XXL Nutrition

Lange kuur nadelen

De groei stagneert :)

na 12 weken heeft test e only toch niet echt zin meer ?

• Topic Starter Topic Starter
volgens mi jwel? als je je dosis verhoogt..
Maar volgens mij is lang kuren ook psychisch hard..? niet?

Na 8 weken is de rek eruit tenzij je overgaat op korte esthers.
Beter kan je bridgen dan terug kuren dit zal terug inslaan en je waarden tijdelijk herstellen.

Veel beter dan 30 weken op 500 Test bv

Na 8 weken is de rek eruit tenzij je overgaat op korte esthers.
Beter kan je bridgen dan terug kuren dit zal terug inslaan en je waarden tijdelijk herstellen.

Veel beter dan 30 weken op 500 Test bv

Je waarden herstellen niet, je blijft tenslotte ON. Alleen in mindere maten.

Je waarden herstellen niet, je blijft tenslotte ON. Alleen in mindere maten.
Ik zeg toch tijdelijk herstellen je test en je hdl chol etc dit zal terug gaan dalen hoor en dit is gezonder voor het lichaam.
En ik spreek over een bridge van 125 mg test geen 500.

Wat zijn de nadele van 'te lang' kuren. + 15 weken

Bijvoorbeeld bij Test-e only

lang kuren heeft alleen zin als je van aas wisselt tijdens de kuur
evt met een bridge tussendoor.
uitzonderingen zijn primo en bold,die moet je wel 14+ weken pakken voor het maximale resultaat.
mijn ervaring is dat de massa die je pakt met lang kuren,beter vast te houden is.
herstel kan wel een b*ch zijn

*zucht* natuurlijk gaan je waarden niet "normaal" worden op 100mg T p/w. Je waarden worden normaal als je stopt met gebruiken/na het nakuren.
Immers, als je waarden normaal zouden worden/zijn bij 100mg T p/w. waarom zou de hele wereld dan niet structureel 100mg p/w zetten?
Of denk jij daar anders over?

lang kuren heeft alleen zin als je van aas wisselt tijdens de kuur
evt met een bridge tussendoor.
uitzonderingen zijn primo en bold,die moet je wel 14+ weken pakken voor het maximale resultaat.
mijn ervaring is dat de massa die je pakt met lang kuren,beter vast te houden is.
herstel kan wel een b*ch zijn

Dit is ook mijn idee erover. De massa die je pakt, word meer eigen. Wat er snel aankomt, gaat er ook snel weer af IMO. Herstel... tja. Kan lang duren.

*zucht* natuurlijk gaan je waarden niet "normaal" worden op 100mg T p/w. Je waarden worden normaal als je stopt met gebruiken/na het nakuren.
Immers, als je waarden normaal zouden worden/zijn bij 100mg T p/w. waarom zou de hele wereld dan niet structureel 100mg p/w zetten?

Ooit van trt gehoord?
Omdat je dan na verloop van tijd onvruchtbaar kan worden.

Dat doen ook meerdere;)

Misschien heb jij het over andere waarden dan ik, maar de waarden die ik steeds laat testen zoals ldl, hdl, alat, asat, hematocriet etc etc etc zijn weer normaal als ik op 100mg test e zit voor een aantal weken.
Kan je zuchten, maar bloedtesten zeggen mij meer dan onlogische deductie.

Misschien heb jij het over andere waarden dan ik, maar de waarden die ik steeds laat testen zoals ldl, hdl, alat, asat, hematocriet etc etc etc zijn weer normaal als ik op 100mg test e zit voor een aantal weken.
Kan je zuchten, maar bloedtesten zeggen mij meer dan onlogische deductie.

Ben hier mee eens.
en herstel kan k*t zijn. voor de rest heeft redbull imo ook gelijk

herstel is het grootste probleem (eigen test & vruchtbaarheid)
30 wken lang immense gains scoren is een illusie.

het kan soms psychologisch wel hard aankomen

300 mg primo zal t ook wel goed doen.. als onderhoud...

Terug
Naar boven