Fitness Seller

Lang eruitgeweest weer beginnen

hotlinebling

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m76
Vetpercentage
12%
Beste bbers,
Ben er een jaar tussen uit geweest. Heb superveel vet gestackd , maar tijd is weer gekomen om die 10%vp te zien
Ben nu. 1,76 met 86kg vp niet gemeten.

Maar ga over een kleine 3 weken een kuur starten. Het wordt me 3 kuur.
Ben aan het denken
Wk 1 - 4 dianabol kickstart
Wk 1 - 12 test e 250mg
Wk 1 - 10 tren e 400mg
Wk 1 - 12 primo 400mg
Wk 1 - 14 nolvadex.
Wil er hgh bij laten lopen.
Hebben jullie nog andere ideen of is de kuur te sterk op dit moment voor mij, ik moet gewoon een goede kuur nemen en lekker in augustus al back on track zijn.
Test. Kan k vervangen door sust.

Thx alvast
Gainz

Test kan je vervangen voor sust. Als het echt HG is zou ik dat zeker doen. Ik doe even de aanname dat je wilt cutten? Dan zou ik de dianabol weg laten in het begin.

Wat is de meerwaarde van de primo in deze kuur? Ik vind het eerder zonde van het geld en zou dan liever de tren uppen.

Primo eruit laten.

Zonde van de primo idd. Zet er dan mast bij op 200mg als je een betere a:e verhouding wil.

Kickstart zou ik niet doen, neem dan liever een oral op het einde (dit is een cutkuur dus lijkt me dat logischer).

• Topic Starter Topic Starter
İk ben begonnen met de kuur, kon alle spullen vandaag ophalen tot grote blijdschap.
Heb ervoor gekozen om dit aan te houden.

2 x sust 250mg 2x pw
6 x primo 100mg 2x pw
3 iu genotropin e.d
Nakiur standaard

Hebben jullie nog opmerkingen etc.
Zal ik ietsverandwren ??

16ml in de week? Zou ik zo'n geen zin in hebben... Maar het is iig niet te weinig.:)

Leuk kuurtje inderdaad zo, maar ik zou idd niet weten waar ik die 16ML zou moeten laten elke week :o
Primo staat al zolang op het lijstje, maar de ML's houden me wel tegen tot op heden.

Leuk kuurtje inderdaad zo, maar ik zou idd niet weten waar ik die 16ML zou moeten laten elke week :o
Primo staat al zolang op het lijstje, maar de ML's houden me wel tegen tot op heden.

Er is primo van 200mg / ml van een heel goed merk. Wel prijzig...

Er is primo van 200mg / ml van een heel goed merk. Wel prijzig...

Ja die ken ik wel, geen idee wat het kost, nooit naar geinformeerd. En wie garandeert dat die 200mg/ml er ook in zit.. En ondanks dat het me een leuke kuur lijkt, is het imo ook weer niet zo dat je er dan maar honderden euro's voor moet gaan neertellen. Dan up ik liever de GH en de sust :p

Ja die ken ik wel, geen idee wat het kost, nooit naar geinformeerd. En wie garandeert dat die 200mg/ml er ook in zit.. En ondanks dat het me een leuke kuur lijkt, is het imo ook weer niet zo dat je er dan maar honderden euro's voor moet gaan neertellen. Dan up ik liever de GH en de sust :p

Altijd het risico met ug, zit er wel in wat er in zou moeten zitten?

Tis een heel bekend en gerespecteerd lab dus ik vermoed dat de dosering best goed zal zijn.

Voor dat geld kan je idd nog andere leuke dingen doen :P

hey, heb alles via de apotheek dus alles is orginieel en goed gedoseerd daarom heb ik ook de tren eruit gelaten
ben begonnen gister.

200 MG sust
300 Pimo
3 iu 1,5 sochtends en 1,5 voor trainen

Lijkt me een goed kuurtje om back on track te komen...

toevallig weet ik dat je het wel kwijt kan maar het is na x weken geen pretje meer :o

Ik zou zeggen doen! Ik gebruik nu voor het eerst primo, low dose en me vriendin vroeg of ik nieuwe middelen had omdat ik zo anders uit zag opeens :) :P

İk ben bezig nu al een paar dagen maar vorige kuur die ik deed, begon de primo pas ongeveer op de 6 de week te werken of, begon ik pas verschil te zien.
Ben nu bezig met genotropin pfizer pennen 36 iu
Maar heb een vraag
İk ga denk ik de eerste maand ed 3 iu doen
En 2 maand verhoog ik hem naar 4 iu
Doe ik het 5 dagen on 2 dagen of
Lijkt me het beste wat denken jullie

Low dose naast wat? En hoeveel is low dose?

Dat ga je niet geloven :) tegenwoordig zit op laaaage doseringen. 250 test met 300 primo ATM met 5iu HGH erbij. Is toch wat anders tegen over voorheen, toen deed ik minimaal een gram test als basis :P

Dat ga je niet geloven :) tegenwoordig zit op laaaage doseringen. 250 test met 300 primo ATM met 5iu HGH erbij. Is toch wat anders tegen over voorheen, toen deed ik minimaal een gram test als basis :P

Haha hoezo zou ik dat niet geloven :D 300 primo is nog wel te doen natuurlijk. Ik zal er eens over nadenken.. 600 primo is ook nog wel te doen naast wat sust :D

Terug
Naar boven