MuscleMeat

LAN-Party

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Hoi forummembertjes,

Ik ga morgen en overmorgen naar een (mini) LAN-Party van +/- 10 personen
Nachtje doorgamen ook...

Maareeh, aangezien dat ik een bodybuilder ben, zal ik toch wat moeten eten, en liefst wat gemakkelijke dingetjes:D

Wat raden jullie me aan? (nee ik plaats dit niet in de voedingssectie)

:kiss:

//edit: k*t, dit moest in chat & convo :mad:

Laatst bewerkt:
noten, heel veel noten. Paar liter melk. Paar shakes. Paar duizenden kcal meenemen in de vorm van brood.

Proteinbaarssssssss en kofiieeeeee :D

Caffeine voor energie.

of redbull©

• Topic Starter Topic Starter
En we zullen vast en zeker ook wat junkfood bestellen :o

Moet ook niet in chat & convo, maar in uitgaansleven. ;)

Shake'je in je binnenzak, blikje tonijn, bakkie rijst, bakkie kwark, keuze genoeg, lang leve de tupperware.

een nachie doorgamen ken je toch wel doorkomen met kwark en nootjes. Of je laat je eetschema een dagie voor wat het is, en vreet gewoon alles wat los en vast zit daarzo. Is ook wel eens goed (en leuk) om te doen. Lekker zorgeloos buffelen en zuipen voor een keer kan geen kwaad hoor.

ach man, gewoon zorgen dat je wat lekkers meeneemt: broodjes met kip en groente.

en verder zullen ze daaro wel een lokale broodjes zaak hebben waar je broodjes kip oid kunt halen met een lekker sausje erover heen.. en anders de lokale chinees opbellen een bak nasi met foejonghai :lick:

na de lan weer clean eten.. have fun ! en ga niet lopen miepen over je eten: verhoogt je cortisol ;)

Aansteller... Toen ik ging Lannen laatst vrat ik gewoon 3 pizza's op een dag, 2 zakken chips, bier en noem maar op. Massa verloren? Nee, aangekomen? Nee! Wees trots op je ecto genen.

benchMarc zei:
Aansteller... Toen ik ging Lannen laatst vrat ik gewoon 3 pizza's op een dag, 2 zakken chips, bier en noem maar op. Massa verloren? Nee, aangekomen? Nee! Wees trots op je ecto genen.

:orly:

• Topic Starter Topic Starter
Okay, let's game!!:banana:

:woot::woot::woot:

:shoot:

Kekeke akiraC pwnz0rz!!1!!!11 o_O

benchMarc zei:
haha kom jij uberhaupt wel eens iets aan ;)?

Pita

Terug
Naar boven