- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Ik hoorde een tijdje terug dat het normaal is om na 1, 3 of 5 jaar uit de schuldsanering te komen waarna het normaal is dat de rest van je schulden kwijtgescholden worden. Vernam dit nadat kennissen van ons dat blijkbaar krijgen, eerst 3 jaar betalen en dan klaar.
Hoewel ik die kennissen natuurlijk wel mag veranderd dat niks aan het feit dat ik het, ook in hun situatie, absurd vind dat dit kan. Wat gebeurt er met die schulden? Betaalt de overheid die af?
Ben ik de enige die vind dat iedereen na het maken van schulden desnoods zijn hele leven lang moet afbetalen?
Hoewel ik die kennissen natuurlijk wel mag veranderd dat niks aan het feit dat ik het, ook in hun situatie, absurd vind dat dit kan. Wat gebeurt er met die schulden? Betaalt de overheid die af?
Ben ik de enige die vind dat iedereen na het maken van schulden desnoods zijn hele leven lang moet afbetalen?

. Bovendien kom je na afloop van het traject de komende 10 jaren niet in aanmerking voor de WSNP en zul je altijd failliet worden verklaard.
.
en je weet wel waarom....