AndroidHealthClinic

Labresultaat Testomaxx 500

Testo

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Naar aanleiding van een eerdere discussie met vriend DBC01 heb ik de Testomaxx 500 laten testen en ik moet het hoofd buigen en vragen om vergiffenis bij onze Heilige Guru :D

De testomaxx bevat 408mg test enanthate ipv de beloofde 500mg.

Nu is dat nog geen ramp(alhoewel,500=500 en geen 400)maar de grondstoffen zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven wat dus betekent als je ook maar 1ml injecteerd dat je een week lang niet kan lopen van de pijn.

Mocht je dichtbij of zelfs ín een ader spuiten heb je echt een serieus probleem!!! :eek:

Geen aanrader dus maar degene die em toch wil zetten.....ik heb nog een flesje met 9ml en die mag je zo hebben van me!! ;)

Excuses aanvaard :banana: :cool:

Hier is de gewraakte zooi in beeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie vial maar daar blijft het blijkbaar dus ook bij :)

500mg :eek: ja zelfs 400mg is bizar....

met zo'n hoge dosering worden er behoorlijk wat hulpstoffen gebruikt om dat vloeibaar te maken/houden en dat doet pijn!

onzinnig die doseringen

Laatst bewerkt:
Kan me wel iets voorstellen, bij een week niet kunnen lopen :rolleyes:

had je eigenlijk humangrade test. of was het underground dvo?

hardgainers zei:

met zo'n hoge dosering worden er behoorlijk wat hulpstoffen gebruikt om dat vloeibaar te maken/houden en dat doet pijn!

onzinnig die doseringen

En er gaat beschadiging van de ester plaats vinden.
Ach ja, af en toe heb ik toch nog eens gelijk :D

hardgainers zei:

onzinnig die doseringen

Staat gewoon 5% BA op de vial. Of er moet 50% BA staan, dat kan ik niet zo goed zien :D

Daarnaast staat er 'use at your own risk'. :rolleyes: :cool:

Moet op zich al voldoende zeggen lijkt me.

tja...... er is meer dan alleen 5% BA voor nodig... en er staat ook 500mg op de vial en die zit er ook niet in.

Zou je een test report over die grondstoffen hier willen posten?
bedankt,

Testo zei:
Naar aanleiding van een eerdere discussie met vriend DBC01 heb ik de Testomaxx 500 laten testen en ik moet het hoofd buigen en vragen om vergiffenis bij onze Heilige Guru :D

De testomaxx bevat 408mg test enanthate ipv de beloofde 500mg.

Nu is dat nog geen ramp(alhoewel,500=500 en geen 400)maar de grondstoffen zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven wat dus betekent als je ook maar 1ml injecteerd dat je een week lang niet kan lopen van de pijn.

Mocht je dichtbij of zelfs ín een ader spuiten heb je echt een serieus probleem!!! :eek:

Geen aanrader dus maar degene die em toch wil zetten.....ik heb nog een flesje met 9ml en die mag je zo hebben van me!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Helaas is dat niet mogelijk,kerel.

Degene die het test voor me werkt in een ziekenhuis en daar wordt alles geregistreerd als hij er een uitdraai van maakt.

Aangezien hij daar absoluut geen a.s mag testen kan dat hem zn baan kosten.

Ik begrijp dat je er niet blij mee bent maar het is niet anders.

Heb je de testomaxx zelf al eens gebruikt?

ok, dat is wel begrijpelijk.
Maar zou je dan kunnen omschrijven wat er precies met die grondstoffen was?

Boris zei:
Investeer in je toekomst :D

Zonder de uitleg over wat er precies met die grondstoffen was blijft die testreport een beetje vaag.

Jajaja natuurlijk :D

Die jongen die dat getest heeft zal het verder worst wezen welk merk het is.
Dus zijn interesse in het bewust vervalsen en verketteren van de testo van z'n vriend zal wel niet aan de orde zijn geweest.

Kijk punt 1 is het al te idioot voor woorden dat een merk 500mg/ml test garandeert. En áls er dan nog een testje mee wordt gedaan is het niet raar dat er allemaal stoffen bij zijn gegooid om de hoeveelheid test per ml hoog te houden.

Zooi!

DBC01 zei:
Dus zijn interesse in het bewust vervalsen en verketteren van de testo van z'n vriend zal wel niet aan de orde zijn geweest.
QUOTE]

Dat gaat niet over de vervalsen van de testo....IK wou gewoon weten wat er mee mis was.

Mijn ervaring met testomaax is alleen teoretisch, maar er zijn mensen die dit spul al hebben gebruikt en ook tevreden gebleben,
en na dit onderwerp wilt iedereen natuurlijk weten wat kan er mee mis zijn.

Laatst bewerkt:
Boris zei:
DBC01 zei:
QUOTE]

Dat gaat niet over de vervalsen van de testo....IK wou gewoon weten wat er mee mis was.

Mijn ervaring met testomaax is alleen teoretisch, maar er zijn mensen die dit spul al hebben gebruikt en ook tevreden gebleben,
en na dit onderwerp wilt iedereen natuurlijk weten wat kan er mee mis zijn.

LOL :roflol:

Als jij alleen 'theoretische ervaring met Testomax' hebt wil dat gewoon zeggen dat je 1 van de personen achter die crap bent en dat je weleens wilt weten wat er van je brouwsel geworden is. Of zit ik ernaast Borismans?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Zoals ik eerder al vermeldde begrijp ik heel goed waarom je wilt weten hoe en wat en daarom zal ik die gabber van me even vragen wat preciezer te zijn.

Zoals DBC als aangeeft heeft die jongen er absoluut geen baat bij om het produkt af te kraken want hij test alle merken die er voorhanden zijn en geeft daar een analyse van en het interesseert hem vd rest geen fluit welk merk er k*t is of niet.

Ikzelf heb er al helemaal geen baat bij om het af te zeiken want zoals je in mijn openingspost al hebt kunnen lezen hebben DBC en ik er al een verhitte discussie over gehad waar ík het juist voor de Testomaxx opnam.Ik heb het snel geregeld omdat ik toen zelf ook wou weten of het nou kon of niet(500mg in 1 ml)en helaas voor mij :D kreeg DBC gelijk want het kan gewoon niet.

Ik kom hier nog op terug. ;)

Terug
Naar boven