XXL Nutrition

Lang wachten op bestelling Body en Fit Shop

Sephirothsnake

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
30
Ik wacht nu al twee weken op mijn bestelling van de Body en Fit Shop.

Ik heb hen gemailed om te vragen hoe lang een verzending naar België gemiddeld duurt. Antwoord: +- 3 a 4 dagen.

Na 10 dagen vraag ik hun om eens te informeren of er iets is misgegaan.
Geen antwoord.
Gisteren vraag ik hun of ze via TPG Post vertuurd hebben en of ik het verzend nummer mag om zelf de status van mijn pakket te controlenen.
Of als zij al stappen hadden ondernomen?
Geen antwoord

Zonder info kan ik ook niks controleren. Twee weken is nu toch wat teveel van het goede.

In het begin was ik tevreden over deze zaak. Goede prijs, goede communicatie.. maar nu laten ze het precies ofweten.
Ik word graag op de hoogte gehouden.

Body en Fit Shop kan hier wss ook niets aan doen. Wss heeft de courier dienst het pakket verloren. Maar B &F Shop dient dit wel op te lossen.

Heeft hier nog iemand ervaring met zeer lange wachttijden?

heb net hetzelfde aan de hand gehad, reageerden kei laat, maar na +-14dage had ik mijn pakje toch binnen, met de excuses van hun.
maar vind het ook wel stom dat ze zo laat reageren..

Heb 1x een monster order geplaatst, en kwam binnen 24 uur.... je kan ze ook bellen neem ik aan, dat werkt beter dan mailen.

Zit die toevallig in Roosendaal??

Ik heb ooit eens iets op internet besteld wat uit R`daal moest komen en dat is nooit aangekomen. Heb na een 1,5 maand mijn geld terug gekregen...na heel veel bellen en mailen!!:mad: :mad:

edit: dat was Nutriplaza !!!! Wat een k****rwinkel...

Ik heb ooit eens iets op internet besteld wat uit R`daal moest komen en dat is nooit aangekomen. Heb na een 1,5 maand mijn geld terug gekregen...na heel veel bellen en mailen!!:mad: :mad:

Ik ben wel tevreden over nutriplaza, elke keer binnen 24 uur m'n bestelling binnen.

Gister een grote pot whey besteld, vanmiddag binnen gehad! :D

geen problemen tot nu toe gehad met body en fitshop maar had best vals kunnen spelen want had pakketje via rembours naar me toe laten sturen maar hoefde niks te betalen...dus toen heb ik zelf hun maar ff mailtje gestuurd met de vraag of ik nog moest betalen of niet.. jullie zullen wel denken wat dom maar ik blijf graag eeerlijk tegen over n ander dus ja..:)

Ik was eerst ook vrij tevreden over hun!! Behalve na mijn laatste bestelling!

Ik had Whey banaan besteld, maar heb vanille gekregen en het structuur is erg raar! Het lost gewoon op in water of melk!!

Contact zoeken met hen is vrij moeilijk!! Ze nemen namelijk nooit op.

Ben van plan om aangifte te doen voor oplichting!!!

Het is bij vele shops zo in belgie en nederland. En niet alleen bij supplementenshops. Ook bij andere soort winkels, Alleen wie een grote bestelling doet of dure dingen koopt of vaste klant is krijgt een voorkeursbehandeling. Anders kan je lekker lang wachten of is de service ver te zoeken. Het beste is om voorkeur te geven aan grote webwinkels waar je van weet dat er veel mensen werken. Ik wil geen vooroordeel trekken, er zijn best ook kleine winkels die alles zo snel mogelijk leveren en die echt op service gesteld staan omdat ze zo klein zijn. Of nieuwe shops zullen ook alles doen om klanten te winnen. Maar als je weet dat ik slechts 8 dagen op mijn bestelling uit amerika heb moeten wachten bij bodybuilding.com dan moet je je toch afvragen met wat die webwinkel bezig was toen jij die bestelling plaatste.

Het is bij vele shops zo in belgie en nederland. En niet alleen bij supplementenshops. Ook bij andere soort winkels, Alleen wie een grote bestelling doet of dure dingen koopt of vaste klant is krijgt een voorkeursbehandeling. Anders kan je lekker lang wachten of is de service ver te zoeken. Het beste is om voorkeur te geven aan grote webwinkels waar je van weet dat er veel mensen werken. Ik wil geen vooroordeel trekken, er zijn best ook kleine winkels die alles zo snel mogelijk leveren en die echt op service gesteld staan omdat ze zo klein zijn. Of nieuwe shops zullen ook alles doen om klanten te winnen. Maar als je weet dat ik slechts 8 dagen op mijn bestelling uit amerika heb moeten wachten bij bodybuilding.com dan moet je je toch afvragen met wat die webwinkel bezig was toen jij die bestelling plaatste.

Persoonlijk denk ik dat de grootte niet zozeer relevant is, maar wel de eerlijkheid en professionaliteit waarmee een shop gerund wordt.

