MuscleMeat

Laatste kuur

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
ik heb bijna 5 maanden geleden mn laatste spuit gezet van die kuur
(400mg deca+ 500mg sustanon) 6 weken lang

stats: 81 kg
12% vet
1m80

ik denk nu aan een laatste kuurtje en ik moet de 85 kg halen

200 mg deca 6 weken lang zou genoeg zijn???

Met die stats aan het kuren ???
Had je niet beter gewoon goed kunnen eten en trainen, dan zit je toch zo op de 85 kilo?
just my 2 cent

kilos zeggen toch niets man , wat zitten jullie nu allemaal te zeuren van kilos altijd, geef die jonge gewoon uitleg waar hij om vraagt, het is hier toch om info te verkrijgen, kuren gaat i toch doen !

Beast N°1 zei:
kilos zeggen toch niets man , wat zitten jullie nu allemaal te zeuren van kilos altijd, geef die jonge gewoon uitleg waar hij om vraagt, het is hier toch om info te verkrijgen, kuren gaat i toch doen !
Betere info dan dit kan ik hem toch echt niet geven.
Zomaar domweg antwoorden doen we hier niet aan op dit board.

Dozer zei:
ik heb bijna 5 maanden geleden mn laatste spuit gezet van die kuur
(400mg deca+ 500mg sustanon) 6 weken lang

stats: 81 kg
12% vet
1m80

ik denk nu aan een laatste kuurtje en ik moet de 85 kg halen

200 mg deca 6 weken lang zou genoeg zijn???
Ik weet niet wat je stats waren voor die kuur, maar die zullen IMO waarschijnlijk niet echt kuurwaardig geweest zijn.

Deca voor 6 weken is niet slim want deca is een lange ester die pas na 2, 3 weken goed op gang komt. Bovendien is het moeilijk te zeggen hoe je op die kuur gaat reageren, iedereen reageert anders op AS en heeft ook nog met genetische aanleg, training, voeding en rust te maken.
Bovendien is deca-only niet echt bevorderlijk voor je libido.

mischien komt die jongen wel van de 50 kilo, als je dan naturel 30kg gained.
Wat geeft hem dan minder recht om te kuren dan iemand die 100kg weegt.

Daarom lijkt het me ook handig dat iemand wat MEER info geeft over zichzelf, voordat je uberhaubt met zo'n vraag komt.

Je vraag:

Net wat black night zegt.
Snap niet waarom je in je vorige kuur, netjes stacked en een kuur daarna een deca only kuur gaat pakken.

Ik zou meer aan
250 test
200 deca

dat 8-10 weken, het liefst 10 weken ivm de lange ester van de roids

met 6 weken deca 200mg zal je dat misshcien NET halen. Ik zou gezien je vorige kuur er een iets deftigere kuur van maken...

Ook ik vind niet dat je naar kilo's kunt kijken.

Ik ken jongens die van hun eigen bijv. 80 kilo bij een lengte van 1.80 en totaal geen getraind lichaam. maar ook jongens die uitgegroeid op hun 20ste 65 kilo wegen bij dezelfde lengte. Deze 2e jongen is in 2,5 jaar naar de 78 gegaan en ziet er super goed uit (een smalle/lichte basis van 65 kilo gevuld met spier tot 76 kilo ziet er verdomd goed uit). Zou hij dan ook niet mogen kuren?

Bouw en aanleg kunnen heel erg verschillen.

Pumpin' zei:
met 6 weken deca 200mg zal je dat misshcien NET halen. Ik zou gezien je vorige kuur er een iets deftigere kuur van maken...

Ook ik vind niet dat je naar kilo's kunt kijken.

Ik ken jongens die van hun eigen bijv. 80 kilo bij een lengte van 1.80 en totaal geen getraind lichaam. maar ook jongens die uitgegroeid op hun 20ste 65 kilo wegen bij dezelfde lengte. Deze 2e jongen is in 2,5 jaar naar de 78 gegaan en ziet er super goed uit (een smalle/lichte basis van 65 kilo gevuld met spier tot 76 kilo ziet er verdomd goed uit). Zou hij dan ook niet mogen kuren?

Bouw en aanleg kunnen heel erg verschillen.
wijze woorden :bow:

• Topic Starter Topic Starter
2 jaar geleden woog ik 68 kg :rolleyes:

daarom doe ik ook een frontload bij deca ;) en deca heeft geen effect op je libido bij 200mg ;)

Dozer zei:
daarom doe ik ook een frontload bij deca ;) en deca heeft geen effect op je libido bij 200mg ;)

nee dat klopt want deca doet namelijk helemaal niks bij 200 mg per week... niet met je libido en niet met je spiergroei in 6 weken. :D

jama zeg dan gwn wa ik kan doen om ongeveer 4 kilo spiermassa te krijgen

Nou als je zo kort geleden nog heb gekuurd verwacht dan niet dat je met deca only de 85 haalt en blijft vast houden.

En gewicht is toch niet belangrijk het gaat om hoe het eruit ziet.

En als je toch met deca zoals test.e kuurt neem er wat bij. ;)

De heren zijn weer lekker aan het ouwehoeren :p

Ik zou zoals DvO al zei ook kiezen voor een toevoeging van test. enanthaat en voor de 8-10 weken gaan.

Kom zelf ook van 68 kilokes af. En dat bij 1,88 m.

younggod zei:
ik zou pure synthol in je bicepsen spuiten en eventueel voor de verhouding in je triceps.

Precies, dit is DE toekomst.

20050108180751.jpg

MASSIVE!

Terug
Naar boven