Fitness Seller

lange kuur op test e

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik zit er misschien aan te denken, om een wat langere kuurnop 500mg pweek te doen. Bijv. 16-18wk.
Op us en uk boards lees ik er positieve verhalen over, ik wil niet gaan stacken en wil gewoon basic.
Misschien vanaf week 12 verhogen naar 750 en misschien oral winny erbij voor een week of 4 om wat scherper uit de kuur te komen?

Hoe staan jullie er tegenover?

Gewoon een simpele effectieve kuur denk ik?

Na een bepaalde duur zal je receptoren er gewend aan graken en zul je nix meer gainen.
Denk dat je na 12 weken wel het beste er uit zal gehad hebben.

ik denk wel dat het nut heeft maar voeg dan iets toe wat je shgb verlaagd zodat je vrije test omhoog gaat. Je lichaam gaat al die steroids in je bloed namelijk proberen te compenseren met tegenpolen om de boel weer in balans te krijgen. Meer oestrogeen en meer SHGB. Ik zou provi of mast of wat ever toevoegen dan gain je zeker nog wel, ohw en zeker je voeding uppen.

Hallo,

Ik zit er misschien aan te denken, om een wat langere kuurnop 500mg pweek te doen. Bijv. 16-18wk.
Op us en uk boards lees ik er positieve verhalen over, ik wil niet gaan stacken en wil gewoon basic.
Misschien vanaf week 12 verhogen naar 750 en misschien oral winny erbij voor een week of 4 om wat scherper uit de kuur te komen?

Hoe staan jullie er tegenover?

Gewoon een simpele effectieve kuur denk ik?

Voor mij zijn lange kuren het beste, ik hou er het meeste van over, en niet die schommelingen van on / of en de daar bijkomende nadelen. Laatse
jaren telkens zo gedaan (+/- 20 weken)

gewoon kuren op test tot de rek eruit is, of er nog iets bij zetten idd

• Topic Starter Topic Starter
Okee, hoor dus verschillende meningen hierover. Wanneer is precies de rek eruit dan? Rond een week of 14?. Langere kuren zijn toch beter voor het vasthouden van massa?

de rek gaat er niet uit. of je verstaat rek onder vocht en vet? de kwaliteits massa blijf je gewoon bouwen. langere kuren zijn perfect om de massa eigen te maken. IMO beter dan korte kuurtjes. Echter, lang kuren = langer OFF... wat ook weer nadelig is.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 19:30 ----------

verhogen na 12 weken is wel aan te raden

Zelf mijn eerste kuur gedaan met test only. Was van plan om behoorlijk lang te kuren (16 weken, mss zelfs 20 mocht het nog lekker gaan) omdat de jongens op de sportschool dat blijkbaar allemaal zo doen.
Vanaf de achtste week veranderde er qua kracht en gains absoluut niets meer, ondanks de verhoogde kcal. Uiteindelijk maar gestopt na 10 weken.

je moet bridgen.

Terug
Naar boven