Als je kijkt naar de reacties van klanten die bijv. bestellen bij de wat kleinere shops op deze site dan zul je juist zien dat er nooit problemen zijn en dat als er een keer onverhoopt iets mis gaat het dat het altijd snel en naar tevredenheid opgelost wordt.
Juist omdat deze shops wat kleiner zijn is er een direct contact met de klant.
Ook kunnen de kleinere shops hier het zich absoluut niet permiteren om de klant niet serieus te nemen. Elk klant is belangrijk en met veel klanten is er ook persoonlijk contact via allerlei sticky's en threads hier op het board.

Hiermee zeg ik overigens beslist niet dat per definitie grote shops slecht of slechter zijn en dit is ook geen oordeel over de in deze thread genoemde shops, laat dat heel duidelijk zijn.
Maar er zijn nou eenmaal helaas shops waarbij de klant niet veel meer is dan een nummer en niet serieus genomen wordt. Dat heb je in elke branche.

Een tip voor als je het niet vertrouwd of een shop eerst wil checken:
Stuur een e-mail met daarin een relevante vraag of opmerking. Krijg je geen, of pas heel laat een reactie terug dan weet je precies hoe belangrijk ze je vinden.

Groeten,
Bas

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze gebeld en ze hebben alles opnieuw verstuurd.
Hopelijk heb ik het tegen woensdag...

Een tip voor als je het niet vertrouwd of een shop eerst wil checken:
Stuur een e-mail met daarin een relevante vraag of opmerking. Krijg je geen, of pas heel laat een reactie terug dan weet je precies hoe belangrijk ze je vinden.

Groeten,
Bas

Thnx voor de tip.

En is jou winkel betrouwbaar? :p

Aangezien hij dagelijks op dit forum zit zal de service wel hoog staan :p

Een behoorlijk deel van onze klanten zit op DBB.
Als wij mensen oneerlijk gaan behandelen is het snel gedaan met de zaken!;)

Nou, nog steeds geen reactie van nutriplaza.nl. Dus heb ik vanochtend weer een e-mail in elkaar gefratst naar sportslab (de leverancier) en nutriplaza in de cc.

Even afwachten.

In een andere topic las ik ook dat een andere site dezelfde is als nutriplaza.nl, wie was dat ook alweer?

Greetz,

Geachte heer/mevrouw,

Al een aantal jaren gebruik ik Sportslab Pro Whey. Alleen bij mijn laatste bestelling bij NutriPlaza.nl, de site voor sportvoeding in Europa. Bij ons vindt u de beste merken tegen de laagste prijs. Ook bij ons verkrijgbaar stacker 2, stacker 3, stacker 4, stacker tabs en stackers. is het mij erg tegengevallen.

Ik heb ten eerste een ander smaak (ik vermoed vanille) gekregen i.p.v. banaan, terwijl op de doos banana staat, ook was de emmer al reeds geopend toen ik hem kreeg. Ten tweede is het structuur van de poeder anders dan ik gewend ben. Als ik de poeder meng met water of melk, lost het vrijwel direct op als ik het een paar keer met de lepel er doorheen haal. Normaal wordt het een romige mengsel.

Ook als ik mijn nieuwe whey vergelijk met de oude komen de kleuren niet overeen.

Daarom heb ik nu ook sterk mijn twijfel of ik een goed product geleverd heb. Kunt u als hoofdleverancier mij laten weten of dit klopt en/of nutriplaza.nl een erkend dealer van u is.

Helaas wordt er niet gereageerd op de e-mails en telefoons naar nutriplaza.nl.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijk groet,

Reactie ontvangen van Sportslab!

Nutriplaza is een erkende en gewaardeerde verkoper van Sportslab.

Met ingang van januari is inderdaad gekozen om de Sportslab formule te verbeteren op de punten oplosbaarheid (geen schuim), smaak (100% natuuridentiek) en eiwitkwaliteit (betere opname in het lichaam). Of de nieuwe smaak u beter of slechter bevalt kan ik niet zeggen, dat is persoonlijk. Wel ben ik er van overtuigd dat de huidige formule een grote verbetering laat zien in vergelijking met de Pro Whey in 2006.

De Pro Whey is altijd dubbel verzegeld. Eenmaal de emmer en eenmaal de binnenzak. Waarschijnlijk is de verzegeling van de emmer tijdens transport licht beschadigd waardoor, in combinatie met de veranderde inhoud, de twijfel over het handelen van Nutriplaza veroorzaakt is.

En dit:

met name de choco en vanille is met sprongen vooruit gegaan. De banaan gebruik ik zelf niet en daar kan ik dus niet over oordelen. Ik hoop in ieder geval dat je niet teleurgesteld bent in het nieuwe product.

P.s. Je kunt nu 50 gram poeder oplossen in 300 ml melk!

Wow, wil ik dat echt? 50 gram in 1 keer innemen?

Wat vinden jullie hier nou van?

Ik heb de nieuwe verzending ontvangen. Nu na 3 dagen.
Goede service.

ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan bij f^%$#@ Nutriplaza

onder rembours betaald - paketje open gemaakt waar dus de verkeerde pot in zat

die gaste opgebeld, en ik zou dus de goeie pot na 2 dagen binnen hebben

er is na 3 weken nog nix van.. na paar keer bellen meppe ze de horn gewooon neer zodat de verbinding direct word verbroken

wat n bulls*&%@! ik bestel er nooit meer iets - raad het niet aan ook :mad:

Terug
Naar boven