Fitness Seller

kuurvoorstel

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Als mijn bloedwaardes en hormonenbalans weer normaal is wil ik beginnen aan een nieuwe kuur.
Heb vandaag bloed afgegeven en maandag krijg ik mijn testosteron resultaat maar wil ergens begin januari weer bloed prikken en als alles goed is met een nieuwe kuur beginnen.

Ik wou off gear puur met voeding tot 10 procent komen, heb 5-6 maanden om 2-3 procent te zakken en dan wou ik 3-4 maanden een cleanbulk doen als volgt :

500 mg sustanon 250 (2x per week 1 ml)
100 mg NPP eod
Ik denk nog erover na of om 600 mg bold of 350 mg tren ace erbij te zetten omdat ik op test futloos ben en weinig eetlust heb.

Daarna 8 weken cut met als doel op 8 procent te komen.

500 MG test e EW of 250 mg test E met 100 mg NPP E0D en met 1 capsule efedrine op trainingsdagen

Kuur zal dan 4-6 maanden duren, zal er 500 iu hcg 2x per week zetten gedurende mijn kuur en 4 weken nakuur op 50 mg clomid

En heb je ook een vraag?

• Topic Starter Topic Starter
Of jullie er iets aan te merken hebben.
Hebben jullie meer eetlust met bold? Hoor dat het hoog gedoseerd moet worden 800-1000 mg , is 600 mg een goeie dosis om mee te beginnen?

Icm met T3 had ik een zeer goede eetlust op Bold. Ik zou dan bulken op test, bold, npp en cutten op test, tren a en bold. 600mg is prima.

• Topic Starter Topic Starter
Icm met T3 had ik een zeer goede eetlust op Bold. Ik zou dan bulken op test, bold, npp en cutten op test, tren a en bold. 600mg is prima.

Ik twijfel namelijk of ik tren moet gebruiken tijdens mijn cut, kon er niet op slapen en had heel veel haaruitval erop

Ja dat is iets wat je voor jezelf zou moeten bepalen qua sides. Op basis van de kenmerken van de producten zou ik het zo doen zoals ik omschreef. Zit nu ook op Ace, ZMA erbij en ik slaap wel prima. Jointje erbij en ik wordt niet meer wakker :p

Je hebt gekuurd, en nu wil je off op 10% komen? Hoeveel zit je nu dan? Heb je ooit ervaren dat je massa verloor als je ging kutten een tijd nadat je op gear bent aangekomen?

Terug
Naar boven