Fitness Seller

Kuurvoorstel

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Doel is puur lean mass en zo weinig mogelijk vetopslag. 1.80 93 kg bf (weet ik niet maar schat het rond de 11-12) Ik reageer altijd heel slecht op hoog test, ben moe, geen honger en slaap heel de dag en snurk ook als ik slaap ermee. Ik wou dit doen: 125 - 250 mg Test E EW 700 mg Tren ace EW (Ik inject ED100 MG) Hcg neem ik gedurende de kuur. Kuur zal 6 weken duren en vroeg me af hoe sterk is Trenbolone als het gaat om spierwinst ten opzichte van de andere anabolen zoals Test en Nandrolone? En hoeveel tren heb je nodig om geen spierverlies te hebben in een cut (als de dieet optimaal is en rust) Is 200 mg EW voldoende? Alvast bedankt

Je reageert slecht omdat je bf% te hoog is om hoog test te zetten.
6 weken kuur is erg kort. Zak eerst met lage test naar 7-8% en ga dan massa kuur doen met test en deca.
Je verliest geen massa als je geen gekke dingen doet. Zoals hit of t3 gebruik. Vocht/glyco is geen spier verlies. Het haalt alleen de volume wat weg. Dieeten is de oplossing voor jou. Tren pas gebruiken als je onder 7% wil gaan. kost alleen maar geld en je gezondheid.

Doel is puur lean mass en zo weinig mogelijk vetopslag. 1.80 93 kg bf (weet ik niet maar schat het rond de 11-12) Ik reageer altijd heel slecht op hoog test, ben moe, geen honger en slaap heel de dag en snurk ook als ik slaap ermee. Ik wou dit doen: 125 - 250 mg Test E EW 700 mg Tren ace EW (Ik inject ED100 MG) Hcg neem ik gedurende de kuur. Kuur zal 6 weken duren en vroeg me af hoe sterk is Trenbolone als het gaat om spierwinst ten opzichte van de andere anabolen zoals Test en Nandrolone? En hoeveel tren heb je nodig om geen spierverlies te hebben in een cut (als de dieet optimaal is en rust) Is 200 mg EW voldoende? Alvast bedankt

200 tren is zeker al voldoende om geen spierafbraak te hebben tijdens de cut, vooral als je de nodige test meetelt.

Pas wel op met kuren van 700 tren. Je T3/T4 daalt redelijk mede door een enorme stijging van de prolactineconcentratie in je lichaam (door de manier waarop tren metaboliseerd).

Om dit tegen te gaan zou je best 12.5a25mcg T3 vanaf de start tot 2 weken na je kuur bijnemen, alsook een prolactine antagonist. Ideaal gebruik je Cabergoline, maar ik weet niet of je dat in europa vind, een alternatief is een zeer hoge dosis vitamine B-6.

Je reageert slecht omdat je bf% te hoog is om hoog test te zetten.
6 weken kuur is erg kort. Zak eerst met lage test naar 7-8% en ga dan massa kuur doen met test en deca.
Je verliest geen massa als je geen gekke dingen doet. Zoals hit of t3 gebruik. Vocht/glyco is geen spier verlies. Het haalt alleen de volume wat weg. Dieeten is de oplossing voor jou. Tren pas gebruiken als je onder 7% wil gaan. kost alleen maar geld en je gezondheid.

11% is echt niet te hoog voor test, met t3 of hit hoef je geen massa te verliezen.
En met tren kan je ook prima bulken..

Je reageert slecht op testosteron omdat je vetpercentage te hoog??? 11% is erg hoog inderdaad:o

Als dit je eerste keer trenbolone is zou ik beginnen op 200mg, meteen 700mg is gekkenwerk

Eerste keer 400mg vind ik ook best kunnen maar 700 gaat een beetje ver.. Heb zelf nooit minder gebruikt maar is niet aan te raden

mennooit hetl848268 zei:
11% is echt niet te hoog voor test, met t3 of hit hoef je geepercentages te verliezen.
En met tren kan je ook prima bulken..

T3 kan zeker zorgen voor spier verlies tijdens een cruise. Hiit en crosshit als hier te weinig bij gegeten wordt
Als je zeker wil zijn van geen spier verlies gebruik dit niet met lage aas. Je kan op eigen kracht zeker naar 8-9% met lage aas.

Als je vetpercentage hoog is ... 12-13% max dan ben je gevoeliger voor bijwerkingen.
Dan als je 7-9% ben, ook reageer je beter op je gear. Iemand die wil bulken op die percentages moet gewaarschuwd worden vind ik. Test op 700mg omg! Je wordt een water bal en dat op proberen te vangen met tren....Tren is geen wonder middel en kan ook een hoop kwaad doen in hoge doseringen.
Dus vergeet please lean gain en start van lager vetpercentage! Dan kan je bv 6% naar 10% groeien.
Bulken is nooit het probleem maar bulken en er goed uitblijven zien... En op een gezondere manier is de kunst.

