XXL Nutrition

laptop gaat automatische aan in slaapstand

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
Waar ligt dat aan ??? Echt zwaar irritant. Ik klap dat ding gewoon s'avonds altijd dicht en gooi hem onder mijn bed. Dan staat die op slaapstand en kan ik hem ik volgonde dag meteen weer bij pakken ipv eerst 1uur wachten tot die opstart. Maar dat klote ding gaat gewoon midden in de nacht steeds aan en uit en wordt steeds wakker daarvan :mad: what's up with that?

Domme vraag misschien, zit er een netwerkkabel in op het moment dat je hem dicht klapt?
Standaard staat vaak ingesteld dat bepaalde onderdelen de laptop uit de slaap stand mogen halen, mogelijk is dit het geval?

Misschien verstandig om sowieso even bij device manager te kijken naar je netwerk kaart, kans is aanwezig dat die de boosdoener is.

of usb apparaten?

Sperma op de printplaat?

Heb je toevalligzo'n ingebouwde muisplaat?
Misschien staat deze te gevoelig.

Is het Vista? Stel de laptop eens zo in dat deze met het dichtklappen van de klep in de sluimerstand gaat ipv in de slaapstand. Probeer maar eens ;)

• Topic Starter Topic Starter
nee innet gaat gewoon draadloos en ik dacht dat dat gewoon uitgeschakelt wordt als die op slaap stand staat. Verder hangen er geen usb apparaten aan. Je kan hem niet uit slaapstand halen met de touchpad, dus daar kan het ook niet aan liggen. Het is trouwens gewoon xp.

nee innet gaat gewoon draadloos en ik dacht dat dat gewoon uitgeschakelt wordt als die op slaap stand staat. Verder hangen er geen usb apparaten aan. Je kan hem niet uit slaapstand halen met de touchpad, dus daar kan het ook niet aan liggen. Het is trouwens gewoon xp.

maar is de hare schijf aan het ratelen ofzo want een beetje licht zal je toch niet wakker maken?

maar is de hare schijf aan het ratelen ofzo want een beetje licht zal je toch niet wakker maken?

nee harde schijf hoor je niet. De cd speler maakt altijd korte geluidje als die weer stroom krijg en dat ding begint ook te blazen. Tja hij is nog geen meter van me verwijderd dus dat hoor je wel.

Maar op het moment dat hij in "slaapstand" is, knippert er dan nog heeel langzaam en vaag een lampje aan de voorkant?

jaja alweer een topic van Kuki waar niemand mee uit de voeten komt.
if kuki doesn't know it nobody knows it :P

:slotje: ?

Leg hem in een andere kamer? Het lost het probleem van de laptop niet op, maar je slaapprobleem wel:D

Als de standby led aan blijft staan staat hij dus niet in de "slaapstand" die jij bedoelt, maargoed, nu zat tips gegeven, als je daar nu eens mee gaat spelen kom je er vast uit, succes.

Als de standby led aan blijft staan staat hij dus niet in de "slaapstand" die jij bedoelt, maargoed, nu zat tips gegeven, als je daar nu eens mee gaat spelen kom je er vast uit, succes.

indd,
kiku, probeer hem is echt in slaapstand te zetten? Dan moet er normaal niets branden van licht.

Terug
Naar boven