AndroidHealthClinic

Lang uitgeslapen Maar nog steeds moe..

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik word er moe van.

S'avonds ben ik niet naar bed te krijgen, en 's Morgens kan ik gewoon niet op staan.
Voorbeeld: ik ga om 0:00 naar bed, om 11uur word ik wakker maar ik kan dan niet uit mijn bed komen zo moe ben ik dan nog.
Wat kan ik hieraan doen?
Aan mijn levenswijze zal het niet liggen, {zo druk heb ik het niet:D }.

Iemand?

Je hebt geen patroon, werk eraan

Lang uitslapen maakt je ook moe.

Waarom zou je in jezusnaam 11 uur slapen? Niet zo raar dat je dan moe wakker wordt, zondags ben ik ook altijd zo leeg als het zijn kan maar daar zijn zondagen dan ook voor.

gewoon op tijd naar je nest gaan en er om een normale tijd uitkomen en ontbijten! Tegen de tijd dat jij opstaat is de dag bekant voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
chunky zei:
gewoon op tijd naar je nest gaan en er om een normale tijd uitkomen en ontbijten! Tegen de tijd dat jij opstaat is de dag bekant voorbij.

ik ga er aan werken, Maar wat AkiraC ook al zei -Ik heb geen vast patroon, ik denk dat het een hoop scheelt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk! dat zijn tijden! sta dagelijks om 06:18 op :D heerlijk fris, maar als ik om 8 uur wakker wordt in het weekend ben ik zo gesloopt als het maar kan. maar ikw eet waar dat aan ligt gelukkig

nog even on topic, als ik vrij ben dan slaap ik pas 2 uur snachts (ben dan nog niet eens moe) en sta op om 12uur(ben dan wel moe). maarja ik heb er verder geen problemen mee weet toch niet wat ik smorgens moet doen op een vrije dag

maakt bij mij niet veel uit of ik nou 4 uurtjes of 10 uur lang slaap,
sochtends ben ik altijd gaar en na een uurtje ben ik weer hyper

Mja ik ken het. Ik kom doorgaan ook meestal rond een uur of 11 uit me nest. Alleen dan slaap ik om een uur of 4. Mja, studeren, erg relaxed :) Afgelopen weekend heb ik mezelf in een 1:00 tot 10:00 ritme gewerkt. Maar dat begint er langzaam weer uit te komen helaas.

XLarge zei:
Klaaswitz zei:
Waarom zou je in jezusnaam 11 uur slapen?QUOTE]

Ik word gewoon niet eerder wakker.

hahaha, briljant
ik ken het probleem
wat wel helpt is je wekker zetten :D

maar het probleem van zo ****ing lang uitslapen enzo is dat je er juist moe van wordt
je moet juist een ritme zien te kweken dat je elke ochtend om redelijk normale tijden opstaat en elke dag hetzelfde aantal uren slaapt
dan voel je je vanzelf minder moe

Precies, net wat Coltivator zegt.. Ik ben op de dagen dat ik 7 uur slaap, naar college ga en daarna mijn KT doe, minder moe na die tijd (over de hele dag) dan wanneer ik een dag lekker uitslaap en dan ga trainen.. Je moet gewoon de vaart er een beetje inhouden, lekker bezig zijn :D

wat is dan je levenswijze eigenlijk als ik vragen mag?
studeer je niet of werk?
als je geen ritme heb of te veel slapen kan ook vermoiedheid geven

Terug
Naar boven