Fitness Seller

Aankondiging Laatste Black ops montage voor een tijdje ( SNIPER -

Zitten wel lachen kills tussen man.. wel lachen om zo nu en dan te recorden :)

• Topic Starter Topic Starter
Zitten wel lachen kills tussen man.. wel lachen om zo nu en dan te recorden :)

Dankje, ja het was meer een bewijs voor in de paar vaste public servers waar ik speel. Ze claimde allemaal dat ik hacker was etc. En ze bleven maar huilen, dus steek ik dit ff in elkaar.

Raten als je een yt acc hebt aub:D

Ik vond je eerste kill een beetje "campy" aandoen. De rest was wel nice, je hebt iig zeker skill.

Mja... multiplayer heb ik nog nooit gedaan, maar single player was wel gewoon vet om te spelen. Maar blijf toch liever Bad Company 2 spelen, gruwelijk spel online :D

yo vind wel netjes geen lagg bij het recorden. Wat zijn je pc specs?

Waarom ga je nooit dood eigenlijk? Al een paar keer gezien dat je bijna dood ging, zijn je tegenstanders zo slecht? Elke keer raken ze je maar de laatste 2 kogels lukken niet. (en je hebt nog een sniper wat eigenlijk makkelijker moet zijn)

Maja :P

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je nooit dood eigenlijk? Al een paar keer gezien dat je bijna dood ging, zijn je tegenstanders zo slecht? Elke keer raken ze je maar de laatste 2 kogels lukken niet. (en je hebt nog een sniper wat eigenlijk makkelijker moet zijn)

Maja :P

Is gerecord in clan matches, en in clan servers. Heb ik speciaal gedaan voor eens te showen dat ze niet noob zijn, ik heb meestal lightweight op staan en high sens. En gewoon altijd dekking zoeken. Anders ben je meteen dood ja, en snel qsen als je niet anders kan.

En bedankt iedereen voor te kijken, raten is welkom :D:D

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Ik vond je eerste kill een beetje "campy" aandoen. De rest was wel nice, je hebt iig zeker skill.

héhé bedankt, ja ik weet het maar dat was in totaal 2 rondes van snd. Dus ik moest wel, ik joinde toen net. En er was nog maar 1 teammate over. Dus ik campte ff zodat ik kon zien waar ze ongeveer zaten. En het was goed voor de intro tekst en Bedankt ;)

Terug
Naar boven