Fitness Seller

Kuurvraag

Pommy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Even een probleem voorleggen:

1. Je doet een lichte kuur van 6 weken met optimale training (+- 4kg spiermassa bij vb)
2. 2 weken nakuur met optimale training
3. De 2 weken na de nakuur kan je totaal niet trainen door omstandigheden (zakenreizen in mijn geval)

Is het dan interessant om aan de kuur te beginnen en maken die 2 weken relatief weinig uit; of is dit verloren werk en stel je beter uit tot een ideale periode?

Hoe snel verdwijnt je nieuwe massa als je geen enkel gewicht aanraakt?

Groeten

stel je kuur uit tot na je zakenreis zou ik zeggen, neem het zekere voor t onzekere

idd,als je op reis bent zal je wss niet trainen en niet eten zoals het moet,vooral dit laatste is van groot belang na een kuur om de nieuwe massa te voeden,dus idd hou het voor na je reisje,en dan lekker knallen...

mee eens..
Als je er aan kuren begint moet je er voor 100Procent goed doen ..
Dus ook na het kuren anders het is het zonde als je spiermassa zo weer weg is , waar je net zo hard je best op hebt gedaan

Persoonlijke afweging vind ik.

Wat mij betreft is er altijd wel iets. Als het je leven structureel aan regelmaat ontbreekt... Twee weken niet trainen is vrij lang, maar heeft ook voordelen. Als je daar na een week een keer een sportschool opzoekt en thuis gelijk weer gaat knallen kan je het gewoon zien als een korte rustperiode.

ik denk dat nieuwe massa sneller zal verdwijnen. Naarmate je het langer vasthoudt zal het kwalitatief beter worden maw zal het minder snel verdwijnen of in ieder geval sneller weer terugkomen.

Verzetten tot na de reis iig ;)

• Topic Starter Topic Starter
OK, bedankt voor de antwoorden.

Ik zal proberen te wachten tot erna.

Mijn enige probleem is dat dit regelmatig voorvalt, maar ik ga het zekere voor het onzekere nemen.

Grtz

Terug
Naar boven