochtig word, het is een bulk.
Bij elke massakuur hoort nou eenmaal wat vocht.
Ik doe het bijna andersom, 1gram test en 400mg deca.

Idd ff loggen ja, doe je beesten status eer aan!

Boeiend als je wat vochtig word, het is een bulk.
Bij elke massakuur hoort nou eenmaal wat vocht.
Ik doe het bijna andersom, 1gram test en 400mg deca.

Vocht maakt mij weinig uit als we over de looks spreken. Mij gaat het meer om dat een hoop vocht zorgt dat mijn bloedruk skyhigh gaat enz... Vroeger lang genoeg met een "levensgevaarlijke" bloedruk rondgelopen terwijl ik buiten wat extra druk in men kop weinig last van had... Tot er binnenin iets KNAK zegt ;)

We zijn allemaal redelijk fanatiek met deze sport bezig en weten wat de gevolgen kunnen zijn... enkel "vergeten" we dat soms omdat we zien, lezen en horen van anderen dat ze er helemaal geen last van hebben en grammen wegwerken. Ken genoeg gasten die 7 jaar geleden de beesten waren maar waar nu maar weinig meer van over blijft doordat de gezondheid zegt "nu is het genoeg geweest".

De meeste in dit topic zullen wel weten waar ze mee bezig zijn maar hou altijd de realiteit in het oog en verlies jezelf niet in het spel. ;)

En nu genoeg gezaagd wanneer gaat de spuit erin? :D

Terug
Naar boven