MuscleMeat

laatste zuivel product vervangen suggesties?

Lintiej

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
He mensen ,

ik begin aardig in vet te dalen en wil mijn laatste zuivel product vervangen voor iets anders.

ik eet op het moment om 8 u in de avond een bak magere franse kwark weg. Ik wou dit vervangen voor een blik tonijn op water basis maar kom dan nog 150 kcal over. Zijn er nog goeie producten die ik op dit tijdstip kan eten ? Of misschien de tonijn voor iets anders? Bedankt alvast.

Wat is precies de reden om de zuivel te laten staan? Tenzij je lactose-intolerant bent hoeft dat toch niet slecht te zijn? Als je in vetpercentage wilt dalen moet dat volgens mij wel lukken door gewoon minder te nemen en aan je eiwitten komen zou niet zo'n probleem moeten zijn.
Als je echt puur eiwitten wilt dan kan je een caseine-shake nemen met water.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik inmiddels wel onder de 10% zit en wil toch wel naar +- 6%. Je ziet toch wel vaak dat alle zuivel producten er uit gehaald wordenn. en om 11 u in de avond neem ik ook idd een caseine shake met water

Magere kwark is gewoon prima.

Ik denk dat ik inmiddels wel onder de 10% zit en wil toch wel naar +- 6%. Je ziet toch wel vaak dat alle zuivel producten er uit gehaald wordenn. en om 11 u in de avond neem ik ook idd een caseine shake met water

Laatste week voor een shoot is misschien een goed moment, maar om op 6% te komen is het echt niet nodig om zuivel te dumpen.

Hmmmm bedankt allemaal ik laat mijn schema dan toch maar ongewijzigd.

Zie ook geen issue, sowieso is caseïne 's avonds een goed idee.

Ik had begrepen dat het de calcium in zuivel is die ervoor zorgt dat onderhuids vocht wordt opgehouden. Daarom schrappen ze dat voor een wedstrijd.

@ALTinos: Ik heb zwz nog een caseine shake voor het slapen gaan dus die eiwitten zaten er al genoeg. Naar mijn weten als je richting +- 6% wou gaan in vet je je zuivel producten het best er uit kon halen. Dit blijkt dus niet zo. En laat het lekker voor wat het is :)

Terug
Naar boven