Fitness Seller

Laatste puntjes voorbereiding kuur

Boomstam

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Binnenkort begin ik met de volgende kuur:
1-6 150mg Test-p EOD
1-4 45mg Dbol ED (kan zijn dat ik 1-6 doe)
3 dagen na de laatste inject starten met nakuur

Voor de nakuur heb ik nog wat vragen.
Oorspronkelijk wou ik gewoon met clomid nakuren, maar ik zie wel vaker dat er ook clomid/nolva wordt gedaan.
Ik heb een potje clomid, en nog ongeveer een half potje nolva, kan ik dit beter ook doen of zou het niet zoveel effect hebben op mijn nakuur? Hoe kan ik nu het beste doseren?

Enkel clomid is genoeg voor dit.

Zou de Dbol of weglaten of de hele kuur laten lopen. Alleen Clomid of alleen Nolva is idd genoeg imo. Zou wel HCG laten meelopen.

• Topic Starter Topic Starter
Zou de Dbol of weglaten of de hele kuur laten lopen. Alleen Clomid of alleen Nolva is idd genoeg imo. Zou wel HCG laten meelopen.

Dan wordt het de hele kuur meelopen.
Waarom alleen clomid of nolva?
En in mijn vorig topic werd mij niet aangeraden hcg te gebruiken.

Dan wordt het de hele kuur meelopen.
Waarom alleen clomid of nolva?
En in mijn vorig topic werd mij niet aangeraden hcg te gebruiken.

Als je HCG mee laat lopen herstel je een stuk sneller omdat je zak op formaat blijft. Alleen clomid of Nolva is dan prima. Nakuurproducten zijn ook geen snoepjes imo.

Als je HCG mee laat lopen herstel je een stuk sneller omdat je zak op formaat blijft. Alleen clomid of Nolva is dan prima. Nakuurproducten zijn ook geen snoepjes imo.

Maar bij korte kuren treed er geen primaire hypogonadie op, dus zou HCG overbodig zijn.
En akkoord, al deze middelen zijn niet niks. Ik denk dat ik het dan gewoon bij clomid houd.

Maar bij korte kuren treed er geen primaire hypogonadie op, dus zou HCG overbodig zijn.
En akkoord, al deze middelen zijn niet niks. Ik denk dat ik het dan gewoon bij clomid houd.

Niks moet uiteraard maar plat is plat zeg ik altijd maar :p Kost je 1 a 2 vials HCG, zou het er niet om laten. Mijn zak krimpt na 2 weken al dus tja. Zeg ik, net wat je zelf wilt.

hcg is nu niet noodzakelijk maar vooruit het is uiteindelijk toch beter om het wel te toen aan getxxl's topic's te lezen
waarom niet gewoon nolva? ik gebruik clomid nu voor de eerste x maar ik doe 3 weken 20mg nolva 20mg aromasin 3 weken 20mg nolva 50mg clomid
hierna gebruik ik nooit meer clomid haha :p

hcg is nu niet noodzakelijk maar vooruit het is uiteindelijk toch beter om het wel te toen aan getxxl's topic's te lezen
waarom niet gewoon nolva? ik gebruik clomid nu voor de eerste x maar ik doe 3 weken 20mg nolva 20mg aromasin 3 weken 20mg nolva 50mg clomid
hierna gebruik ik nooit meer clomid haha :p

Uiteraard, better safe than sorry. Maar stel nu dat ik geen last ondervind aan mijn balls, dan spaar ik weer wat geld uit en ik zit niet onnodig (discutabel) nog meer in mijn lichaam te proppen.

Ik lees op Amerikaanse boards wel dat meer mensen daar Nolva en Clomid nemen, omdat hun herstel hierbij sneller is. Dit is ook de reden waarom ik ze eventueel allebei wou nemen.

Uiteraard, better safe than sorry. Maar stel nu dat ik geen last ondervind aan mijn balls, dan spaar ik weer wat geld uit en ik zit niet onnodig (discutabel) nog meer in mijn lichaam te proppen.

Ik lees op Amerikaanse boards wel dat meer mensen daar Nolva en Clomid nemen, omdat hun herstel hierbij sneller is. Dit is ook de reden waarom ik ze eventueel allebei wou nemen.
Ja clomid+nolva is ook mijn standaard pct,maar dan voor een forsere kuur.
test only is redelijk vlug herstel.
Enkel nolva of clomid is genoeg

Ja clomid+nolva is ook mijn standaard pct,maar dan voor een forsere kuur.
test only is redelijk vlug herstel.
Enkel nolva of clomid is genoeg

Dan zal het gewoon nakuren worden met Clomid, de nolva kan ik gebruiken moest ik last van gyno krijgen.

Terug
Naar boven