Fitness Seller

Langdurig Fatburners nemen versnelt stofwisseling permanent!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
Nu kwam ik het volgende tegen.

De aandoening "Hyperthyroidism" is het aanmaken van T3 en T4 hormonen in hoge(re) mate. En dus de stofwisseling versnellen cq sneller vet verbranden.

Er zijn een hoop oorzaken hiervoor..en 1 ervan is Lang gebruik maken van fatburners. Ik heb geen idee wat LANG is in deze context.
Maar zoals ik het begrijp, is het zo dat je zelfs NA je fatburn periode nog steeds dezelfde effecten kunt behouden..zonder burners te nemen.

Hyperthyroidism - Wikipedia, the free encyclopedia
Bodybuilding.com - Dr. David Ryan - Thyroid - Ultimate Guide To Getting Lean.

Dat neem ik wel aan, toch heeft de voeding en beweging hierin een bepalende factor. Als je na een dieet stopt met cardio en regelmatig eten dan kan je stofwisseling vrij snel weer op een lager pitje gaan werken.

En een opgejaagd endocrien systeem op de koop toe, zou het er niet op wagen.

• Topic Starter Topic Starter
uiteraard...

ik zie echter dat ik een beetje positieve draai aan het verhaal geef. maar het gaat hier dus wel over een AANDOENING, anders hadden ze alle dikke mensen wel fatburners voor 2 jaar gegeven.

Het kan ook andersom werken. Dat je na langdurige gebruik van fatburners een super trage stofwisseling krijgt.

....de wetenschap zegt anders..

waarop baseer je dat dan? research? of je logica?

....de wetenschap zegt anders..

waarop baseer je dat dan? research? of je logica?

Ik zal er wel overheen gelezen hebben, maar ik zie in jouw post nergens een wetenschap onderzoek staan. Ik heb het net de links wat doorgebladerd maar het is nogal laat, ben moe etc. Zou je me kunnen aanwijzen wat je bedoelt ?

Ik baseerde het trouwens op wat mij tijdens mijn fitness opleiding verteld is en ook op iemand die ik ken die ephedrine, pep, etc gebruikte om af te vallen en toen ze ermee stopte een nog ergere plum pudding werd dan ze ooit was geweest. Het is trouwens ook zo dat die middelen na een tijdje hun werking verliezen (en je dus moet cyclen) en dat je stofwisseling dus weer normaal wordt. Dus dan is het ook best logisch dat je stofwisseling langzamer wordt wanneer je het niet meer gebruikt.

nou nou, 2 punten.

dat bb.com artikel is geschreven door een arts, hij geeft dat als 1 vd oorzaken aan.
Referenties kan je vast wel krijgen als je hem mailed :P maar ik geloof hem wel.

Ten 2, er zit veel verschil tussen fatburners he.
Het betreft hier voornamelijk te fatburners die invloed hebben op de Thyroid.
En dit zijn er opzich niet zo heel veel!!! dingen zoals stacker, hyperdrive etc...hebben geen relatie tot die ziekte. Maar meer ALRI -T-X of andere Thyroid supplemetens : Bodybuilding.com - Thyroid Regulators Products Listing! Find The Best Thyroid Regulators Supplements!
die dus.

Efedra burners horen daar ook niet bij dus.,..anders kan ej natuurlijk zeggen dat 10kopjes koffie per dag ook jje SE permanent verhogen.

Dus het kan allebij toch ? Aangezien er verschillende fatburners zijn.

naja..of het kan dat je stofwisseling vertraagd weet ik ..ik heb daar ook egen research van gezien...WAT WEL KAN is dat na het langdurig gebruik van Thyroid controllende fatburners de effecten permanent kunnen worden. (meeste fatburners hebben geen thyroid control zoals ik al zei)

Terug
Naar boven