AndroidHealthClinic

Lange bestandsnamen mogelijk maken in Windows?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Telkens als ik een bestand of map een naam wil geven komt er op dat de bestandsnaam te lang is.. Probleem is dat ik heb bijna niet kan inkorten, omdat het bestand dan onduidelijk zou zijn..

Vb: C:\Users\Corleoné\Muziekbestanden (mp3)\1. Klassiek\1. Beluisterd, goedgekeurd & beoordeeld (Klassiek)\Prokofiev - Complete Piano Concertos & Sonates - Yefim Bronfman (5-cd)\Prokofiev - Sonates No. 1, No. 2, No. 3, No. 4 - Yefim Bronfman (cd-3)\ 00 537 - Prokofiev - Sonata No.1 in F minor, Op.1 - Allegro.mp3

(Heb het al aanzienlijk ingekort)

Weet iemand soms een mogelijkheid dat lange bestandsnamen toch mogelijk maakt?

Okej zo zopu ik het doen:

C:\Users\Corleoné\Muziekbestanden (mp3)/pokkeherrie.mp3

kort en krachtig en ik weet precies wat het is!

het probleem ligt blijkbaar aan het OS dus denk ik niet dat daar iets aan te doen is.

• Topic Starter Topic Starter
De maximale lengte is 255(of 256) karakters... is doorgaans wel genoeg hoor. (de TS heeft er in dit geval 308)

@ts:

Dit stuk kan toch vast wel korter ? (101 tekens alleen al voor dit pad)

Idd, heb het nu verkort, maar als er een bestand uit een map geraakt kan ik het wel niet terugplaatsen wegens gebrek aan info. In feite kan je dan ook niet oneindige veel submappen maken, want op de duur kom je dan al aan 256 tekens als je bv 10 submappen hebt..

Idd, heb het nu verkort, maar als er een bestand uit een map geraakt kan ik het wel niet terugplaatsen wegens gebrek aan info.

Als je een map aanmaakt in de root directory van je partitie, dan is 255 tekens nog aardig wat hoor. (308 - 101 = 207 tekens)

Iets in de vorm van 'c:\muziek\klassiek\Prokofiev - Complete Piano Concertos & Sonates - Yefim Bronfman (5-cd)\Prokofiev - Sonates No. 1, No. 2, No. 3, No. 4 - Yefim Bronfman (cd-3)\ 00 537 - Prokofiev - Sonata No.1 in F minor, Op.1 - Allegro.mp3' zou gewoon geldig zijn hoor. (225 tekens ;))

In feite kan je dan ook niet oneindige veel submappen maken, want op de duur kom je dan al aan 256 tekens als je bv 10 submappen hebt..

Waarom zou je dat ook willen ? :p

Terug
Naar boven