Dat waterballon probleem is altijd zwaar overrated.
Ik zat op 13% en een gram test only.
Helemaal geen vocht!
Geen ai of provi niks erbij.
Voeding is key.
En wat jij eerst zei over t3 en hit is watanders dan wat je nu zegt.
Namelijk, als je maar genoeg eet.
Voeding is alweer key.
Vind het ook onzin om naar 6% te gaan cutten in de winter om daarna te gaan bulken.
Niet iedereen gaat makkelijk naar de 6% en om daar te komen moet je aardig wat inleveren.
Dan liever naar de 10% cutten zonder massa verlies om te bulken.
Net alsof je 4% bf moet stijgen in een bulk zoals jij dat zegt.

Als de test only hoog genoeg is kom je geen vocht aan idd maar van deca kun je wel een ballonnetje worden :p 1000 test 600 deca vooral :roflol:

Zit nu op een gram test en 400mg deca.
Vind het allemaal reuze meevallen.
Alleen na een zoute cheatmeal zie ik savonds dat ik wat vochtiger ben.
Maar heb ik soms wel over voor een cheat :p
Verder ben ik helemaal niet vochtig als ik netjes eet.
Sommigen hebben er wel meer last van dan anderen.
Maar ik probeer er mee te zeggen dat dus lang niet iedereen vochtig hoeft te worden zoals sommige dus denken.

Nee inderdaad, je zou zelfs kunnen cutten op deca hoe raar het ook klinkt.
Ziet niet verkeerd uit als je laag in vet percentage zit icm die volle deca look

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eerder tren gedaan op een hoge dosering, geen problemen met bloedwerk maar later heb ik het verminderd naar 400 mg en toen kwamen de sides pas echt tevoorschijn.

Ga eerst cutten tot 8 en dan tren op 700 doen voor 8 weken of meer afhankelijk hoe het met mn haar zal zitten.
Heb eerder tren gedaan op 700-1 g 4 maanden lang

Dat waterballon probleem is altijd zwaar overbelangrijkstted.
Ik zat op 13% en een gram test only.
Helemaal geen vocht!
Geen ai of provi niks erbij.
Voeding is key.
En wat jij eerst zei over t3 en hit is watanders dan wat je nu zegt.
Namelijk, als je maar genoeg eet.
Voeding is alweer key.
Vind het ook onzin om naar 6% te gaan cutten in de winter om daarna te gaan bulken.
Niet iedereen gaat makkelijk naar de 6% en om daar te komen moet je aardig wat inleveren.
Dan liever naar de 10% cutten zonder massa verlies om te bulken.
Net alsof je 4% bf moet stijgen in een bulk zoals jij dat zegt.

Volgens mij Lees je niet goed. Het is zijn topic, gaat hier niet om dat jij niet gevoelig bent voor test.
Niet iedereen is het zelfde. Hij is gevoelig voor test. Als wil uitsluiten dat dat het je vetpercentage kan zijn is zakken dus een mogelijkheid.

Voeding is belangrijk, maar zodra je gebruikt is het niet meer het belangrijkst.

Nee hoor, jij zegt tegen iemand dat die een waterbal zou worden op 700mg test.
Dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.
Dus jij leest niet goed.

ment0s;8850451en ben je ee hoor zei:
Als je 12-13% ben zie je al aardig opblazen uit.
Het is algemeen bekend dat je vocht vast houd. Als je 700mg test e zet en niet ondergedoseert is dan wordt je een water bal.
Als je bulk ga ik er vanuit dat je meer eet dan je onderhoudt. Als je recomp of cut op 700mg test zal vocht minder zijn ja....
Maar goed , zal wel foto willen zien van iemand op 13%, dan weet ik weer gelijk waarom ik niet bulk op 12-14%
Bulken als je 12-13% dan ben je na aantal weken 15-16%.
Als je heel jaar goed uit wil zien doe je dit niet.

Als je 12-13% ben zie je al aardig opblazen uit.

Het is algemeen bekend dat je vocht vast houd. Als je 700mg test e zet en niet ondergedoseert is dan wordt je een water bal.

Als je bulk ga ik er vanuit dat je meer eet dan je onderhoudt. Als je recomp of cut op 700mg test zal vocht minder zijn ja....

Maar goed , zal wel foto willen zien van iemand op 13%, dan weet ik weer gelijk waarom ik niet bulk op 12-14%

Bulken als je 12-13% dan ben je na aantal weken 15-16%.

Als je heel jaar goed uit wil zien doe je dit niet.

Jij leest dus echt niet goed.
Wat je hier zegt klopt geen reet van.
Niet iedereen heeft last van vocht waaronder ik. :)
Voeding is de belangrijkste factor.
Denk dat jij alles naar binnen werkt ofzo..
Vandaar dat je 4% bf stijgt en een waterballon word binne een paar weken.
Want als je 4% stijgt in een bulk binnen een paar weken doe je iets niet goed.

I see dumb people:rolleyes:

12% is trouwens perfect om te gainen

Terug
Naar boven